Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. 47Deftones47

TMP need to update double trailer rules

Maybe they don't want double trailers in heavily populated areas
  3. Double Trailers can now be used in Germany - When are TMP going to update this?
  4. Doc.Dead

0.2.2.6.1 Released

Theyr are not buksee, Duisburg is in Germany and D-trailers are not same goess for netherlands, Amsterdam still nope... Somebody from the staff needs to update the rules!!
  5. Where to put reports if recorded?

1. Averazon

Averazon

You can report people and provide evidence here https://www.truckersmp.com/reports :)

6. buksee [HUN]

0.2.2.6.1 Released

There is a difference between double and HTC trailers.... the HTC ones are made of 2 full size trailers connected with a dolly, the doubles are made out of 1 full size and 1 small trailer. In Germany and the Netherlands, these doubles are allowed:
  7. Version 1.35 has been updated. This is my new trailer:wub:

1560927835428.jpg

8. Ghostprotocol[NL]

0.2.2.6.1 Released

a BIG thx for the update! For the double rules, i dont think MP will removed it, a part of germany is still available
  9. oculie le vré

ban appeal

FRANCE Bonjour cela fait maintenant 1 an et demis que je me suis fait permanent ban et je voulais m'expliquer à ce sujet pourquoi je n'ai pas fait d'appel après le ban ? Et bien parce que personne ne m'aurai écouter vu que j'ai été ban déjà 3 fois pour la même raison que la première et que personne aurait accepté mon ban appeal quelle était la raison de mon ban ? La raison est que j'était sur la route Duisburg vers Calais et que peut avant la frontière un camions roule doucement puis réaccélere puis fonce dans le mur de la frontière je veux donc le doublé pour ne pas lui foncé dedans car il était à l’arrêt , je cherche donc a l'éviter et la un camions en face arrive en freeze de malade et me fonce dedans à au moins 130 km/h et 10 secondes après je me fais ban pour reckless driving j'ai été ban 3 FOIS à cause de freeze d'autres joueurs ce qui commence à faire beaucoup je vous demande donc de chercher une solution sachant que cela fait maintenant 1 ans que je n'ai pas jouer j'aimerai bien repprendre le jeux calmement et en profitez merci
  10. CeEG89

0.2.2.6.1 Released

Thanks bro, God bless you
  11. Doc.Dead

0.2.2.6.1 Released

Remove the restrictions on the double trailers in the Netherlands and Germany, we still cant drive them, base game allowes them to be driven there with jobs now!!
  12. TheDuckThatFloats

0.2.2.6.1 Released

scs updated some cities for double trailers, yet game still kicks us. please fix, or is it gonna be still banned which is not a professional move...
  13. shaaka

0.2.2.6.1 Released

trailer hct not allowed
  14. Today
  15. NightSword^

Unsupported game version detected

Happy to hear your problem been solved @Anubis1989 ! Thanks for your help @MarkON Do you have any other questions, or can we close the topic? Regards,
  16. С Днём рождения, Саня) :)

17. Happy Birthday, i wish you a beautiful day, enjoy it! :thisisfine::love: 

18. Good morning TMP! <3 :thisisfine::love: 

1. Averazon

Averazon

Good morning Chris!

19. Nevzarov

0.2.2.6.1 Released

Please fix double trailers in Europe (Netherlands and Germany)
  20. MusaArda

0.2.2.6.1 Released

SONUNDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1.34 DE SORUN VARDI BENİM ARTIK OYNAYABİLCEMMMMMMM
  21. Thats it, im done with you all.I ordered a rocket from Amazon and im going on the mooncrying-and-sobbing.gif

2jbmg8.jpg

Sry for the image quality, but my phone is older then my grandpa.

22. CO PDG T-G-O TOPMICK

TruckersMP - Présentez vous !

Bonjour à tous, je suis Mickael 31 ans. Je suis accro à divers jeux de simulation et tout particulièrement à ETS2. Je tiens également à remercier toutes les équipes de truckermp qui fonds un boulot de fou pour modérer, développer le Multi a chaque mise à jour ... tout ceci bénévolement Je suis de Normandie en France Voilà je pense avoir dit la plus part des choses sur moi. Je souhaite une bonne route à tous
  23. CO PDG T-G-O TOPMICK

Le 22/06: Convoi inter-entreprise ouvert à tous

Bonjour merci à tous de nous signalé votre participation via Truckbook
  1. Load more activity

Announcements