Jump to content

Introduktion - TruckersMP Senior Staff


ZefojGaming

Recommended Posts

image.png

TruckersMP's seniorteam består af alt udviklingspersonale, ressourcepersonale og ledelse af de respektive aspekter af projektet - Developers, Project Manager, Community Manager, Game Manager, Community Moderation Manager, Support Manager, Translation Manager, Event Manager, Human Resources Staff og Add-On Developerse. Alle disse rækker udgør seniorteamet, der er ansvarlig for den daglige drift af projektet.

 

Developers

 

_JM

Hej alle sammen, som I måske ved, jeg hedder Jean-Mathieu, og jeg har været en udvikler af TruckersMP i de sidste 5 år. Jeg er i øjeblikket 26 år gammel, og jeg blev medlem af teamet, da de gjorde den første offentlige rekruttering. Da jeg blev medlem af teamet blev jeg ansat for at være "In-Game Administrator". Jeg var i den position, indtil Rootkiller blev tilbudt en stilling hos SCS, da de altid har behov for en udvikler. En gang Rootkiller fik at vide, blev han accepteret og spurgte mig og Kat_pw, om vi ville blive forfremmet som udvikler. Når jeg tiltrådte udviklerpositionen, lavede jeg en masse justering af koden. Størstedelen af koden blev udført i almindelig PHP, og al hovedfunktionalitet var i en fil. Da jeg startede, havde filen sandsynligvis 3 k linjer, og efter at jeg skrev Ban Appeal and Report System var filen omkring 10-12 k linjer. Der var så meget kode i den ene fil, at det fik min kodeditor til at gå ned og være så ubehagelig, så gør aldrig det xD. Efter lidt tid sluttede Tuxy sig til vores team og fortalte os, at vi skulle flytte til Laravel for at forbedre kodelæsbarheden og gøre det lettere at tilføje funktion og alt det sjove. Det tog omkring et år at skrive al den funktion, vi havde på den gamle side, til den nye side. På den mere personlige note synes jeg, at min favorit mad er poutine. En poutine er lavet af pommes frites, ostemasse og sauce alle sammen. Jeg kan også godt lide at gå i spillet og prøve at få spilleren til at respektere reglen, mens han spiller RP. Spillerbasen ser ud til at nyde det og gøre alle glade. Happy Trucking alle sammen!

 

ShawnCZek

Hej alle sammen! Jeg hedder Jan, jeg er fra Tjekkiet, jeg er kun 18 år gammel og er stadig studerende. Jeg blev medlem af TruckersMP-teamet tilbage i slutningen af april 2018 som spilmoderator takket være den første offentlige rekruttering til denne stilling. Og lige efter 15 ugers hårdt arbejde og læring krævede færdigheder blev jeg udvikler. Jeg har aldrig beklaget denne beslutning. Som udvikler fik jeg en unik chance for at arbejde på et kæmpe projekt, som jeg elsker, med en masse fantastiske mennesker. I den tid jeg har været her, har jeg arbejdet med større sektioner på webstedet (for eksempel vidensbasen, supportsystemet eller VTC-systemet), jeg har omarbejdet det offentlige Discord-laug og fuldstændigt omskrevet Discord-bots, og jeg har også har arbejdet på små forslag og rettet bugs til spillet. Da jeg prøver at bidrage så meget som muligt til TruckersMP, har jeg ikke meget fritid. Når der imidlertid er behov for en afslapning, er det at skrive artikler om programmering, spille spil, som vi understøtter, eller se videoer, være aktiviteter, der hjælper mig med at slappe af. Og i TruckersMP har der ikke været en udfordring, som jeg indtil videre vil afvise.

 

 

 

Project Manager

 

Smoky_TMP

Hej alle, jeg hedder Joni, jeg er 22 år gammel og kommer fra Belgien. Jeg er blevet medlem af TruckersMP-teamet som forum-moderator og fik In-Game Admin på kun 28 dage, hvorefter jeg arbejdede meget hårdt for at komme til teamlederrollen. Til sidst førte det til min forfremmelse til CM og derefter til Game Manager. I oktober 2018 havde jeg chancen for at blive viceprojektleder. Selvfølgelig accepterede jeg dette tilbud, noget jeg ikke har fortrudt i et eneste sekund. At være projektleder er en unik chance, man er nødt til at klare et stort ansvar og sommetider skal man tage hårde beslutninger. Det er meget vigtigt for mig, at folk respekterer hinanden og opfører sig ordentligt. At dette ikke altid er tilfældet, kan ses på daglig basis, når man beskæftiger sig med feedback, eller vrede brugere, der sender mig beskeder på uenighed, forum, Facebook .. Når jeg vil slappe af lidt, spiller jeg ofte Battle Royale-spil, FIFA 19, Rocket League eller FPS spil. Da jeg arbejder deltid i fem dage om ugen, er jeg normalt fuldt tilgængelig i løbet af eftermiddagen, men man kan allerede nå mig om dagen på grund af at have min bærbare computer til rådighed, da jeg arbejder for et it-firma. Hvis du har spørgsmål, kan du altid spørge mig.

