Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. »ILG« BrumBrum

Internationale Logistic Group »ILG« sucht Fahrer

Du bist noch auf der Suche nach einer Spedition, die genau zu dir passt? Schau bei uns vorbei, und bewerbe Dich bei uns. Wie du Dich bei uns bewerben kannst, siehst du im Beitrag (Klick mich), oder auf unserer Webseite. www.ILG-Spedition.de
  3. Shadii [PL/ENG]

Pierwsze Urodziny GTW Logistic | 07.09.2019

Firma OL-TRANS dziękuje za zaproszenie i do zobaczenia na konwoju.
  4. Shadii [PL/ENG]

CV VodesPL - 2 lata

Witaj @VodesPL Twój wątek jest nieaktywny przez 7 dni, więc przenoszę go do Archiwum CV aby zostały w tej sekcji forum tylko wątki aktywne. Jeśli masz jakieś pytania bądź chcesz abym przywrócił twój wątek w przyszłości, proszę napisz mi wiadomość. // Zamykam i przenoszę do Archiwum CV
  5. How has your day been trucker? Tell me all about it :)

1. Le Cat

Le Cat

So i woke up at 8am and got splashed with water then i was really really sleepy and decided to try to sleep again on the dry couch because my bed was wet because of the water but i didnt succeed so i started to work with Cat Trans stuff and then suddenly when i was done with my banner thingies a wild averazon joined my discord and ye thats what happened so far.:mlg_doge:

6. WRafal (GER)

TruckerMP kann ETS2 nicht starten!

damit ist gemeint er hat dein Beitrag wo auch immer du in gepostet hast verschoben in das Forum Hilfe
  7.  

Live @ 

Driving with friends :P

8. [RLC] Phonyang

TMP Connection

Hello, Multiple answers have been given, did the given answers resolved your problem? Please let us know! Regards, Phonyang TruckersMP Support
  9. [Интегра] Folriden

Обсуждение текущего состояния МП.

Честно говоря, нет никакого резонанса. Многие высказали своё мнение и, по моим наблюдениям, практически все придерживаются схожей точки зрения на происходящее.
  10. Swocky_FR

TruckersMP - Présentez vous !

Bonjour à tous ! Me voilà convié aux présentations ! Alors c'est parti ! Je me présente, Swocky alias Julien pour les intimes. J'ai 18 ans et je suis un très grand fan amateur de jeux de simulation, quelque soit le mode de transport. Je suis un joueur fidèle à ETS 2 depuis sa sortie et à son multijoueur depuis 2014. Je joue actuellement au clavier mais bientôt avec un volant (Logitech Driving Force GT) si j'arrive à retrouver le câble... En parlant de ça, je suis quelqu'un de très tête en l'air, passionné et comme études, je suis en CAP deuxième année dans la restauration, service en salle plus précisément Voilà, voilà ! Je m'arrête là sinon je me connais, je vais défiler tout ma vie ici mdr... Bonne fin de journée à tous et au plaisir ! Swocky [FR]
  11. Güneş balçıkla sıvanmaz. ¯\_(ツ)_/¯

12. Michal VS Lucia

Easter Egg Hunt 2019 - Results!

Congrats to the winners!
  13. Tuna_

Não Abre

Olá @Kauan_Vg Lamento que o seu problema não tenha sido ainda resolvido, de qualquer forma, experimenta o seguinte: Verifique se possui o MSI Afterburner e o RivaTuner Statistics Server. Se sim, certifique-se de atualizar o Rivatuner Statistics Server para a versão beta 7.0.0 Beta 19 ou posterior. Aguardo uma resposta. Atenciosamente, Tuna
  14. MorinatorXX

Kannst du erklären wofür ich //moved to hilfe brauche? Wie gesagt bin ganz neu bei TruckerMP
  15. [TR] SkortiL

