Jump to content

R.I.P Truckersmp ?


Guest

Recommended Posts

Is helaas wel zover geraakt. Er is wel nog steeds kans op wat verandering. Het zal wel een uitdaging worden voor sommige dingen maarja.. dat hangt af van verschillende instanties.

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij gaat het hier vooral om mods waarbij copyrights worden geschonden. Zoals bijvoorbeeld een GTA mod die van een Burger Shot een McDonalds maakt. TMP voegt alleen wat functionaliteit toe waar ze zelf de rechten op hebben or waar SCS de rechten op heeft (Scout mod). Zou die Scout een echte Skoda zijn dan werd het al een stuk moeilijker.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

SCS maakt meer inbreuk dan mods. Ze verdienen geld met reclame, donaties. Dit is waarbij het fout gaat en ze flink problemen kunnen krijgen. Zeker omdat alles naar een persoonlijke paypal van MWL gaat.

"We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby

 

https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Wat ik het laatst vernomen heb, is dat ze het nu aan t 'finetunen' zijn. Het zal effectief worden doorgevoerd. Maar de werking ervan verschilt dan weer van land tot land.

Ik vind dit toch allemaal maar zeer treurig. Lijkt zoals het net-neutraliteit in USA... Dat was ook een flop hé.

percent_0                                                          76561198040805919.pngAddFriend.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.