 

 

 

Human Resources

 

Nathan - Senior HR

Hej, jeg er Nathan, og jeg er en del af Human Resources. Jeg er i øjeblikket bosiddende i Wales, England. Jeg har haft en konto i TruckersMP siden tæt på begyndelsen og har været aktiv af og på gennem årene. Jeg blev aktiv igen i 2017 og blev ansat som Trial Game Moderator Observator den 24. juli 2018. Efter at have afsluttet min uddannelse og bestået min prøveperiode fortsatte jeg med mine opgaver som Game Moderator. En mulighed for at blive medlem af Human Resources blev fremsat, og det lykkedes mig at få mig en position i det nyoprettede team. Min hovedopgave som medlem af Human Resources handler hovedsageligt med rekruttering og interne personalerelaterede ting i teamet. Uden for TruckersMP er jeg en meget travl person. Jeg har et fuldtidsjob, der tager meget af min tid, men på min nedetid kan jeg godt lide at hovedsageligt spille førstepersonsskyttere. Min go-to FPS er i øjeblikket Counter-Strike: Global Offensive (og har været i lang tid!). Du er velkommen til at sende mig besked, hvis du nogensinde har brug for hjælp. 

 

Armonk

Heya! Jeg er Wilhelmus eller kendt som Armonk i samfundet. Jeg er fra Saskatchewan, Canada. Jeg blev medlem af TruckersMP-teamet for næsten 10 måneder siden. Jeg har arbejdet mig op til Human Resources-teamet i øjeblikket, hvor jeg beskæftiger mig med rekruttering, klager mod personale og mange flere opgaver. Før dette var jeg tilhænger og derefter en spilmoderator. Jeg elsker det samfund, der omgiver TruckersMP, og chatter med brugere, der spiller dette og nyder at køre med venner, såvel som at møde andre mennesker. Mit nuværende job vedrører også lastbilsimulatorer, da jeg er en lastbilchauffør, og trækker råolie i oliepatchen, hvor jeg er fra. Nogle af mine hobbyer inkluderer: drag racing / drifting, gendannelse af klassiske køretøjer samt coaching Special Olympics!

 

NeonLeon

Hej alle sammen! Mit navn er NeonLeon, 17 år gammel og bor i en lille by nær Darmstadt i Tyskland. Helt målløs sluttede jeg mig til simuleringsfællesskabet for to år siden, da jeg først begyndte at spille Microsoft Flight Simulator X på IVAO. 2016 hørte jeg første gang om TruckersMP, da nogle af mine venner bad mig om at køre nogle ture sammen. Jeg tilmeldte mig den 14. januar 2017, og det tog ikke lang tid at få nye venner, der havde det samme mål som mig - at starte en VTC. Jeg tilbragte meget tid på denne VTC, en tid jeg stadig har mange minder om, og en tid jeg fik meget viden og erfaring. Jeg har sluttet mig til mange lastbilsfirmaer, besøgt næsten hvert eneste sted på kortet, og i maj 2018, en dag efter min fødselsdag, fik jeg en fantastisk fødselsdagsgave fra TruckersMP og muligheden for at blive medlem af teamet som tilhænger. Jeg arbejdede som tilhænger i 4 måneder, så er jeg blevet forfremmet til spilmoderator og i begyndelsen af dette år blev jeg en del af vores HR-team. Som du ser, har jeg allerede været i mange positioner og lært mange forskellige mennesker at kende. Men hver position hos TMP havde noget til fælles: Holdånd, respekt og loyalitet. TruckersMP lærte mig allerede i starten, at det til tider ikke er nemt at tilslutte sig holdet, og det ikke er et sted at slappe af. Succes har intet at gøre med held, men resultatet af hårdt arbejde og flid bragte mig til det sted, hvor jeg er nu. Fordi jeg havde et mål: "Gør alt for at hjælpe samfundet og forbedre TruckersMP på hver eneste måde du kan tænke på!". Jeg er nu ansvarlig for vores personale og personalerelaterede spørgsmål. Jeg beskæftiger mig med klager, rekruttering og ansøgninger, spejderprogram og også mange andre små ting. Hvis du vil kontakte mig, er mine private beskeder altid åbne for dig!