1.33 - 1.34 sorunu

Merhaba, Konu sahibi tarafından tarafımıza herhangi olumlu veya olumsuz bir geri dönüş yapılmadığı için, konuyu İnaktif konulardan Çözülemeyen konulara taşıyorum. Yardıma ihtiyacınız olduğunda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin! Saygılarımla, [TR] SkortiL TruckersMP Support  //Çözülemeyen Konular'a taşındı.
  16. Swocky_FR

Le blabla des français ! ;)

Bonjour à toi Skalkery ! Moi aussi je suis un très grand fan de convois, j'ai toujours aimé rouler avec des personnes ayant la même vision des choses, parler de tout et de rien dans un domaine qui nous plaît ! On va pouvoir alors bien s'entendre toi et moi :p Si tu souhaites jouer en ma compagnie, ça serait avec grand plaisir ! Je vais également créer une entreprise avec un ami, si tu en cherches une un jour, tu sauras où la trouver Ajoute-moi : Swocky [FR] Au plaisir !
  17. [RLC] Phonyang

Hello, I will be moving this topic to german discussion. because only topics that are in english allowed in the general help sub-forum. Phonyang TruckersMP Support //moved to hilfe
  18. Cumprimentos, A TruckersMP celebrou o Domingo de Páscoa juntamente com um enorme evento de Caça aos Ovos da Páscoa (https://truckersmp.com/blog/153), e estou contente por dizer que foi um bom sucesso! Centenas de camionistas participaram na caça desafiadora, contudo, concluímos com um total de 85 submissões. Algumas, infelizmente, não foram válidas e não puderam ser contadas! Gostaria de agradecer a todos os participantes por disponibilizaram o seu tempo para jogar na Caça, e parabéns a todos que a completaram! Estou agora satisfeito para anunciar os participantes que completaram com sucesso a Caça aos Ovos da Páscoa 2019, por ordem de tempo estão listados abaixo. Formato de Tempo: [HH:MM:SS] __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vencedores! Primeiro Lugar: (01:35:04) Blvckwidow - £25 Steam Gift Card Segundo Lugar: (01:38:37) Mario26734 - £14 Steam Gift Card Terceiro Lugar: (01:49:33) creepergamingboy - £10 Steam Gift Card Parabéns ao Blvckwidow por ser o vencedor da Caça aos Ovos da Páscoa 2019 Um enorme aplauso para Mario26734 e creepergamingboy por conseguirem o segundo e terceiro lugar. _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Restantes Participantes Adicionalmente, estão os restantes participantes que ficaram no top 25! 4-Posição (01:52:58) Jxkke 5-Posição(02:02:00) Granite 6-Posição (02:05:00) Vampire 7-Posição (02:09:31) [ETS2MCG] Kien Giang 8-Posição (02:10:48) HellorD TV 9-Posição (02:11:06) mexiumut 10-Posição (02:16:25) BloatedHook302 11-Posição (02:17:29) FierceWolf 12-Posição (02:18:01) UndeadxLegends 13-Posição (02:24:41) Mini_Dave 14-Posição (02:27:57) Svo43 15-Posição (02:27:58) GooseGanster 16-Posição (02:28:46) Moss847 17-Posição (02:36:11) damianixv12_PL 18-Posição (02:38:30) GalaXy_7 19-Posição (02:40:13) I>MARK 20-Posição (02:41:16) MartyTheTrucker 21-Posição (02:42:01) TheRealDezy 22-Posição (02:42:22) littleturk11 23-Posição (02:43:51) karloskillam 24-Posição (02:45:47) Skalkery (FR) 25-Posição (02:46:37) eduardini104 Parabéns a todos os participantes que completaram a Caça aos Ovos da Páscoa 2019 Irão receber todos uma recompensa no perfil para mostrar as vossas capacidades à comunidade. E finalmente, um grande agradecimento ao Numb3r2, Mike Dragon, Aek177, Gnl_Hugh122, iHobbit, e White Wolf por caracterizarem os nossos ovos escondidos este ano! <3 -Equipa TruckersMP Ver publicação na página principal Tópico Original: Tradução por: @Tuna_
  19. Hello tout le monde ! Je me présente Swocky alias Julien pour les intimes. Je suis joueur fidèle à ETS 2 depuis sa sortie et son multijoueur en 2014. J'ai toujours connu une communauté incroyable, avec son forum français des plus actifs ! Mais depuis un certain temps, j'en ai l'impression que ça en ait le contraire... J'ai besoin d'être rassuré, elle est où la francophonie dont elle a été toujours active jusqu'à présent ? Y a t-il un autre projet en cours (un nouveau forum) ? Ne voyez pas ce topic comme étant une critique, loin de là ! Merci pour vos réponses, bonne route et bonne fin de journée ! Au plaisir, Swocky [FR]
  20. [ETS2MCG] Kien Giang

