Jump to content

ProMods lancering


Recommended Posts

Hallo allemaal!

 

Een tijdje terug maakten we bekend dat we in de laatste fase zitten om ProMods te ondersteunen met onze mod. Nu zijn we vandaag blij om bekend te kunnen maken dat de dag waar jullie allemaal op hebben zitten wachten is aangebroken: vanaf nu kan je helemaal van ProMods online genieten met al je vrienden!

 

spacer.png

 

Als je een snelle terugblik wil lezen op wat er allemaal gebeurde tijdens de mededeling dan kan je een samenvatting en een link naar de complete stream hier vinden/NL versie.

 

Hoe installeer ik ProMods dat het werkt met TruckersMP?
Kort gezegd: Je kan ProMods installeren op dezelfde manier als je gewent bent met singleplayer door het te downloaden naar je mods folder van ETS2. Het enige verschil is dat je niet alle mod bestanden hoeft te activeren in je mod manager in-game (als je dit wel doet dan is dat niet erg).

 

Een stap-voor-stap hulpgids die je op weg kan helpen met het installeren van ProMods kan je hier vinden.

 

Hoe join ik de ProMods server?
Nadat je ProMods correct hebt geïnstalleerd kan je joinen door een van de specifieke ProMods servers te selecteren. Je kan deze server herkennen aan de naam en aan het ProMods icoontje die in de server beschrijving staat.

 

spacer.png
Je kan hier de final release trailer nog bekijken

 

Veel plezier op de weg!

 

TruckersMP team

 

Dit is een Nederlandse vertaling van dit bericht.

Link to comment
Share on other sites

is het hier nog een beetje druk op die promods?

 

op deze vraag kan ik zelf wel antwoorden.... map is te groot en bezoekers te weinig.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.