 

Slushbro

Hej, jeg hedder Richard og jeg er en del af Human Resources-teamet hos TruckersMP. Jeg er 20 år gammel og studerer undervisning i folkeskoler. Jeg kom med i teamet tilbage i marts 2018 som supporter og skiftede til Game Moderation-teamet i juli 2018. januar 2019 blev jeg forfremmet til rollen som menneskelige ressourcer, hvor jeg nu var. Mine hobbyer spiller basketball og læser alle slags ting. Jeg bor i Tyskland og er en stor fan af strategi- og simuleringsspil. I rollen som HR-medlem prøver jeg at hjælpe ethvert andet team, hvis jeg kunne og er ansvarlig for rekrutteringen, så hvis du kommer til at blive medlem af teamet, får du mig til at kende eller et af de andre HR-medlemmer. Hvis du har nogle generelle spørgsmål, kan du videresende dem når som helst til mig, og jeg vil prøve at løse dem. Hvis der er et problem med et teammedlem, er du velkommen til at kontakte os via en DM eller en Feedback Ticket. Jeg elsker mit arbejde her på TMP, da jeg er i kontakt med mange mennesker og er i stand til at løse problemer løse problemer, før de opstår. Hvis du vil se et blåt æble som en avatar, er det mest sandsynligt mig, så du er velkommen til at sige hej. Happy Trucking og farvel for nu.

 

 


 

Add-On Developer

 

Forløber

Jeg er forløber, du kender mig måske fra en af mine tidligere roller i teamet, da jeg blev medlem af teamet for 3 år siden. På nuværende tidspunkt er jeg Add-On-udvikleren hos TruckersMP. Jeg blev medlem af TruckersMP-samfundet for over tre år siden nu, og lige fra starten vidste jeg, at det var noget specielt; samfundet var ikke kun en samling af spillere, men en gruppe mennesker, der var villige til at hjælpe hinanden og arbejde sammen for at nå fælles mål. Jeg begyndte med at gøre MP tilladt uofficielle mods, hvilket jeg stadig gør i dag, skønt mindre ofte.

 

 

 

Community Managers

 

Prime - Senior CM

Hey, jeg er Kevin, født i det bedste år nogensinde (1992) og i landet med den bedste mad og en latterlig mængde ølmærker (Belgien). Jeg fik min kandidatgrad i informationsstyring og multimedia i 2015. Kort efter begyndte jeg at arbejde som testingeniør, der udviklede sig til projekt- og udgivelsesstyring. Ved siden af mit fuldtidsjob har jeg også mit eget firma, som jeg arbejder på deltid. Virksomheden selv er et resultat af en projektopgave, jeg fik som studerende. Jeg tiltrådte som mange mennesker her som forum-moderator. Det tog ikke lang tid for mig at blive spilmoderator, og derfor arbejdede jeg mig op. Jeg er i øjeblikket Senior Community Manager og sørger for, at alt relateret til community management fungerer problemfrit. Ved siden af dem arbejder jeg også med nogle medie-ting (som f.eks. Videoer og billeder), som jeg i øjeblikket mest rådgiver, men stadig gør noget eget arbejde, og jeg arbejder også på nogle af de juridiske ting såsom copyright (som jeg designet med input fra andre mennesker brand guide) og GDPR. Jeg begyndte at spille på TruckersMP kort efter, at mod blev første gang frigivet i 2014 og har spillet det lige siden. Det forbløffer mig stadig, når jeg ser tilbage på, hvad dette mod og community plejede at være dengang, og for at se, hvad det er nu. Jeg elsker virkelig at være en del af dette fantastiske team og TruckersMP generelt, fordi dette giver mig mulighed for at interagere med mange mennesker fra forskellige nationaliteter og kulturelle overbevisninger. Med hensyn til fremtiden for denne mod og min rejse inden for det: skal fortsættes.

 

Lasse

Hej, jeg er Community Manager hos TruckersMP og bor i Tyskland. Jeg besvarer dine feedback-billetter og udfører livestreams på vores TruckersMP YouTube-kanal.

Tidligere har jeg været i Event Team, Community Moderation Team, Add-On og Translator Team. Denne oplevelse hjælper mig meget med mine opgaver som Community Manager.

TruckersMP er et vidunderligt samfund for mig, og jeg er glad for at være en del af det. Jeg forbedrede min engelsk, fandt nye venner og lærte meget.

Jeg håber TruckersMP forbedrer sig i fremtiden og forbliver et fantastisk samfund for alle. Hvis der er noget, du gerne vil fortælle mig, så tøv ikke med at indsende en feedback-billet til Community Management.

I det virkelige liv er jeg aktiv i flere politiske bevægelser og i et parti.

