Jump to content

Eurotruck Simulator 2 crasht na opstarten spel.


thijs laurenssen

Recommended Posts

We hebben het spel al een keer opnieuw geinstalleerd maar crasht elke keer tijdens het laden van het spel nadat we een nieuw account aangemaakt hebben en stad gekozen.

Het betreft een Screenon Intel steel game PC V30920.

Besturing systeem is W10 prof.

Weet iemand waar dit aan ligt en/of hoe we dit op kunnen lossen?

In de bijlage de files game.log en crash.log

 

bij voorbaat dank

game.crash.txt game.log.txt

Link to comment
Share on other sites

Hallo ?

ik heb uw crashlogboeken bekeken '' (uw probleem) Spelstatus kan niet worden geladen. De spelstatus wordt hersteld vanaf de eerste registratie '' en als u uw registratieprofiel wijzigt vanuit uw registratieprofiel, kunt u zonder problemen inloggen op het spel.

https://www.youtube.com/watch?v=4d9fqUmLefE

Als je niet weet hoe je een gameprofiel moet installeren, kan deze video je helpen.

 

  • Thanks 1

1791576545_role_VeteranI(1).png.e3f68b3c

 

Always ready for help

 

? Steam | ? TruckersMP Profile | ♾️ Forum Profile | ? Discord |  

                                                                                                                                                         

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, [S.PLH]Warrior said:

@thijs laurenssen ik neem aan dat je geen eigen vrachtwagen heb gekocht, dan zal je toch paar ritten moeten doen in singleplayer om vervolgens een vrachtwagen te kopen.

profiel opslaan en dan vervolgens met die profiel op multiplayer spelen.

hallo ik heb al een paar keer een nieuw profiel aan gemaakt en niks hielp wat we ook probeerden.

 

10 hours ago, '' FURK4N '' said:

Hallo ?

ik heb uw crashlogboeken bekeken '' (uw probleem) Spelstatus kan niet worden geladen. De spelstatus wordt hersteld vanaf de eerste registratie '' en als u uw registratieprofiel wijzigt vanuit uw registratieprofiel, kunt u zonder problemen inloggen op het spel.


https://www.youtube.com/watch?v=4d9fqUmLefE

Als je niet weet hoe je een gameprofiel moet installeren, kan deze video je helpen.

 

hallo hallo ik heb al een paar keer een nieuw profiel aan gemaakt en niks hielp wat we ook probeerden.

Link to comment
Share on other sites

@thijs laurenssen je kan dit proberen,

 

1. open steam bibliotheek.

2. navigeer naar ETS2

3. rechtermuisknop op ETS2 en klik op properties (eigenschappen)

4. ga naar local tab en klik op lokale files.

5. Verwijder de folder ''BIN''

6. volgens weer in steam hetzelfde als hierboven, weer naar local tab en klik op verifieer je game files.

 

als het 100% is kan je vervolgens weer de multiplayer starten laat ons weten of dit verholpen heb en dat je game niet meer crashed.

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, [S.PLH]Warrior said:

@thijs laurenssen je kan dit proberen,

 

1. open steam bibliotheek.

2. navigeer naar ETS2

3. rechtermuisknop op ETS2 en klik op properties (eigenschappen)

4. ga naar local tab en klik op lokale files.

5. Verwijder de folder ''BIN''

6. volgens weer in steam hetzelfde als hierboven, weer naar local tab en klik op verifieer je game files.

 

als het 100% is kan je vervolgens weer de multiplayer starten laat ons weten of dit verholpen heb en dat je game niet meer crashed.

 

We hebben BIN folder verwijderd en daarna "integriteit controleren".

Na deze actie had hij enkele bestanden opnieuw gedowload.

Bedoelde je dat met punt 6?

Echter het systeem crasht nog steeds tijdens opstarten nadat we "stad" gekozen hebben.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, [S.PLH]Warrior said:

@thijs laurenssen dat klopt je met punt 6. ik had je trouwens ook een persoonlijke bericht gestuurd hier op de forum.

 

je kan dit ook nog proberen.

4)Documents>Euro Truck Simulator 2>congif.cfg delete the file and try to enter the game again.

 

Ook dit geprobeerd maar crasht helaas nog steeds.

Zou het aan de video kaart kunnen liggen?

Het is de NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@thijs laurenssen qua videokaart mag het niet uitmaken.

het volgende wat je kan doen is.

 

1.open CMD as administrator (typ het in de zoekbalk links onder)

2.Typ sfc/scannow 

3. let it run until finish, then if finish try to start the game again.

 

Check ook gelijk of alles up to date is, zoals je videokaart drivers updaten, windows updaten.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.