Jump to content

[GUIDE] Sådan Anmodes Om Begivenhedsserver?


ZefojGaming

Recommended Posts

Hvordan anmoder jeg om begivenhedsserver?

Mange af Teamet ønsker at åbne begivenhedsserver på grund af tilfreds konvoj / truckfest

 

 

Nogle gange ved folk dog ikke, hvordan de anmoder om en begivenhedsserver og kan ikke ansøge. Så jeg vil give dig besked gennem denne vejledning.

1. Login TruckersMP

-> Hvis du logger ind på TruckersMP, vil du se følgende skærm.

O96vqIA.png

 

2. Gå til "http://truckersmp.com/event-request"

-> Dette link kan være mere praktisk, hvis du ansøger om din server.

 

DSWS5ch.png

 

Hvis du aldrig har lavet en serveranmodning, vil der ikke være noget i feltet "My requests for event server".

 

 

3. Klik på knappen "Ny anmodning" for at starte serveranmodningen.

 

 

 

 

 

4. Hvis du trykker på knappen, vises følgende skærmbillede.

E3lLg9P.png

 

 

 

Spolier er en forklaring på spørgsmålet: Tænk over dine spørgsmål og svar derefter.

Spoiler

 

Server Start date and time - Denne boks spørger, hvornår begivenhedserveren åbnes, når du får bekræftet, at den er åben. Som standard anbefaler TruckersMP at åbne en time før begivenheden, men jeg personligt anbefaler tre til fire timer før starten.

Server Stop date and time -  Denne boks spørger dig, hvor længe hændelsesserveren lukker, når hændelsesserveren er åben. TruckersMP anbefaler som standard at lukke 1 time efter begivenheden, men jeg personlig anbefaler 2 til 3 timer efter afslutningen.

Displayed name of the event - Dette felt er navnet på displayet, når tidsplanen vises på det første link "http://truckersmp.com/event-request". Det er ikke det samme som begivenhedsserverens navn.

Link to RSAP page or other proof of participants - Dette spørgsmål er en del af et spørgsmål, der spørger, hvorfor en hændelsesserver skal åbnes. Billederne er fine, og du kan bevise, at der er mange mennesker. Ets2c-siden er selvfølgelig også mulig.

Link to the event forum topic -  Dette spørgsmål er en del af forumet om begivenhedsoplysninger. Når begivenheden finder sted, skal du skrive op, hvad kravene er, og hvilke regler der gælder.

Event Description - Skriv en beskrivelse af begivenheden. For eksempel, hvis du er en konvoj, skal du forklare, hvorfor du holder på det, eller hvis det er en racing, til hvilket formål.

Temporary Rules - Dette spørgsmål kan tilpasses til at deaktivere eller specifikt aktivere regler på begivenhedsserveren. Imidlertid kan formelle regler håndhæves, eller personlige følelsesmæssige regler kan nægtes godkendelse af midlertidige regler.

Header Image of the event - Når du viser en begivenhed, skal du blot vælge det foto, der vil være din baggrund.

Kommentar til eventpersonale eller anmoder om specialfunktion - Hvis du har en personlig anmodning, kan du udfylde den.

 

txTYalY.png?1

 

Dernæst er serverkonfiguration. Dette spørgsmål spørger, hvad der gælder for din server.

 

Tryk på spolier for mere information om spørgsmålet.

Spoiler

 

 

Servernavn - Angiver navnet på begivenhedsserveren. Dette er det navn, der vises på skærmen til valg af server, når den faktiske TruckersMP-multiforbindelse oprettes.

Spil - Du kan vælge, om hændelsesserveren er ETS2 eller ATS.

Maksimum af afspillere, der kan oprette forbindelse til serveren - Indstil serverens kapacitet.

 

====================================== Afkrydsningsfelt ========== ==============================

Aktivér AFK-kick efter 10 minutter -  dette er et afkrydsningsfelt, der spørger, om du vil anvende afk. Jeg kan ikke anbefale det.

Aktivér hastighedsbegrænser -  Kontroller dette, hvis du vil indstille den samme hastighedsgrænse som simuleringsserveren.

Aktivér spillerkollisioner -  Kontroller for at tillade kollision mellem biler eller lastbiler.

Aktivér brug af biler -  Marker for at gøre biler tilgængelige.

 

 

 

 

 

Når du har besvaret alle spørgsmål indtil videre, skal du markere afkrydsningsfeltet "Jeg er enig med erklæringen ovenfor" og klikke på knappen "Request Server" for at fuldføre serveranmodningen.

 

WHJkyJn.png?1

 

 

Hvis du venter et par dage efter upload, modtager du et svar fra "Game Manager" på "Temporary Rules" og et svar fra "Event Manager" for accept og afvisning af serveranmodninger.

 

 

Jeg støtter de succesrige begivenheder i alle hold.

 

 

Tak for at have set min guide

 

 

 

 

Originalt Indlæg:

 

  • Like 1

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.