Jump to content

Limitation de vitesse idée [EN/FR]


Dark_Blanc

Recommended Posts

 

 version:

Hello, I introduce myself I am Dark_Blanc.

 

As a follow-up to the new ETS2 DLC MAP, I had an idea that could fix the Simulation Server RP.

 

I know that currently TruckerMP uses cities to impose speeds, instead we could use the roads.

This will save fuel, time but also add realism. For that the regulation of the speeds of the road will be added of +30 Km / h

 

An example:

- Roads limited to 50km / h will be 80 Km / h max

- The roads limited to 70km / h will be at 100 Km / h max

- Roads limited to 80km / h will be 110 Km / h max

- Roads limited to 90km / h will be at 120 Km / h max

- The roads limited to 100km / H will be at 130 Km / h max

 

The goal and recover the limitation of trucks, not those of cars. Many people complain about being on the highway and being limited to 60 km / h on a road limited to 90 km / h (and there are many). The goal and let the players be a little more free of these movements, it is up to him to adapt his speed to the circumstances. If this idea does not work, I can if you wish to modify the map of ets2 to allow to have a more realism, because I am mapper ETS2. I could set up any city changes or even help you in development on ETS2. I hope this idea is going to be successful

Thank you

For your understanding

Greetings to everyone

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

Version Française:

Bonjour, je me présente je suis Dark_Blanc.

 

Pour donner suite au nouveau DLC MAP de ETS2, j'ai eu une idée qui pourrais arranger le RP des serveur Simulation.

 

Je sais qu'actuellement, TruckerMP utilise les villes pour imposer les vitesses, à la place , on pourrait utiliser les routes. Ce qui va permettre de faire des économies de carburant, de temps mais aussi d'ajouter le réalisme. Pour cela la réglementation des vitesses de la route sera rajoutée de +30 Km / h

Un exemple:

- Les routes limitées à 50km / H seront à 80 Km / h max

- Les routes limitées à 70km / H seront à 100 Km / h max

- Les routes limitées à 80km / H seront à 110 Km / h max

- Les routes limitées à 90km / H seront à 120 Km / h max

- Les routes limitées à 100km / H seront à 130 Km / h max

L'objectif et de récupérer la limitation des camions, et non celles des voitures.

 

Beaucoup de personne se plaint d'être sur l'autoroute et d'être limitée à 60 Km / h sur une route limitée à 90 Km / h (et il y en beaucoup).

Le but et de laisser les joueurs d'être un peu plus libres de ces mouvements, c'est à lui d'adapter sa vitesse aux circonstances.

Si cette idée ne marche pas, je peux si vous le souhaitez modifier la carte de ets2 pour permettre d'avoir un plus de réalisme, car je suis mappeur ETS2.

Je pourrais mettre en place toute les modification de ville à jour ou même vous aidez dans le développement sur ETS2.

 

J'espère que cette idée va avoir du succès

Merci de votre compréhension

Salutation à tout le monde

Link to comment
Share on other sites

Hello @Dark_Blanc

 

First of all, thank you for taking your time to send tbis suggestion. We greatly appreciate every idea of how to improve our community. 

 

Now, Unfortunately I must warn you that you didn't follow the required suggestion format, which can be found here: 

Failure to apply the format within 3 days will most likely lead to the closure of your suggestion without it being reviewed, so please, change it as soon as you can!

 

Also, please change the title of your suggestion to English version.

 

Thanks,

Chris [PL] TruckersMP Community Moderator

 

//Moved to Game Suggestions

banner

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.