Jump to content

vooral NL of BE actief?


Recommended Posts

3 hours ago, Smoky_TMP said:

"ongeveer 3x zo veel Nederlands als Belgen actief zijn op TruckersMP."

Heb ik dat goed gelezen? 3 keer zoveel ...

Waar vind je dit cijfer? Of is dat uit interne cijfers gebleken?

Dat lijkt me een enorm leuk studie object. In mijn ogen lijkt het wel leuk om statistieken te kunnen opmaken met welk land het "actiefste" is op TMP.

Voorbeeldjes:

1. Meeste online spelers komen uit land X voorbije 24u/48u/7 dagen/1maand/altijd

2. Meeste geregistreerde spelers komen uit land X zonder rekening te houden met hun activiteit

3. Meeste spelers tegelijk online uit jouw land zijn X spelers

4. Meeste spelers tegelijk online uit **Gekozen land** zijn X spelers.

 

percent_0                                                          76561198040805919.pngAddFriend.png

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer

@Belgian Fluffy Dat heb je inderdaad goed gelezen. Dit komt inderdaad voort uit interne cijfers, en zijn niet toegankelijk voor de spelers. 

 

Die statistieken die je hebt opgenoemd, lijken wel interessant als weetje. Ik zal eens intern overleggen voor te kijken of we een forum topic kunnen maken met een hoop stats in. 

  • Like 1
  • Upvote 1
  • HaulieLove 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, PursuitGamer6 said:

 "half nederlanders half Fransen"

Wat is dat nu weer voor belachelijke vergelijking..?

Ik spreek bijna geen woord Frans.. Mag ik jou dan halve Vlaming halve Duitser noemen?

^Zo een onderwerpen kunnen heel gevoelig zijn bij mensen.

percent_0                                                          76561198040805919.pngAddFriend.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 12/27/2018 at 2:09 PM, Belgian Fluffy said:

Wat is dat nu weer voor belachelijke vergelijking..?

Ik spreek bijna geen woord Frans.. Mag ik jou dan halve Vlaming halve Duitser noemen?

^Zo een onderwerpen kunnen heel gevoelig zijn bij mensen.

Wel mooi, meeste Belgen willen niet met Nederland geassocieerd worden, maar praten wel Nederlands.. 

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/5/2019 at 6:51 PM, patjealmere said:

Wel mooi, meeste Belgen willen niet met Nederland geassocieerd worden, maar praten wel Nederlands.. 

 

Dat is juist omdat België en Luxemburg vroeger deel uit maakten van Nederland, maar zelf hun eigen land wilden hebben ofzoiets.. Jij zou ook niet een Belg genoemd willen worden als je in Brabant tegen de grens aan woont, toch?

  • True Story 1

tfmpillow | Retired Team Member

Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Link to comment
Share on other sites

On 3/15/2019 at 5:08 PM, Pillow_ said:

 

Dat is juist omdat België en Luxemburg vroeger deel uit maakten van Nederland, maar zelf hun eigen land wilden hebben ofzoiets.. Jij zou ook niet een Belg genoemd willen worden als je in Brabant tegen de grens aan woont, toch?

Toevallig, woon ik daar nu wel hehe..

 

Wel een kromme vergelijking imo, ik praat niet bepaald Vlaams, sterker nog met mijn platte accent verstaan zij mij in het zuiden, bijna niet ;)

 

Daarbij, het maakt mij weinig uit, liever Belg dan een Duitser worden genoemd :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.