Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Savegame wilt niet opslaan en na een paar km met vracht rijden crasht de game


112rickie112

Recommended Posts

Ik heb een probleem met mijn savegame op te slaan op ets 2 mp als ik op multiplayer mijn game opslaat dan sluit ik mijn game af en start hem opnieuw op en dan zie ik de save hame niet opgeslagen is en bij singel player kan ik gewoon alles opslaan op het zelfde account wat kan het probleem zijn?

Ook als ik met een vracht een stad uit rij of een paar minuten rijdt crasht de game en zie geen game fout staan.

Ik zou graag willen weten wat ik er aan kan doen zodat ik weer multiplayer kan spelen

Link to comment
Share on other sites

Hallo @112rickie112;

Als u een dergelijk probleem ondervindt, raad ik u aan de console weer in te schakelen. U kunt dit doen door deze stappen te volgen;
Open Mijn documenten> Euro Truck Simulator 2> Config.cfg met een notebook. Druk na het openen op "CTRL + F".
uset g_developer Noem de code "0" en verander de uset g_developer in "1",
uset g_console Roep "0" op en verander uset g_console in "1",
Druk vervolgens, voordat u het spel verlaat, op de knop "e" om de console te openen en "save" te schrijven naar de console. Dan wordt het spel op de juiste manier opgeslagen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Mandarin Adam said:

Hallo @112rickie112;

Als u een dergelijk probleem ondervindt, raad ik u aan de console weer in te schakelen. U kunt dit doen door deze stappen te volgen;
Open Mijn documenten> Euro Truck Simulator 2> Config.cfg met een notebook. Druk na het openen op "CTRL + F".
uset g_developer Noem de code "0" en verander de uset g_developer in "1",
uset g_console Roep "0" op en verander uset g_console in "1",
Druk vervolgens, voordat u het spel verlaat, op de knop "e" om de console te openen en "save" te schrijven naar de console. Dan wordt het spel op de juiste manier opgeslagen.

 

 

Het werkt niet bij opslaan crasht de game

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hallo! :)

Omdat dit topic al voor langere tijd inactief is verplaats ik deze nu naar het archief.
Als je kwestie / vraag nog niet opgelost / beantwoord is maak dan gerust een nieuw topic aan.

Bedankt voor je begrip!

Met vriendelijke groet

Linciano

TruckersMP Support Manager

//gesloten en verplaatst naar het archief

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.