Jump to content

TruckersMP Patreon Lanceret


ZefojGaming

Recommended Posts

Hej lastbilchauffører,

 

I dag glæder vi os over en ny tilføjelse til TruckersMP: vores helt egen Patreon.

 

9FhiSZU.png

 

Hvad er Patreon?

Patreon er en crowdfunding medlemsplatform, der hjælper skabere, mens de giver belønninger til deres abonnenter. Mere information kan findes på Patreon's om side.

 

Hvad betyder det for mig?

Dette betyder, at du kan hjælpe med at støtte TruckersMP udvikling og server omkostninger, mens du modtager eksklusive belønninger for at gøre det. Du kan deltage i forskellige lag, som hver har ekstra belønninger, der følger med det.

 

Hvordan bliver jeg genkendt, hvis jeg bliver en Patroen?

Ud over de belønninger, du modtager, vil der være en mur af berømmelse på vores websted, hvor alle lånere er synlige. Dernæst vil en mindre mur af berømmelse være synlig på tværs af stedet, hvor kun de øverste Patrons vises.

 

Endvidere, hvis du er en Patron, vil du se et nyt afsnit på din profil, hvor du kan se den nuværende pant, livstidspant og mere. Dette afsnit forbliver på din profil, medmindre du beslutter at fjerne forbindelsen til Patreon.

 

Bemærk: Du kan ikke forbinde din Patreon konto til din TruckersMP-profil, hvis du ikke er en aktiv protektion (selv hvis du havde pantsat før).

 

Hvad med niveauerne? Hvilken slags ting får jeg?

Oplysninger om dette kan findes her. Bortset fra det:

 

• Priserne på de nuværende eksisterende niveauer ændres ikke i fremtiden.

• Nye niveauer er planlagt til sidst, men vi er nødt til at forberede belønninger for dem.

• Belønninger for de nuværende eksisterende niveauer vil sandsynligvis ikke blive ændret.


Hvordan modtager jeg mine belønninger?

1. Knyt din Discord-konto til din Patreon konto i App Integrationer.

2. Vælg det niveau, du er interesseret i.

3. Link din TruckersMP konto med Patreon ved at gå over til dine profilindstillinger under fanen Profil og forbindelser.

si2nA1Y.png

4. Hjemmesiden, forummet, Discord guild og game client opdateres automatisk med dine belønninger med det samme.

 

$ 5 Patrons kan skjule deres farvede navn og badge i spillet ved hjælp af /tg kommandoen. Vær opmærksom på, at denne indstilling nulstilles til synlig hver spilsession. Patreon rang farve er ikke endelig og ændres i fremtiden.

 

Sammen med lanceringen af vores Patreon side har vi opdateret vores politik (del 2.4.1). Endelig, hvis du har spørgsmål om dette, skal du oprette en feedback billet under kategorien Community Management. Tak til alle nye Patrons!

 

TruckersMP Team




 

 

Orginalt indlæg: 

 

Edited by ZefojGaming
  • Like 1

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.