ContainerBoer Colin {NL} Posted August 1, 2019 Posted August 1, 2019 Ik krijg dit te zien zodra ik de launcher van ets2 multiplayer wil starten https://gyazo.com/e47eb003584d5140c01b7701a33e3a48 discord : GewoonColin_#1892
Leon Baker Posted August 1, 2019 Posted August 1, 2019 //Moved to the Dutch help section (Hulp-Sectie)
[ S.PLH ] Warrior Posted August 4, 2019 Posted August 4, 2019 hoi @GewoonColin_ heb je dit al gezien ? dan kan je nakijken of je de multiplayer mod correct geïnstalleerd hebt, en als dat het geval is dan kan je nog in steam Euro truck simulator zoeken, rechtermuis op klikken dan eigenschappen vervolgens tab lokale bestanden. Dan zie je integriteit van spelbestanden controleren, daarop klikken en steam gaat je bestanden checken op fouten, en als nodig is wordt het gedownload. succes
SebastianZ Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Als dit niet werkt, probeer dan gewoon TMP als admin te draaien. Groeten (Sorry, ik hoop dat je dat begrijpt, mijn Nederlands is niet zo perfect.)
guntherbuffalo Posted October 31, 2019 Posted October 31, 2019 als ik mijn e-mail in tik kan ik niet verder dan mijn naam ik kan @niet zetten om verder te gaan
Guest GameSter Posted December 20, 2019 Posted December 20, 2019 Beste mensen, Ik heb dit ook gehad, en bij mijn werkte de volgende optie. 1. Klik op "Taakbeheer". 2. Klik op "Meer details". (Onderaan) 3. Scrol dan even naar onderen, mogelijk staat Euro Truck Simulator daar nog op de achtergrond open. 4.Indien dat het geval is, klik dan op beëindigen. En probeer het dan opnieuw. Hopelijk geeft dit geholpen, heb je nog vragen let me know Groetjes, @PIltBull
Linciano Posted July 29, 2020 Posted July 29, 2020 Hallo! Omdat dit topic al voor langere tijd inactief is verplaats ik deze nu naar het archief. Als je kwestie / vraag nog niet opgelost / beantwoord is maak dan gerust een nieuw topic aan. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet Linciano TruckersMP Support Manager //gesloten en verplaatst naar het archief
Recommended Posts