Jump to content

Lite Aktivitet


Recommended Posts

 

Hei hei, 

 

Jeg synes vi har veldig lite aktivitet i Norwegian Discussion. Det synes jeg vi må endre litt på eller hva? 

 

Hvor mange norske er vi egentlig i TMP? 

 

Gi en liten reply med nummer så vi får en liten head-count. 

 

Jeg er 1 så da starter den neste med 2 og kanskje en liten kommentar med hvor lenge du har spilt TMP/ETS2MP hvis du føler for det :D

smol_size.png.d3544591bca137e20b2ec7bc6cbf68d2.png

Discord: discord.io/BringVTC    |    Bring Website: BringVTC.com

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/13/2018 at 11:43 PM, Snip03 said:

Noen som vet hva slags modder er brukt i MP som har steam link til den modden??

Det er ikke mulig med mods til MP som må lastes via mod manageren i ets, det er mulig og modde via å redirecte paths osv men jeg ville bare holdt meg til simple save editing 

 

-

Oof det var ikke mange aktive norske på forumet nei. FeelsBadMan

smol_size.png.d3544591bca137e20b2ec7bc6cbf68d2.png

Discord: discord.io/BringVTC    |    Bring Website: BringVTC.com

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Lite aktivitet her inne ja, syns vi norske burde gjøre oss mer synlige på TruckersMP.

Har spillt TMP i ca 1,5 år og spiller enda men mest i perioder. Joinet et VTC så og si med en gang jeg begynte å spille TMP men endte fort opp med å starte et nytt VTC. Det har vert operativt i et år nå i August og lengre skal det bli. Hvis dere er interessert i å spille eller eventuelt kanskje joine Quality Express så kan dere finne mer info om det i ETS2 Companies. Eventuelt kan dere plinge på i DM eller på Discord, min Discord ID er Marius#0808

Håper jeg ser noen av dere in-game :)

Sincerely,
Marius, Founder of Quality Express

Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2019 at 8:01 PM, [Quality Express] Marius said:

Lite aktivitet her inne ja, syns vi norske burde gjøre oss mer synlige på TruckersMP.

Har spillt TMP i ca 1,5 år og spiller enda men mest i perioder. Joinet et VTC så og si med en gang jeg begynte å spille TMP men endte fort opp med å starte et nytt VTC. Det har vert operativt i et år nå i August og lengre skal det bli. Hvis dere er interessert i å spille eller eventuelt kanskje joine Quality Express så kan dere finne mer info om det i ETS2 Companies. Eventuelt kan dere plinge på i DM eller på Discord, min Discord ID er Marius#0808

Håper jeg ser noen av dere in-game :)

 

Helt enig! har vært på truckers mp i ca 3 år nå, veldig sjelden jeg ser norsk aktivitet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Dynoro said:

 

Helt enig! har vært på truckers mp i ca 3 år nå, veldig sjelden jeg ser norsk aktivitet.


Ja har sett noen som bruker for eksempel (NOR) som tag eller lignende, har også møtt og snakket med et par norske men hvis jeg skal sammenligne den norske aktiviteten med for eksempel tyrkisk aktivitet så er den jo minimal. Usikker på om folk bare rett og slett ikke er flink nok til å reppe Norge eller om TMP bare er lite populært i Norge. Det Norske subforumet her inne er vertfall så og si helt dødt.

Sincerely,
Marius, Founder of Quality Express

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.