unabjuuh Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 Hallo ik hoor hier en daar dat het mogelijk of mogelijk word om met meerdere mensen voor een bedrijf te rijden ik ken het nergens op het forum vinden en vraag me dus af als dat al mogelijk is of wanneer dat komt
[ S.PLH ] Warrior Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 denk dat het puur aan het bedrijf zelf ligt of ze dat willen want dan moet je iedere x je tag en je skin wijzigen
[ S.PLH ] Warrior Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 ow zal het wel verkeerd gelezen hebben xd met meerdere mensen bedoel je je vrienden in 1 bedrijf ?
unabjuuh Posted March 17, 2015 Author Report Posted March 17, 2015 ja ik ken aantal mensen die spelen etsmp niet aangezien het een beetje doelloos is om met meerderen te spelen wat wij willen is dus 1 bedrijf waar je voor rijd met meerdere mensen zodat je met zen allen het bedrijf kan upgraden lvlen enzo
[ S.PLH ] Warrior Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 oww dat nee dat hebben we nog niet hopelijk komt dat wel ooit
unabjuuh Posted March 17, 2015 Author Report Posted March 17, 2015 hmm jammer en ik ben net begonnen ben me saves kwijt maar kan geen missies doen enig idee waar dat aan ligt ?
[ S.PLH ] Warrior Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 moet je hier ff kijken http://forum.ets2mp.com/index.php?/topic/26-reset-economy-for-jobs/ kan je je job list resetten
PursuitGamer6 Posted March 17, 2015 Report Posted March 17, 2015 Ik heb wat speculaties gehoort (oa. van Ex-admins) datz e bezig zijn met een VTC systeem in ETS2mp. 1
Dreamliner Posted April 1, 2015 Report Posted April 1, 2015 hoi unabjuuh, je wilt graag bij een bedrijf rijden, dat kan, als je minimaal 16 jaar bent kan je eventueel bij ons rijden. Kijk maar even op de site. Groet, Leo
PursuitGamer6 Posted April 3, 2015 Report Posted April 3, 2015 hoi unabjuuh, je wilt graag bij een bedrijf rijden, dat kan, als je minimaal 16 jaar bent kan je eventueel bij ons rijden. Kijk maar even op de site. Groet, Leo Let in het vervolg even op de datum.
Dreamliner Posted April 3, 2015 Report Posted April 3, 2015 Hoezo omdat ik het op 1 April heb gepost?
PursuitGamer6 Posted April 5, 2015 Report Posted April 5, 2015 Dit een dergelijk verschil; 17 maart - 1 april
[ S.PLH ] Warrior Posted April 7, 2015 Report Posted April 7, 2015 Dit een dergelijk verschil; 17 maart - 1 april ahh joh dat is hier niet zo erg
PursuitGamer6 Posted April 7, 2015 Report Posted April 7, 2015 ahh joh dat is hier niet zo erg Dacht meer van; diegene zal het mogelijk niet meer lezen.
[ S.PLH ] Warrior Posted April 11, 2015 Report Posted April 11, 2015 Ze lezen het wel alleen zit wat tijd tussen xd niet zo actief hier
PursuitGamer6 Posted April 11, 2015 Report Posted April 11, 2015 Ze lezen het wel alleen zit wat tijd tussen xd niet zo actief hier Ja jammer he?
verhoeven Posted October 17, 2015 Report Posted October 17, 2015 ik ben wel ook wat later maar wilde toch reageeren. gezien ik overal beetje rond aan het kijken bend op het forum. maar als je op zoek bend naar een vtc raad ik aan om te kijken in het topick bedrijfen, onder de taal die je wild, zelf ben ik directeur van een eigen vtc bedrijf, namelijk reco transport.
[LWC] Maurice Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Ik ben zeg maar nieuw en waarschijnlijk is dit niet het juiste topic ervoor maar, hoe installeer je mods voor de MP zoals skins enzo?
AnotherRuben Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Er zijn maar een paar mods toegestaan op multiplayer, deze kun je activeren via singleplayer en kopen (voor trucks) en oppakken (voor vrachten) en als je dan multiplayer in gaat heb je daar die mod ook. skin mods zullen helaas op dit moment niet werken. gebruik je ze wel kun je hier voor gebannen worden. om dat dit andere hun game laat crashen.
[LWC] Maurice Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Bedankt en word het ook mogelijk dat je custom images op je trucks kan zetten?
AnotherRuben Posted November 6, 2015 Report Posted November 6, 2015 Dat durf ik zelf persoonlijk niet te zeggen. uit officiële bron heb ik hier nog niets over gehoord
Scar Posted November 7, 2015 Report Posted November 7, 2015 In de toekomst zal het mogelijk zijn om niet-standaard skins te gaan gebruiken, op welke manier dat zal toegepast worden is op dit moment nog niet duidelijk. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Recommended Posts