Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

TruckersMP Patreon Geopend


Recommended Posts

Hallo Truckers,

 

Vandaag verheugen we ons om aan jullie de nieuwste toevoeging van TruckersMP aan te kondigen: Onze gehele eigen Patreon.

9FhiSZU.png

In-spel beloningen zullen worden toegevoegd later vandaag.

 

Wat is Patreon?

Patreon is een crowdfunding-lidmaatschaps platform dat creators helpt, terwijl zij ook abonnees beloningen teruggeven. Meer informatie kan worden gevonden op de “About” pagina op Patreon.

 

Wat betekent dit voor mij?

Dit betekent dat je TruckersMP ondersteund bij de ontwikkelings en server-kosten en tegelijk exclusieve beloningen ontvangt. Je kan verschillende niveaus kiezen, waarvan elke verschillende/meer beloningen hebben.

 

 

Hoe zal ik worden erkend als ik een Patreon wordt?

Als toevoeging bovenop de beloningen die je kan ontvangen, zal er een “Wall of fame” op onze website zijn waar alle Patreons op te zien zijn. Daarnaast zal er een kleinere Wall of fame zijn op de site waar alleen de top Patreons op te zien zijn. Verder, als je een Patreon bent, zal er een nieuwe sectie te zien zijn op je profiel waar je je huidige bijdrage kan zien, levenslange bijdrage en meer. Deze sectie zal op je profiel blijven totdat je de verbinding met Patreon verbreekt. 

Opmerking: Je kan je Patreon account niet verbinden met TruckersMP als je geen actieve Patron bent (zelfs als je al eerder bijdroeg). 

 

 

Hoe zit het met de Niveaus? Wat voor dingen krijg ik?

Informatie betreft dit, kan hier gevonden worden. Anders: 

  • De prijzen van de huidige niveaus zullen in de toekomst niet veranderd worden.
  • Nieuwe niveaus zijn gepland, alleen moeten we nog beloningen uitkiezen.
  • Beloningen van de huidige niveaus worden hoogstwaarschijnlijk niet veranderd.

 

 

Hoe kan ik mijn beloningen ontvangen?

1. Koppel je Discord account aan je Patreon account in App Integraties.

2. Selecteer een niveau waar je geïnteresseerd in bent.

3. Koppel je TruckersMP account met Patreon door naar je profiel instellingen te gaan, bij het Profiel en Verbindingen tabblad.

si2nA1Y.png

4. De website, Forums, Discord en Spel client zullen gelijk worden ge-update met jouw beloningen.

 

$5 Patreons kunnen hun gekleurde naam en badge tijdelijk uitschakelen door /tg commando te gebruiken. Bedenk dat deze instelling na een herstart van het spel altijd op zichtbaar weer zal staan. De Patreon rank kleur is niet definitief en zal worden veranderd in de toekomst. 

 

Samen met de opening van onze Patreon pagina, hebben we ook onze Privacy Policy aangepast, (deel 2.4.1). Als laatste, als je nog vragen hebt, stel alsjeblieft een terugkoppelings-ticket op onder de Community Management categorie. Dankjewel alle nieuwe Patreons!

 

TruckersMP Team


 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.