Jump to content

CV Roweroraffi - 6 lat - szukam jeżdżących spokojnie


roweroraffi

Recommended Posts

Nick w grze:  roweroraffi

Wiek: 35 lat

Miejsce zamieszkania: Warszawa

Sterowanie: kierownica Tracer (jedna z tych tańszych, raczej do ściganek niż ciężarówki) + klawiatura

SteamID 64 lub adres do profilu steam: https://steamcommunity.com/id/Roweroraffi/

Staż w grze: W ETS gram od kiedy wyszła w 2012. Wcześniej grałem w ETS1, Extreeme Trucker, Hauli'n... zabawę z ciężarówkami zaczynałem na Hard Truck 2 baaaardzo dawno temu ;-)

Czy dostałeś kiedykolwiek bana?: Nie. Przy moim stylu jazdy to musiałoby być wyjątkowe nieporozumienie.

Przedstaw się:

Jestem Rafał, mam 35 lat, z zawodu jestem informatykiem, z zamiłowania rowerzystą i fotografem. Grywam w tygodniu popołudniami i czasem w weekendy, gdy żona pozwoli z odkurzacza przesiąść się na ciężarówkę :-) Mam ETS2 ze wszystkimi dodatkami mapowymi (500h gry, 97,8% odkrycia mapy), posiadam też ATS ze wszystkimi DLC (ale w niego grywam dużo rzadziej). Oprócz tego mam ponad 100tys km przejechane na rowerze i pewnie z 3-4x tyle samochodem (aktualnie Polonez z dieslem pod maską). Na dużych jeszcze nie jeździłem, choć część rodziny pracuje "w zawodzie", za to trochę pojeździłem sobie busami, także z przyczepą.