Jump to content

Bonjour/Goeiedag


I<3VODKA

Recommended Posts

Moet je even zien op mijn profile kerel;) ik woon niet in nederland of belgie,lol

 

Heb even verder gezien op het web......schijnt dat ik toch nog een goede koop heb gedaan;) +-$119...niet mis zou ik zo zeggen.

Whoops, telefoon begint dus doodtegaan :(

In USA is GTX750 wel wat goedkoper, veel plezier met gamen! :)

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

wel,daar ik helemaal niet meer weet wat "goede" versie va MP  uit is? zit ik op SP,maar ik heb opgemerkt dat (als ik de nieuwe versie Promod neem),ik beter doe met de "jazzycats" mods NIET geselecteerd.Zo ik verondersteld dan ook dat mijn problemen (grotendeels dan toch) van deze mod kwamen.MAAR...ik zet dat niet in steen!!!!!!!

Er komen zoveel versies van deze trailer packs uit dat je de tel verliest en ook welke versie is compatible met welke Map versie!!!!!

Nu in ieder geval.....MP spreekt me zoveel niet aan;(,of ik nu daar op zit of SP? maakt voor mij geen verschil.

Link to comment
Share on other sites

hallo allemaal ;)  dacht kom eens kijken of dit forum gebruikt word..blijkbaar amper :P

 

in mp heb je altijd wel wat lagg als er veel mensen zijn(steden,EP)maar SP zou lagg-free moeten zijn.

 

je processor is misschien wel wat zwakjes,je hebt net recommended processor.dus als je alles op high staan hebt kan je misschien wel lagg hebben..zeker als je veel mods hebt.

                                                          

Link to comment
Share on other sites

welkom;) all begin is moeilijk niet,lol zelfs een forum,lol

Ik denk dat veel van die "problemen" te wijten zijn aan de mods and ook misschien aan de map hier en daar,En het feit dat de MP loopt op een server waar honderden mensen opzitten.

Link to comment
Share on other sites

jah mods brengen veel problemen met zich mee.hoe meer mods,hoe meer er mis kan gaan :P

 

daarom proberen ze in multiplayer zo weinig mogelijk mods toe te laten..hebben al problemen genoeg :P

                                                          

Link to comment
Share on other sites

Die wintermod trekt eigenlijk toch op niets he... Je hebt helemaal geen slipperig gevoel en soms weet je de grenzen niet van je rijstroken....

En wanneer komt die fix voor de lichten nu uit? :P

 

Het is een boeltje nu :(

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

jah slipperigheid mis ik ook..maarjah..

 

voor de rest vind ik um best goed.moesten we in belgia wat meer sneeuw krijgen zouden we ook nietveel meer zien van de banen..zeker neit met onze strooidiensten :P

                                                          

Link to comment
Share on other sites

Er zijn toch betere snowmods to vinden op het net dan de mod dat komt met de laatste upgrade?

Dat kan wel zo zijn,we kunnen niet zomaar een ander mod nemen deze is speciaal voor ons gemaakt, al het werk wat erin gestoken is was dan voor niks,btw ik kijk al naar de nieuwe update sneeuw mod :)

En de stoplighten worden ook gefixed,was toch lastiger dan we dachten ook omdat scs ons steeds nieuwe updates maakt

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.