Jump to content

Dansker som stadig spiller? :)


0diin

Recommended Posts

Hey allesammen :)

Nu har jeg og en ven inde for den sidste uge lagt godt og vel 50 timer ETS2 mp og er lykkes os at møde en dansker :D

Er vi virkelig så lidt der spiller ETSMP for tiden eller er der bare mange som slet ikke bruger trukersmp til at se om der sker noget? :)

Vi har være på Radion kanal 12 som der for lang tid siden blev forslået at alle vi dansker skulle være på men det er lidt som om den kanal er meget stille :)

 

Hvor køre folk mest henne? :) Vi har stor set været i alle lande den sidste uge uden held med at finde mere ind en omkring den dansk tyske grænse.

Link to comment
Share on other sites

Tror også det handler meget om hvor henne man køre, hvis man ønsker at møde danskere.
Efter min egen erfaring befinder der flest danskere i Skandinavien. Jeg kører selv primært i Tyskland og på C-D vejen. :110:

 

På TruckersMP's Discord har vi endelig fået vores "danish" rang.
I burde gå ind og få rollen "danish", så vi kan skrive på vores egen kanal på deres Discord :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har også været ved at køre lidt efter opgraderingen til 1.32
- også med egen trailer, og det virker fint.... bortset fra at jeg ikke gider køre rundt med den samme trailer hele tiden, jeg testede bare om det virkede.

 

Jeg har endda også prøvet at deltage i en Konvoj fra Amsterdam til Kiel... Det var ærlig talt noget af en skuffelse.

Jeg ved ikke hvor mange biler der var med, men jeg gætter på ca. 30-40 stk.?

Vi var ikke kommet ret langt før det første uheld skete.
Kort efter vi har forladt Amsterdam kommer der en frakørsel (hvor vi ikke skal ned af!), og der holder lederen og spærrer frakørslen
- fint nok skulle man vel tro?
Men ak nej, af en eller anden grund stopper folk der, og jeg er lige standset bag den bageste lastbil... BANG bliver jeg påkørt bagfra så hårdt at min lastbil slynges op på autoværnet i venstre side så jeg hænger fast der, og bliver nødt til at tilkalde en kranvogn til at trække mig tilbage til Amsterdam, og får også en del skader fik jeg jo også. :(

 

Nåh, vi var jo ikke kommet ret langt, så jeg får repareret og indhenter konvojen et stykke længere ude og herefter blev  jeg heldigvis ikke impliceret i flere uheld, men jeg så da flere der var kommet galt afsted (væltede på vejen eller kørt af vejen).

 

Jeg bemærkede også 2-3 biler der bevægede sig på en besynderlig måde? - i stedet for at køre fremad i jævn fart, rykkede de frem og tilbage i ret store ryk (mindst 10 meter pr. ryk) - Men om det var dem der havde lags, eller mig der havde lags ved jeg ikke?

 

Hvis dette er en normal oplevelse af en konvoj, er konvojer ikke noget jeg gider deltage i igen.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Jeg spiller stadig, men det er meget forskelligt hvor meget tid jeg har til det. Tror ikke vi er ret mange danskere, som spiller ETS2MP og endnu færre, som faktisk bruger forummet. Så jeg tror desværre ikke, at der kommer mere liv herinde lige foreløbig.

 

Jeg kører lidt over det hele. Det kommer an på humøret. Nogle gange er det dejligt at køre i de fredelige bjerge i norden, og andre gange er det sgu fint nok lige at køre på C-D strækning for lidt spænding.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

@litrac4 Hvis du ønsker at køre et trafikeret sted, hvor der sker en masse hele tiden, så burde du tage hen på C-D vejen (Calais - Duisburg). En lang landevej (slutningen er dog motorvej) med massere af spillere.
Bare forbedred dig på at man kan godt få lidt tæsk på strækningen... Ikke alle køre særlig pænt. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.