Komo02DK Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Nu synes jeg ikke den her del af forummet er så meget aktivt men vil da stadig godt høre hvad folk går og laver her for tiden.. Og får i kørt lidt km i ETS2 eller ATS Komo02 | Master Trucker ---------------------------------------------------------------------------------------------- Danish ---------------------------------------------------------------------------------------------- TMP Profile Twitch ---------------------------------------------------------------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
General18 Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Jeg arbejder (Både rigtig arbejde og frivilligt arbejde her på TMP), streamer og slapper lidt af Jep, får også kørt en helt masse i ETS2, men er også begyndt at få kørt en del i ATS Hvad med dig? Med Venlig Hilsen General18 General18 TruckersMP My supported languages: English, Danish Support | TruckersMP Rules | Feedback | How To Downgrade Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikj Posted September 3, 2020 Share Posted September 3, 2020 Desværre ikke så meget for tiden for mit vedkommende. Jeg venter blot på den nye opdatering til ETS2 kommer, så der kommer lidt mere gang i serverne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tovedk Posted September 16, 2020 Share Posted September 16, 2020 neej. tror folk bruge mere discord end forummet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChristmarDK Posted September 29, 2020 Share Posted September 29, 2020 Må indrømme, jeg oftest er på Discord og skriver en del med de aktive medlemmer derpå og hjælper gerne nye medlemmer derpå. Jeg bruger forum primært til at lave ideer til TruckersMP, så det kunne evt. blive hyggeligere og spille. Ja, der er også en del andre danskere at skrive med på TruckersMP Discord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soul_Less Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Discorden er nok mere aktiv end dette subforum, hvis jeg skal være helt ærlig | TruckersMP Rules | Recruitment Section | Knowledge Base | Support Section | Report A Player | Appeal A Ban | Feedback System | TruckersMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts