Jump to content

[Truckersradio] Een Nederlands Internetradio in opkomst!!


Recommended Posts

Hee Truckers!

 

Het begin...

Ik ben Corné, je mag me ook gewoon Velozo noemen, 19 jaar oud en een erge hobbyist als 't draait om radio. Zelf wou ik altijd al een internetradio opstarten en dit heb ik ook zeker weten gedaan. Ik kan dus daarom ook met trots vertellen dat er momenteel een Nederlands internetradio opkomst is voor de TruckersMP Community, aangezien dat ik zag dat er nog geen Nederlandse internetradio hiervoor is. Leek het mij dus erg tof om aan dit project te beginnen.

 

De naam van het station is: 

Logo1.png.c2adfbaffbf2791547f3fa947ca31a2a.png

(Truckersradio)

 

Wat is er al geregeld?

Je zult je vast wel afvragen hoe ver we zijn en hoe het het eruit zal komen te zien.

Dit internetradio zal in iedergeval volledig legaal draaien. Zo is er al een muzieklicentie afgesloten bij Sena en Buma/Stemra, hebben wij al een volledig, responsive, en functionele website. Naast z'n website hebben we ook een discord server.

 

Oftewel kortom, ik heb dus met een klein groepje de beste dingen op orde kunnen maken. Nu zijn we bezig met de puntjes op de i aan het zetten voordat we letterlijk de website helemaal open kunnen gooien. Om een leuke opening te hebben missen we hiervoor alleen nog de mensen die hier bij willen zijn en om natuurlijk de internetradio te ondersteunen. Dit kun je vooral doen door te luisteren, want daar waardeer je ons vooral het meest mee.

 

Lijkt jou dit wat?

Vind je dit een tof idee en wil je eventueel ons verder helpen? Natuurlijk kun je medewerker worden om ons dan te willen helpen, maar nogmaals het luisteren naar de radio ondersteun je ons ook vooral erg mee.

Toch medewerker willen worden omdat dit je leuk lijkt, dan zoeken wij uiteraard mensen die ons willen helpen. Check hiervoor de onderstaande social links en neem contact met ons op! 

 

Socials:

Discord - https://discord.gg/M6wtQSR

Twitter - @truckersradionl

E-Mail - [email protected]

 

 

We hopen om jullie zo snel mogelijk te zien. Veel veilige kilometers toegewenst!

 

 

Met vriendelijke groet,

Corné aka Velozo

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.