Jump to content

Muutama kysymys liittyen TruckersMP


Recommended Posts

Hei,

Olen tässä aika semi ahkerasti laittanut näitä reportteja, kun tuntuu et moni ajaa tosi holtittomasti. En mene kehuskelemaan itseäni, mutta otin opiksi vuosi sitten tulleesta bannista. Eli siis ovatko nämä adminit miten ahkeria, kun tuntuu kuukausi sitten, laitoin reportteja ne hyväksyttiin tosi piakkoin. Nyt on mennyt jo jonkin sortin aikaa eikä kukaan ole kai edes toiminut minun reporttejen eteen mitään. Oletteko te niin kiireisiä, vain vaan kesä painaa päälle :D. ps. montas teitä suomalaisia admineitä on?

 

Toinen kysymys

Tiedättekö onko suomalaisilla joku oma ”la puhelin kanava” jossa siis suomalaiset puhuu? Meinaa harvoin kuulen kenenkään suomalaisen puhuvan La Puhelimeen.

 

Ai niin. Onko muuten suomalaisia ”virtual company” yhtiöitä? Jos on niin kertokaa, koska voisin haluta liittyä.

 

Hyvää kesänjatkoa kaikille 

Rasmus

Scania S is best truck!

Link to comment
Share on other sites

Terve,

 

Tällä hetellä reportteja on tullut sen verran paljon että niitä on "hieman" jonossa. Saattaa kestää muutamia päiviä ennen kuin reportit katsotaan. 

 

Meillä on tällä hetkellä yksi suomalainen game moderator (admin) @DerAmpelmann. TruckersMP tiimissä on yhteensä kaksi suomalaista; minä ja Ampelmann. 

 

Kahteen muuhun kysymykseen en osaa oikein vastata.

 

Hyvät kesänjatkot vaan sinnekkin! :)

Link to comment
Share on other sites

TruckersMP:n suosio nousi taas hetkellisesti moninaisista syistä, muun muassa ETS2 päivitys ja EU2:n pelaajamäärän nostaminen 4200 pelaajaan. Pelaajien lukumäärän kasvaminen tarkoittaa käytännössä aina, että reportteja tulee huomattavasti enemmän sisään. Tästä johtuen niiden käsittelyssä voi kestää pidempään.

 

Pahoittelut viivästyksistä ja mukavaa kesää sullekkin.

 

 

Ampelmann

  • HaulieLove 1

 

Ready to go!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.