Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Ograniczenie prędkości w Skodach


Recommended Posts

Nazwa Sugestii - Ograniczenie prędkości w Skodach do 150 km/h

Opis Sugestii -  Ograniczenie prędkości w Skodach z 110 km/h do 150 km/h (tylko i wyłącznie na poszczególnych serwerach)  oraz na jednym z serwerów Pro-Mods'a

 

Przykładowe obrazki - Nie mam/ nie potrzebne w tej sytuacji

 

Dlaczego twoja sugestia a nie inna? -  Sądzę że to mało realistyczne, że należy jeździć 110 km/h. We wszystkich krajach jest ograniczenie 130 km/h a nawet w niektórych 140 km/h (np. Polska). Jest to mało sensowne i odbiera frajdę z jazdy skodą (tak przynajmniej ja sądzę).  Wyobraźmy sobie że zwiedzamy skodą Europę, Polskę (cokolwiek), to jaki sens w takim razie ma skoda skoro można jechać tyle TIR'em? Jestem zdania,  że jeżeli kierowca potrafi opanować ten samochód z prędkością nawet 160-180km/h to dlaczego nie, ale sądzę że 150 km/h w zupełności wystarczy. Problemem jest nie prędkość tylko brak umiejętności w jeździe. 

 

Mam nadzieję że podanie zostanie zaakceptowane ;)

Pozdrawiam

  • Upvote 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witaj,

 

jeśli chodzi o samą w sobie sugestię to w porządku, bo faktycznie nie do końca realnie wygląda możliwość jazdy z prędkością maksymalnie 110km/h jednak są tego plusy. Osobiście tę prędkość bym nawet zmniejszył z racji na fizykę jazdy tym autem. Skoda jest mało przyczepnym pojazdem i osiąganie takich prędkości często kończy się po prostu wypadkiem bądź kolizją. Z własnego doświadczenia wiem, że "łączenia" na autostradach potrafią nieźle wpłynąć na utracenie kontroli nad tym pojazdem.

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information