ETS2-"Configuration file was not found"

Hello Try these: Solution 1: 1. First thing you want to make sure you did is to first run your Steam before you run TMP Launcher. If your steam is not running while you try to open TMP, you will be redirected to Single Player, so you have to firstly open Steam to make sure you enter MP. 2. Run TMP Launcher program as Administrator. You can do that by right clicking on Launcher and then below you will find "Run as Administrator" 3. Verify integrity of game files. Follow these steps to do it: - Open your Steam Library - Find ETS2 and right click on it and click "Properties" - When you do it, one of the tabs should be called "Local Files" , it is located between "Updates" and "Betas" - After you have done it, you will have 5 options to choose from. Click on "Verify integrity of game files" and wait until it is done. Solution 2: Go to your Steam Library. Click on your ETS2 game and play. Select "Launch with OpenGL 64bit". Drive a short distance and exit your game. Open TruckersMP in adminstrator mode then login in ETS2:MP
  21. A winner will do anything to win. No matter how long it takes, how much work, or what it costs. They will get it done. Success comes when it's no longer a choice. It's do or die. Demand it.

MGUyNzJjMGJlN2Q.jpeg

22. Today
  23. Good afternon, friends!!!

1. Averazon

Averazon

Good afternoon! How are you today :)

2. LHNtrumpetBr

LHNtrumpetBr

I'm okay, amigo, obrigado! Espero que seu dia seja bom e em paz! :):)

24. Jasinn

ETS2-"Configuration file was not found"

Simple as the title, MP worked very well yesterday, I tried launching it with and without adm. rights, it'd tell me "Configuration file was not found"... okay, I re-installed TruckersMP, still didn't work. Note: This happens after I click "Launch ETS2" in the launcher.
  25. [ETS2MCG] Kien Giang

Truckersmp not launching due to "Connection Error retry?"

Hello @Dog Trucking :) As I saw in the photo you provided above, I found the error 0x80072EE4 Also can I ask: have you followed my instructions above to help you solve your problem? And if you followed but it still didn't work, can you try this: Did you try to use this repair utility for this specific error? https://www.wiki-errors.com/downloada4.php?t= There are two (2) ways to fix 0x80072EE4 Error: Advanced Computer User Solution (manual update): 1) Start your computer and log on as an administrator. 2) Click the Start button then select All Programs, Accessories, System Tools, and then click System Restore. 3) In the new window, select "Restore my computer to an earlier time" option and then click Next. 4) Select the most recent system restore point from the "On this list, click a restore point" list, and then click Next. 5) Click Next on the confirmation window. 6) Restarts the computer when the restoration is finished. Novice Computer User Solution (completely automated): 1) Download (0x80072EE4) repair utility. 2) Install program and click Scan button. 3) Click the Fix Errors button when scan is completed. 4) Restart your computer. You can read about the error here: http://www.wiki-errors.com/wiki-errors.php?wiki=0x80072EE4
  1. Load more activity

Support our mod!

If you like our work and would like to help support our game servers, website or domain, please feel free to donate. Every donation received will help us to improve our mod.