 

Aragon

Hej der, jeg er Aragon, en nylig tilføjelse til Community Management team. Jeg plejede at spille ETS2 år, før TruckersMP blev frigivet, så det var ikke tilfældigt, at jeg fandt dette samfund i begyndelsen af 2015. Senere samme år blev jeg inviteret til personaleteamet af Burner som forum-moderator, derefter til sidst til Game Mod af Clarkinator i november 2015. I begyndelsen af 2017 blev jeg også inviteret til at være blandt de første spillemoderatorledere, hvor jeg har været i lignende positioner lige siden. Fremadrettet til august 2019, hvor jeg overtog Community Manager-rollen efter over fire års tjeneste i teamet. TruckersMP har bestemt haft en enorm indflydelse på mit liv og lært mig færdigheder, som jeg ikke kunne leve uden. Faktisk er dette samfund meget unikt og unikt, da jeg endnu ikke har fundet et andet, der motiverer og støtter sine medlemmer helt som denne. I det virkelige liv bor jeg i det østlige USA, i en lille by omkring en time vest for Washington DC I øjeblikket forfølger jeg en grad i datalogi, mens jeg arbejder andre ulige job i mellemtiden. I min fritid spiller jeg pc-spil, mødes med venner og hælder selvfølgelig min tid på dette fantastiske sted.

 

Aestrial

Hej der. Jeg er Aestrial, en af Community Managers her på TruckersMP. Jeg kommer fra Storbritannien, især den vestlige del af landet. Jeg sluttede mig til teamet i midten af 2017, for knap to år siden, som en Community Moderator og siden da er steget gennem de fleste rækker i teamet til den position, jeg har i dag. Jeg var en af de første Game Moderator-trænere, der blev tilmeldt det nye hold, og spillede den rolle i forbindelse med Leader på det tidspunkt. Jeg brænder meget for min rolle som Community Manager, da det giver mig mulighed for at engagere sig i samfundet, interagere og tale direkte om de virkelige problemer og handle på dem. At arbejde på sociale medier og forbinde med samfundet er af stor betydning, og en af de opgaver, som jeg grundigt nyder hver dag. Jeg var medlem af Game Management-teamet i ni måneder, hvor jeg arbejdede med vores fantastiske spilmoderatorer, ledere og undervisere, og er for nylig overført til arbejde i community management. Rollen som community manager er en, der kræver aktivitet, et køligt hoved og on-point beslutningstagning, men hvis du prøver dit hårdeste og kommunikerer, giver rollen dig mulighed for at foretage reelle ændringer til det bedre.

 

 

 

Game Managers

 

marco6158 - Senior GMM

Hej, jeg hedder Marco og jeg er italiensk. Jeg blev medlem af TruckersMP-teamet for over fire år siden, og siden da har jeg gennemgået mange roller, indtil dette punkt. Jeg brænder for denne rolle, og hver dag støder jeg på en anden udfordring, der presser mig til at gøre mere og gøre det bedre og hurtigere. At være Senior Game Manager er meget krævende, og det er ingen let opgave, men med interesse, engagement og viden lægger jeg alle mine bestræbelser på at forbedre TruckersMP-miljøet i de emner, som min rolle dækker, hvad enten det er spilleregler, moderation af spil, rekrutteringer eller styring af spilmoderation.

 

JeffSFC

Hej, Jeff her. Jeg er et stolt medlem af Game Management-teamet. Jeg bor i øjeblikket i USA. Jeg blev medlem af TMP i 2015 som forum-moderator, og jeg har været bortset fra holdet lige siden. Da jeg først kom med i projektet, startede jeg som forum-moderator. Ikke længe efter flyttede jeg til GM-teamet, hvor jeg arbejdede i et par år. Derefter påtog jeg mig rollen som teamleder før jeg trådte ind i en Game Manager-rolle. Jeg bruger i øjeblikket det meste af min tid på at sikre, at GM overholder en høj standard og adresserer også feedback-billetter. Game Manager-rollen er en meget travl rolle uden mangel på arbejde. Der er altid noget at gøre for at holde dette samfund kørende. Uden for TMP bruger jeg min tid på at følge min barndoms fodboldklub Southampton FC, spille fuld side og fem-til-side fodbold som målmand og spille spil på min pc. Jeg er også en nyuddannet universitetsuddannet med en grad i netværksteknik.

