Jump to content

[FIN] Mr_Eerik

Veteran Driver VI
 TruckersMP Profile
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

About [FIN] Mr_Eerik

  • Birthday 05/10/1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Finland
  • Preferred Trucks
    Scania
  • EU Garage Location
    Finland: Kotka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

[FIN] Mr_Eerik's Achievements

0

Reputation

  1. Onko kellään tietoa koska tulee winter mod mp puolelle ?
  2. Mistä löytäisin Scania S malli tiedoston jotta saan lisättyä uuden mallin ETS2 Studioon ?
  3. Kellään tietoa koska tulee talvi mod MP peliin ?
  4. HMM OUTOA nyt se alkoi toimi ! ongelma ratkesi
  5. Auttakaas taas Jouduin asentaa kaikki koneeseen uusiksi ja nyt kun koitan pelata TruckersMP niin ei onnistu. Tulee kuvan mukainen ongelma vaikka painan ok niin se avaa vain yksinpelin ei mp versioo. Mitä teen ?
  6. Moikka Oisaisko joku kertoa miten saan toimimaan Ulkoiset sopimukset kuljetukset. Toissapäivänä torstaina siis toimi ihan hyvin nyt ei saa yhteyttä (kuva jossa virhe ilmoitus)
  7. nyt löysin kohdan ja se lataa nyt jotain katsotaan onnistuuko nyt BigLarge KIITOS sain toimimaan !!!!!
  8. Kiitos tuosta BigLarge mutta ei auta minua sillä en tajua ohjetta jonnekkin pitää jotain kait muuttaa mutta mutta ... sorry tyhmyyteni
  9. Kertokaas te viisaammat taas mulle mikäs nyt tökkii :/ MP client 02.2.1.4 alpha / Launcher 1.0.0.4 MP sivulla lukee peliversiot ets2 1.30.1.6s ats 1.29.1.1s Minulla on ets2 1.30.1.4s ats 1.29.1.17s Eli siis en pääse MP peliin Olenko ainut jolla ongelma vai pitääkö mun tehdä jotain mitä nyt taas en tajua. Sorry jos tyhmiä kyselen
  10. Onkos mulla mennyt joku päivitys jotenkin ohi kun ATS MP antaa virheen.
  11. ahaa ok olen juur ottanut noita ulkoisia kuljetuksia
  12. Osaakos joku viisaampi kertoa kuinka saa nopeus rajoittimen pois päältä mp puolella ? Asetuksissa rajoitinkohdan ruksi jo otettu pois mutta silti kärrin kanssa vain 90 rajana.
  13. Moikka Kertokaas te viisaat saako tehtyä ets2mp puolelle oman skinit ? Single puolelle osaan jo tehdä
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.