Jump to content

Officieel konvooi - Zondag 28 juni 2020


Jeroen

Recommended Posts

  • Business Analyst

Hallo allemaal!

 

Aangezien de maand juni bijna aan zijn eind komt is het weer tijd voor de maandelijkse konvooi. Dit zal onze eerste officiële konvooi in 1.37 zijn en we kijken ernaar uit om velen van jullie daar te ontmoeten. We zullen deze editie via de wegen van de Scandinavië DLC rijden, waar we vele prachtige kronkelwegen en adembenemende uitzichten zullen aanschouwen!

 

cnecsMl.png

 

De konvooi zal plaatsvinden op zondag 28 juni 2020 vanaf 17:00 UTC (check hier de tijd in jouw tijdzone).

 

We starten de tocht in Kopenhagen en zullen via mooie wegen ons richting het noorden verplaatsen. Hierbij zullen we richting Vaxjo, Jonkoping en Orebro rijden, waarna we uiteindelijk bij onze bestemming in Oslo zullen arriveren. Tijdens de tocht zullen we een paar van de mooiste wegen zien die Scandinavië te bieden heeft!

 

De konvooi duurt naar verwachting rond de 90 minuten, maar dit kan uitlopen afhankelijk van de drukte of afhankelijk van je positie in de konvooi. Er staan geen pauzes gepland, maar het is altijd toegestaan om een plekje langs de weg te vinden om even uit te rusten, mits dit op een veilige en gepaste plek gebeurt.

 

Mocht je enige vragen of opmerkingen hebben, voel je dan vrij om een reactie achter te laten in ons officiële forumtopic.

 


 

Route

77CbF7Z.png

 

Vertrekpunt: Kopenhagen
Bestemming: Oslo
Aanvullende informatie: Regels tijdens het evenement | DLC: Scandinavia | Server: Official Convoy

 

We hopen jullie te zijn op zondag 28 juni! Veel plezier en rijd veilig!

 

TruckersMP team

--> Dit is een vertaling. Lees de originele aankondiging hier.

  • HaulieLove 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb er onwijs veel van g-e-n-o-t-e-n!! 
Het was mijn eerste TMP convoy, dus ik wist niet precies hoe het zou zijn. Ik dacht dat het gewoon een standaard rid van een paar uurtjes zou zijn. Ik had daarom ook gewoon rustig de livestream van TMP open staan, maar mijn gehele beleving veel beter dan gedacht ?
Heb constant gelachen via de chat met de mensen die de hele rid in mijn buurt waren. Veel positieve dingen gezien en soms ook wat minder positieve dingen, maar met de mensen om mijn heen deden we daar grappig over waardoor het toch ook weer positief werd. ?

 

Mijn eerste TMP convoy en zeker niet de laatste. Heb veel gelachen en nieuwe mensen leren kennen. Een succesvolle event als je het mij vraagt ??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.