 

weezy

Hey der, jeg er weezy, en af Game Managers her. Jeg er født i Tyskland og på grund af min tyrkiske baggrund taler jeg to af de mest talte sprog her. Lidt baghistorie om, hvordan jeg kom til min position, og hvordan alt startede; Jeg blev først medlem af TruckersMP-teamet som en Community Moderator tilbage i juli 2018 på grund af det faktum, at jeg havde tidligere erfaring med at moderere fora og sådan. Efter 3 måneders hårdt arbejde, ud over det, fik jeg tilbudt en forfremmelse til Trial Game Moderator Observer-rollen. Desuden blev jeg hurtigt forfremmet, når jeg var færdig med min træning. 8 dage efter at være en prøve-spillemoderator tilbød projektledelsen mig en forfremmelse til Community Moderation Manager-rollen, som jeg med glæde accepterede med masser af motivation og mål. På grund af uheldige omstændigheder besluttede jeg mig dog for at afgå fra min rolle og overførte til Game Moderator-rollen. På grund af at gå ud af min rolle, mistede jeg al motivation og forlod næsten teamet, men et par mennesker og meget nære venner i teamet stoppede heldigvis det og overbeviste mig om at blive i teamet og prøve igen. Efter at have fået min motivation tilbage, gjorde jeg alt for at være et godt aktiv for Game Moderation Team. Game Management tilbød mig derefter en forfremmelse til Team Leader-rollen, som jeg med glæde accepterede igen med masser af motivation, mål og andre ting. Endnu engang arbejdede jeg meget hårdt, gjorde alt hvad jeg kunne, og efter næsten 3 måneder tilbød både projektledelsen og spiladministrationen mig at være en del af Game Management, som nu er min nuværende rang. Hvis jeg skulle vælge min yndlingsrolle, ville det være teamlederrollen.

 

 

 

Support Managers

 

Ali.

Hej! Mit navn er Ali, som du ser mig gå forbi, men mit rigtige navn er Alistair. Jeg er født her i Edinburgh, Skotland, hvor jeg for tiden bor. Men på grund af mine familiers natur er jeg flyttet betydeligt rundt. Tidligere boede jeg i Tyskland; bortset fra det, har jeg boet over hele Det Forenede Kongerige og også Cypern. Jeg er en af Support Managers her på TruckersMP, men mit virkelige liv er også en manager. Jeg begyndte at arbejde som administratorassistent for et ret stort mærke og gik derefter videre frem til det sted, jeg er i dag. Mine vigtigste hobbyer rejser - jeg gør det så meget jeg kan. Jeg kan også godt lide at gå på forskellige festivaler og begivenheder (hovedsageligt i dansemusikscenen). Min TruckersMP-rejse har altid været i supportteamet (deltager som prøvestøtte og rykker op til en manager). Jeg var meget taknemmelig for at kunne have denne chance for at være inden for denne rolle, og jeg er meget taknemmelig for dette. Jeg blev medlem af supportteamet, fordi jeg elsker at hjælpe samfundet med spørgsmål, der vedrører tekniske spørgsmål og andet generelt arbejde. Det overordnede fokus for min rolle er at arbejde sammen med GGF MD med at opretholde supportteamet. Jeg håndterer en masse feedback-billetter, samlet feedback til teamet og hjælper folk med spørgsmål, de måtte have. Jeg har lyst til at arbejde sammen med GGF det sidste år har været fantastisk, vi kommer godt overens, og jeg har lyst til at arbejde godt sammen. Som et team hjælper vi med at sikre, at supportteamet er op til standarderne og sørger for, at alt kører glat. Når det er sagt - er mine DM'er altid åbne, hvis du har spørgsmål, spørgsmål eller bekymringer!

 

GGF MD

Hej! Mit navn er GGF MD og jeg er en af de 2 Support Managers her hos TruckersMP! I tilfælde af at du ikke kendte mig endnu, vil jeg gerne introducere mig selv lidt. Jeg er i øjeblikket 17 år gammel og bor i en lille landsby med ~ 250 borgere i Tyskland. Jeg begyndte min rejse på TruckersMP den 23. januar 2018 som prøveundersøgelse. I det forløbne år arbejdede jeg mig op i rækkerne og fik chancen for at se mange sider af TruckersMP-teamet. Jeg var i adskillige rækker såsom prøve- og fuld support, prøve- / spilmod, spillemoderatorleder og nu support manager. Jeg havde adskillige sekundære rækker som Discord Moderator, Sprogforum Moderator og Social Media Team-medlem. I et par måneder havde jeg endda tre rækker på det samme øjeblik. Selvom det undertiden var ret hårdt og stressende, nød jeg altid mit ophold her på TMP. I december 2018 modtog jeg muligheden fra det gamle projektledelses- og menneskelige ressourceteam til at blive medlem af TruckersMP Upper Staff Team som support manager. Fra det øjeblik styrer, koordineres og trænes jeg supportteamet, og jeg sørger også for, at alt hvad der er relateret til support er op til vores standarder. Som en sjov kendsgerning er Support Manager min længste hovedrangering, jeg nogensinde var en del af. Jeg nyder stadig mit arbejde her på TruckersMP, og jeg håber, jeg kan have en lang og god tid som manager her på TMP. Jeg elsker også at arbejde sammen med min kollega Ali, da jeg synes, vi begge er et næsten perfekt hold.

