Jump to content

R.I.P Truckersmp ?


Guest

Recommended Posts

Veel van jullie zullen het misschien niet gelezen hebben of ervan gehoord. EU heeft Art 13 aangenomen.

 

Wat houd dit in. Alles wat gedaan wordt op basis van Game makers zoals SCS software en vele meer waar mods voor gemaakt worden zijn hierdoor het haasje. Wat mods tmp is copyright schending van SCS soft. Zei zijn verantwoordelijk voor alles en moeten toestemming geven om gebruik te mogen maken van hun systeem Dus Ets/ats/mods in dit geval. SCS zal hier schriftelijk akkoord moeten geven richting de mod makers. Dus VTM/Trucksbook/ Vtlog zullen hierdoor ook niet zomaar goedkeuring voor krijgen omdat SCS dan de verantwoording moet gaan dragen voor die mods. 

Zal mij benieuwen of dit ook nog door de hogere raad heen komt of niet .
 

 

Link to comment
Share on other sites

Ben bang als europa dit er wel doorheen drukt dat er heel wat werk staat te wachten voor TMP. TMP zal samen moeten gaan werken met SCS. Wil SCS TMP daar officieel in steunen is dan maar de vraag. En moet TMP dan niet dingen gaan veranderen.

Link to comment
Share on other sites

scs moet tmp erkennen en tmp rechten geven schriftelijk. gaat scs dat doen is vraag 2. zoals het in het bericht te lezen staat  moet dat gebeuren voor mod makers anders doe je schending van copyrights en dan ben je als mod maker echt de sjaak

Link to comment
Share on other sites

Zolang dit niet word doorgevoerd is er geen reden om te panikeren. Als dit alsnog in werking gaat zullen we alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat we gewoon netjes kunnen verder doen ;).

  • Like 5
  • Upvote 2

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

^ Dat zou in principe alleen effect hebben op Nederland, en niet op andere landen. Als dat de enige oplossing is, moeten alle landen uit de EU stappen willen we TruckersMP nog staande houden (als het überhaupt zo ver komt wat ik toch niet denk).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, PursuitGamer6 said:

HAHAHAAHAHA... 'He, mark, misschien zouden we allemaal de EU moeten verlaten! TruckersMP gaat eraan!" "och dat is écht erg. Laten we eruit stappen!" "Angela, TruckersMP STOPPT IF WEI NICHT EU VERLASSEN OKAY?!!" Komop zeg... Wat een verdrietige bedoeling dit hierboven..

Jij begrijpt het woord sarcasme ook niet echt lijkt me, lijkt me net iets triester ventje. ;) Daarbij weet ieder persoon met gezond verstand en wat levenservaring dat zulke zever nooit de stemmingen doorkomt.

PVG-Trans VTC Belgium, real life professionals only! - OLD TM & CT San Andreas MP player.

 

 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, PursuitGamer6 said:

'ventje...' Wat een verdrietige bedoeling...

 

Tjah, iemand van 19 jaartjes jong dat even gaat uitpakken als PC-heldje daar maak ik niet veel woorden aan vuil, al een vrachtwagen gezien in het echt trouwens? ;)

PVG-Trans VTC Belgium, real life professionals only! - OLD TM & CT San Andreas MP player.

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, PursuitGamer6 said:

vent je komt hier net om t hoekje kijken ga vrachtwagens kijken ofzo

 

Haha meteen weer aanvallen. Voor uw informatie ik heb vroeger zelf alle 18WOS en ETS gespeeld, maar eens je in het echt rijdt heb je daar minder tijd voor! Dat heet nu in de volksmond werken, zou je ook eens moeten proberen i.p.v. je druk te maken op een forum! 

PVG-Trans VTC Belgium, real life professionals only! - OLD TM & CT San Andreas MP player.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Sheltie said:

Voor uw informatie ik heb vroeger zelf alle 18WOS en ETS gespeeld

He, bedankt voor de informatie. écht precies wat ik nodig had.

 

2 minutes ago, Sheltie said:

Dat heet nu in de volksmond werken, zou je ook eens moeten proberen i.p.v. je druk te maken op een forum! 

Nou poehpoeh, even een stuurtje omgooien.. Wat een werk zeg.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, PursuitGamer6 said:

He, bedankt voor de informatie. écht precies wat ik nodig had.

 

Nou poehpoeh, even een stuurtje omgooien.. Wat een werk zeg.

 

Het feit dat je een opmerking als dit geeft zegt eigenlijk al genoeg over je basiskennis van het vak. Als je in het echt ook overal zo'n bekje opzet ga je nog veel kletsen krijgen in je leven, dat is zeker. Fijne dag nog! ;)

PVG-Trans VTC Belgium, real life professionals only! - OLD TM & CT San Andreas MP player.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Als je nou eens dat virtuele stuurtje van je vast houdt en niet steeds op je toetsenbord zit, leer je misschien nog echt rijden.

 

want, man man, wat ben jij een lastig kereltje zeg. iedereen hier heeft minstens 100duizend km gereden en weet dat Scania het beste is, zodra jij die kennis ook eens hebt, dan mag je mee praten 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik maak me hier verder geen zorgen over, als het stopt dan stopt het en zal het heel jammer wezen. Als het niet stopt dan is dat alleen maar goed.

On 5-7-2018 at 8:43 PM, patjealmere said:

Als je nou eens dat virtuele stuurtje van je vast houdt en niet steeds op je toetsenbord zit, leer je misschien nog echt rijden.

 

want, man man, wat ben jij een lastig kereltje zeg. iedereen hier heeft minstens 100duizend km gereden en weet dat Scania het beste is, zodra jij die kennis ook eens hebt, dan mag je mee praten 

Ik neem aan dat je het over in-game hebt hier? Ik heb inderdaad bijna 300,000 kilometer gehad op de vrachtwagen maar vindt Scania in het echt helemaal niet zo goed als dat er beweerd wordt. 

  • Woah! 1
Link to comment
Share on other sites

5936e9bbd3924.gif

 

Zitten we in de overgang ofzo hierboven ? en wat heeft het met TruckersMP te maken, beetje elkaar aanvallen beetje jammer weer.

@PursuitGamer6 als je niks zinnigs kan zeggen zeg dan niks pff komt alleen onzin uit je mond.

 

iedereen heeft een eigen mening laten we elkaar gewoon respecteren.

 

OJAAAA wat ontopic betreft zal wel niks gebeuren. we zullen altijd blijven bestaan. en we zullen niet opgeven.

  • Upvote 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.