Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

0diin

Veteran Driver II
 TruckersMP Profile
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About 0diin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

0diin's Achievements

1

Reputation

  1. Nej jeg er enig Brian sidder også selv og venter på de få det opdateret
  2. Hey allesammen Nu har jeg og en ven inde for den sidste uge lagt godt og vel 50 timer ETS2 mp og er lykkes os at møde en dansker Er vi virkelig så lidt der spiller ETSMP for tiden eller er der bare mange som slet ikke bruger trukersmp til at se om der sker noget? Vi har være på Radion kanal 12 som der for lang tid siden blev forslået at alle vi dansker skulle være på men det er lidt som om den kanal er meget stille Hvor køre folk mest henne? Vi har stor set været i alle lande den sidste uge uden held med at finde mere ind en omkring den dansk tyske grænse.
  3. Nok et lidt sent svar jeg kommer med MEN bedre set ind aldrig Der er servere hvor der er fartgrænse på Personlig spiller jeg altid på EU2 da det er der hvor der er flest spiller. Og køre lige dig med at overholde fartgrænsen selv om det til tiden åbenbart kan provoker nogle ingame at man gøre det Men ja som der bliver sagt længer oppe DLC områderne er meget tomme du finder flest personer i og omkring Tyskland
  4. Kunne ikke være mere enig med dig
  5. Jeg med på at bruge kanal 12
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.