Jump to content

Udelukket, hvad gør jeg nu?


ZefojGaming

Recommended Posts

Åh nej, du er udelukket? Følg denne lille guide for at vide, hvad du kan gøre, og hvad du ikke kan gøre.

 

Trin 1 - Kend dit forbud

Det er vigtigt at forstå, hvorfor du er udelukket. Glem ikke at tage et kig på alle de oplysninger, der er involveret i dit forbud.

Gå til din profil på vores websted og tjek dit forbud, et eksempel kan findes nedenfor.

XNqSF6X.png

Eksempel på et forbud

Du kan se, hvem der har udelukket dig, hvorfor du er udelukket og hvornår dit forbud udløber.

 

På grund af vores "nye" måde at forarbejde forbud, af fjerde, femte og sjette forbud vil være længere så den første ud af de 3 du har. Dette kan resultere i, at en lille lovovertrædelse er ville være et forbud på 1 eller 3 måneder eller endda et permanent forbud. Så sørg for, at du ikke får så mange forbud. Mere information om dette kan findes her.

 

Trin 2 - Anerkend dit forbud

Du har fået et forbud, nu skal du selv vide, om forbuddet er fortjent eller ej. Du har læst reglerne, når du logget ind på vores websted for at downloade vores mod, så du er opmærksom på reglerne, du kan ikke sige, at du ikke kendte vores regler. Hvis du ved, at du tager fejl, og at du brød reglerne, er der intet tilbage at gøre, end at vente på ens forbud udløber. Du brød en regel, du blev fanget og bliver straffet for den, diskussionen afsluttet.

 

Men hvis du ikke synes, at forbuddet er fortjent på nogen måde, er du fri til at oprette en ban appeal. Oprettelse af en klage over forbud gør det muligt at forklare den administrator, der har givet forbuddet, hvorfor det er forkert efter din mening. Oprettelse af en klage over forbud betyder ikke, at du automatisk bliver unbanned, men opret kun en klage over forbud, hvis forbuddet er forkert ifølge dig. Der er ingen mening i at oprette forbudsklager, hvis du tydeligvis er skyldig.


Trin 3 (valgfrit) - Opret en klage over forbud

Vær smart og opret en god appeal med en gyldig forklaring, og tilføj evt. Bevis, der viser, at årsagen ikke er din skyld.

Nogle grunde til, at en appeal kan blive afvist:

 

  • Du lyver, fortæller ting, der ikke er rigtige.
  • Der er ingen beviser for, at du ikke er skyldig.
  • Du er ikke høflig, eller du ikke viser nogen respekt for os.
  • Spamming af appeal systemet efter afvist appeal.
  • En administrator er ikke overbevist baseret på, hvad du fortalte / viste ham.

 

De fleste gange, hvis du er ærlig og opretter en gyldig appeal, hvis forbuddet er forkert vurderet, slutter det her. Din appeal bliver accepteret, og forbuddet ophæves.

 

Hvis du bare vil se bevis for dit forbud, kan du også oprette en forbuds klage med denne anmodning.

 

Trin 4 (valgfrit) - Appeal bliver afvist, men jeg er ikke enig!

Det kan ske, at en appeal bliver afvist, en begrundelse ville der altid være i chatten, så du ved hvorfor. Men jeg er ikke enig i den beslutning, hvad gør jeg nu? 

Åbn en høflig feedback billet her. Sørg for at tilføje tilstrækkelig information i din billet, så projektlederen nemt kan gennemgå den og vide, hvad den aktuelle situation er. Når meddelelsen er sendt, skal du vente på, at de svarer dig, idet spamming af dem ikke fremskynder processen. Det kan tage et stykke tid, da vores projektledere kan have meget travlt.

 

Vigtig! - Hvad skal man ikke gøre ...

Opret ikke emner / status på forumet om

 

  • administratorer, der ikke udfører deres job ordentligt
  • modbydeligt arbejde af administratorer, forbyder de mennesker der opfører sig ordentligt og ikke forbyder trollers
  • dit forbud, og du skal have unban
  • dit forbud i general

 

Send ikke en vene forespørgsel på Steam til administratoren, da du sandsynligvis vil blive blokeret. Du kan tale med administratoren i din appeal.

Sæt ikke status i administratorens profil.

Opret ikke support billetter i stedet appellerer dit forbud. Support holdet kan ikke fjerne unban fra spillere.

 

Ofte stillede spørgsmål.

 

Nogen er udelukket for noget lignende, men har en anden banlængde, hvordan er dette muligt?

Alle situationer er forskellige og kan gennemgås forskellige af enhver administrator. Administratorer ser også på din historie, før de anvender et forbud. Dette kan have en negativ effekt på længden af dit nye forbud.

 

Jeg er udelukket på ETS2:MP, men jeg kan ikke spille ATS:MP

Dette er et netværk, der dækker begge tilstande, du har 1 konto til begge spil. Så hvis du er udelukket på ETS2:MP, vil du også blive forbudt på ATS:MP og vice versa.

 

Jeg er ikke glad for de beslutninger eller handlinger, der er truffet af en bestemt administrator, hvad kan jeg gøre?

Du er velkommen til at kontakte feedback her.

Se dette emne for mere info:

 

Jeg modtog et permanent forbud på grund af mit brugernavn, er det endda legit?

Ja, det er muligt, at du får et permanent forbud på grund af et dårligt brugernavn, profilbillede, tag eller plade. Vi prøver for det meste at advare dig først, men det kan ske, at vi direkte udelukker en på grund af tid og antal af rapporter i spillet. Du skal blot ændre dit brugernavn, profilbillede, tag eller plade og oprette en klage over dit forbud der fortæller, at du gjorde det. Hvis det drejer sig om et profilbillede og brugernavn, kan vi selv bekræfte det, ellers skal du angive et skærmbillede, der viser, at du har ændret. Hvis forbuddet ikke er involveret i en fjerde, femte eller sjette. regel, vil forbuddet blive ophævet, og du kan spille igen.

 

I henhold til mit forbud skulle forbuddet allerede være udløbet, men jeg er stadig udelukket?

Tiden bemærkes i UTC-notationen, så du måske ønsker at foretage konverteringen til din lokale tidszone.

 

Hvorfor bliver jeg udelukket i spillet uden bevismateriale?

Der tilføjes bevis bagefter, da vi muligvis stadig har travlt med at behandle rapporter i spillet. Hvis du vil sikre dig, at forbuds grunden er legit, kan du oprette en forbuds klager med anmodning om forbud beviser.

 

 

 

Originalt Indlæg:

 

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.