 

 


 

Community Moderation Managers

 

KhaosHammer - Senior CMM

Er det min tur? Hvad? Ikke endnu? M'kay jeg kommer tilbage lat .... vent ... er det? De læser allerede? Åh ahem ... ja ... hej alle sammen, jeg er Raphaël alias KhaosHammer på internettet og her på TruckersMP! Jeg er i øjeblikket 28 år gammel og arbejder inden for luksussmykker, urproduktion og lædervarer. Før mit nuværende job og 3-4 år uden noget job, var jeg i spillebranchen hos et firma, der udvikler og udgiver spil. Jeg vil ikke sige dets navn, men hvis jeg fortæller dig ordet "DLC", ved du, hvilket firma det er. Jeg kommer fra Schweiz, et lille land, som alle forveksler med Danmark på grund af vores flag. Jeg bor i byen, hvor grundlæggeren af Chevrolet blev født, byen La-Chaux-de-fonds i de schweiziske bjerge, den 8. højeste by i Europa. Jeg blev medlem af TruckersMP den 25. december, mens jeg var alene hjemme og syg. Jeg så randoms videoer på YouTube, og jeg stødte på den video af en enorm trafikork med flyvende lastbiler på Europoort. Jeg var som "Woah ahah, jeg må prøve dette spil!" Og 6 måneder senere kontaktede den legendariske FirestarteR mig efter min Forum Moderator-ansøgning og accepterede mig i TruckersMP-familien. 3 måneder senere kontaktede Scar, vores tidligere projektleder, mig for den første nogensinde bølge af prøveadministrators forfremmelse sammen med Nataliia og Aestrial, der også er ledere i dag. Efter 4 måneder som en prøveadministrator / GM, er jeg blevet forfremmet som teamleder, og 9 måneder senere kontaktede Scar mig igen for denne gang en forfremmelse i supportpersonalet hos TruckersMP i min nuværende rolle. Jeg ved ikke, hvad fremtiden har for mig og for TMP, men jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, og jeg vil være her for dette fantastiske samfund, så længe jeg muligvis kan! Vores rejse sammen er langt fra forbi! Hvis du har spørgsmål, er min forumindbakke altid åben, og hvis du ser mig i spillet, så tøv ikke med at sige hai! God lastbiltransport og tak for at være sådan et fantastisk samfund!

 

Moh_

Hey, jeg er Moh, en af de tre Community Moderation Managers her hos TruckersMP, fra Det Forenede Kongerige "oop Norf". Jeg registrerede mig for en konto tilbage i december 2014, hvor jeg spillede af og på gennem årene. Min interesse for mod blev genantændt, da Discord-guilden blev lanceret i maj 2017. Da jeg tilbragte mere og mere tid der, ville jeg være med i teamet som Discord Moderator, og det var tilfældigvis, at der blev åbnet rekruttering til sådan en position i sommeren 2018, hvor jeg blev medlem af teamet den 9. september 2018 som Community Moderator (Discord). Et antal måneder senere blev jeg tilbudt stillingen som Community Moderation Manager i juni 2019 med den indsats, jeg viste i min tidligere rolle. Naturligvis er Discord mit yndlingssted at hænge sammen med TruckersMP-samfundet, så du vil ofte se mig chatte der som en almindelig bruger, så vær ikke sky med at sige hej! Du er også velkommen til at kontakte mig via andre platforme såsom forummet eller webstedet. Min rolle inkluderer at sikre, at alle de sociale platforme, der bruges på TruckersMP, er op til standard, holde tingene problemfrie så godt som muligt, samt at styre Community Moderation Team (plus nogle andre bits!).

 

Nataliia

Hej alle sammen, jeg er Nat, en Community Moderation Manager, nu. Jeg er for nylig vendt tilbage til holdet og fik føringen af mit gamle hold tilbage. Jeg er 22 år gammel. Jeg tiltrådte først teamet i januar 2016 som supportmedlem og forlod i juni 2016 på grund af nogle faktiske problemer, som endte mig med en vis inaktivitet for teamet. Jeg tiltrådte igen i maj 2017 som supportmedlem, var nødt til at forlade i slutningen af 2018 ... Men jeg vendte tilbage og kan nemt bide enhver, der tør at rod med denne kat. Jeg er meget afhængig af katte, som hele verden allerede ved. Jeg arbejder i det virkelige liv, jeg kan godt lide at køre og gulve det, når jeg har mulighed for at få fart. Hver gang du har brug for min hjælp her, er du velkommen til at pirke og sende mig besked. Måske bider jeg ikke. Jeg spiller sjældent, og når jeg gør det kan jeg godt lide at gå til rolige steder, da jeg har en kartoffelpc og ikke kan optage mere. Kat accepterer donationer btw Hvis du har brug for at udtrykke dig til nogen, hvis du føler dig forstyrret eller har brug for nogen til at lytte til dig, kan du stole på mig. Jeg er meget empatisk. Som manager er jeg dejlig, sød og alt hvad du kan tænke på slik og sødme, men jeg er også streng og kan ikke lide at se ting, der er foretaget forkert, eller at nogen får urimelig skyld. Hvis du føler dig forkert, stikk mig, og jeg kan give dig en eller to af mine poter. Vær kløende!

 

 

 

Media Manager

 

David Edson

Hej alle sammen! Jeg hedder David Edson, jeg studerer det sidste år i gymnasiet. Jeg bor i Brasilien, Rio de Janeiro for at være mere specifik, og jeg er Media Manager hos TruckersMP. Jeg begyndte at spille ETS2MP i januar 2016, var en fantastisk oplevelse for mig, jeg mødte mange mennesker og fik mange venner, som jeg har indtil i dag! Jeg har altid elsket simuleringsspil, og jeg tror, de placerer os i en verden, som vi normalt ikke ville være i stand til at være. Jeg kom med i teamet i januar 2018 som en prøve-supporter, derefter arbejdede jeg i forskellige hold i TruckersMP, hjalp i supportteamet, spilmoderationsholdet, begivenhedsteamet, samfundsmoderation, medieteamet og nu arbejder jeg på Medieforvaltning. Min mission i dette projekt er at få det til at gå den rigtige vej og skabe en behagelig oplevelse for alle i samfundet. Happy Trucking!

 

 

 


Event Managers

 

Digitale

hilsener! Jeg er Event Manager her på TruckersMP. Jeg er i øjeblikket 25 år gammel fra Staffordshire, Storbritannien. Jeg elsker at spille videospil, lytte til musik (hovedsageligt tromme & bas og trance), tage lange gåture med min hund (border collie) og køre min Ford Fiesta! Jeg blev medlem af TruckersMP i 2014, efter at have opdaget ETS2MP på ModDB.com. Meget har ændret sig siden da, da det var, da samfundet kun lige begyndte at vokse.
Mellem da og begyndelsen af 2016 var jeg involveret i det virtuelle lastbilfirma 'Soarfly Haulage' (SFH), hvor jeg var administrerende direktør for deres eventsafdeling. I april 2016 sluttede jeg mig med TruckersMP-teamet for at være forum-moderator, og tre måneder senere i juli 2016 blev jeg inviteret til at overtage rollen som InGA-administrator (IGA). Efter et par måneder påtog jeg mig ansvaret for at være en af de første IGA-teamledere. Spol frem til august 2017 blev jeg tilbudt og accepteret rollen som Community Manager for at tilbyde support på forskellige områder. Mine primære opgaver var relateret til samfundsbegivenheder, herunder design, planlægning og implementering af officielle begivenheder på et helt nyt niveau. Jeg oprettede også et Convoy Control-team på omkring 20 medlemmer til støtte for begivenheder. Fra marts 2018 tiltrådte disse medlemmer officielt TruckersMP Team som Event Team. Du kan jævnligt se os være vært for officielle konvojer, personalkonvojer, reelle operationer og årlige særlige begivenheder. Holdet understøtter også flere samfundsbegivenheder, herunder konvojer til kendt live streamer egern. Den seneste større ændring var i juli 2018, hvor jeg erstattede rollen som Community Manager, til Event Manager på grund af min dedikation på dette område.
I dag består mine daglige opgaver af at gennemgå feedback, styre begivenhedsservere og anmodninger, public relations-relationer til samfund samt designe og implementere officielle begivenheder. Jeg har en stærk lidenskab for, hvad jeg gør i samfundet, og er meget begejstret for, hvad TruckersMP's fremtid vil bringe!

 

Matt #CarLadMatt

Hej. Mit navn er Matt, jeg er Event Manager hos TruckersMP. Jeg er i øjeblikket 20 år gammel og har base i det sydlige England. I min fortid i samfundet har jeg været her siden ETS2MP-dagene, og jeg har set en masse situationer ændre sig gennem årene. Jeg kan godt lide TruckersMP, jeg tilbringer hver dag enten på arrangementer eller på fora når jeg ikke arbejder i det private liv. Jeg har næsten 3.000 timer på ETS2 på dette tidspunkt på damp. Jeg nyder grundigt den tid, jeg bruger på at køre og chatte med alle, der har sendt mig en besked i fortiden. Jeg har fået så mange gode venner.
Jeg har en fantastisk fortid til begivenheder, et flertal af de største TruckersMP-samfundsbegivenheder, som jeg har hjulpet ud på en eller anden måde, hvad enten det er Convoy Control (dirigering af trafik i kryds) eller Overvågning. Tidligere var jeg Convoy Control Manager 'i hver VTC lige siden jeg har været i fra 2015.
Hårdt arbejde og engagement har fået mig til det sted, jeg er i dag.
Jeg blev tilbudt rollen som Event Manager, og jeg arbejder sammen med Digital.
Mine tidligere roller i samfundet inkluderer Event Team fra March'18, derefter Community Moderator fra June'18. Derefter fik jeg muligheden efter masser af hårdt arbejde og dedikation til ændringen til at være en fuld Game Moderator fra oktober'18.
Jeg arbejder dagligt med opgaver, der består af alle begivenhedsrelaterede situationer i dette samfund; fra at styre anmodninger om begivenhedsservere, tilbagemeldingsbilletter, emner på community-begivenheder på foraene, samt designe og arbejde med Digital til officielle begivenheder i fremtiden og meget mere. Jeg har en stor mængde erfaring til begivenheder, og jeg ser frem til, hvad TruckersMP's fremtid også vil bringe.

Mit liv har udviklet sig omkring TruckersMP.
Jeg arbejder i dag om dagen, det betyder om aftenen, at jeg kan bruge tid på at udføre mine opgaver som Event Manager.
Nogle af samfundet ved måske allerede: Jeg har fået en Porsche Carrera GTS, i hvid (2014/15 model). Jeg elsker at køre.

 

 

 

Translation Managers

 

BoSsik2

Hej alle sammen, jeg er Karol eller BoSsik2 på praktikanten. I øjeblikket er jeg 19 år gammel og bor i Polen. Jeg blev medlem af teamet i oktober 2017 som en prøvestøtte, i marts 2018 besluttede jeg at forlade teamet i 3 måneder på grund af private anliggender, i juni besluttede jeg at vende tilbage til teamet som en prøve-spil moderator, hvor jeg er her indtil nu som oversættelseschef. Jeg er ansvarlig for mit team af oversættere og for alt officielt indhold fra TruckersMP, der deles på et andet sprog end engelsk. Min hobby, der springer over dette spil, er biler og motorcykler, som jeg bruger meget fritid på, fordi jeg elsker at ride eller sidde i garagen og skifte noget. Jeg afsluttede min skole med en bilmekanikerprofil, og jeg er meget glad for, at jeg valgte denne skole for mange år siden, fordi jeg takket være den kunne udvikle mine lidenskaber og arbejde i forskellige bil- eller lastbilservices på min liste over steder, hvor jeg arbejdede takket være min skole er Mercedes Trucks-service og Scania Trucks-service, hvor jeg kunne reparere store lastbiler og derefter køre og teste dem på den specielle testbane efter reparation. Jeg arbejder i øjeblikket i min lille familievirksomhed med en lignende profil, som jeg havde i skolen, men snart vil jeg være på udkig efter et job i et andet firma for at få mere erfaring og i fremtiden helt sikkert udvide min familievirksomhed. Hvis du har spørgsmål om mig / min rang, så send dig en privat besked til mig på Forum, Discord. God lastbil!

 

InvisibleRaptor

Heyo! Jeg er kendt som InvisibleRaptor, men mit rigtige navn er Andrei og jeg kommer fra Bukarest, Rumænias hovedstad. Jeg spiller basketball i cirka 7 år, og jeg vil være på udkig efter dunk-konkurrence i fremtiden, jeg træner næsten hver dag for min hoppeevne, og jeg er den eneste, der kan dunk så godt fra hele mit basketballhold. Nu undrer du dig sandsynligvis over min højde, jeg kan ikke betragte mig selv som høj, da jeg kun er 6ft / 1,83 cm. Jeg er også en af oversættelsesadministratorerne, men lad mig fortælle dig en lille historie om mig her på TruckersMP. Jeg kom med i teamet tilbage i november 2018 som Trial Support, og jeg blev forfremmet til Full Support efter 2 uger. Mens jeg var tilhænger, blev Oversættelsesteamet lanceret, og jeg tænkte på at deltage i det fra første sekund, som min yderligere rolle. Det er hvad jeg har gjort i marts! Jeg blev medlem af Oversættelsesteamet som min ekstra rolle, og jeg begyndte at gøre mit nye arbejde. Efter et par måneder, i august 2019, fik jeg muligheden for at blive den anden oversættelseschef. Nu er jeg ansvarlig for hele teamet af oversættere, og jeg er glad for mit nuværende arbejde! Vi ses på vejen, hvis du kan se mig. Hav en fantastisk dag!
 

 

Originalt indlæg: 

 

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.