Jump to content

Recommended Posts

5b0b50f03e616_sitlog.thumb.png.c0122dbb001e723ff70ff5cd9030384a.png

 

 

 

 

Na 2 jaren uit ETS2MP geweest te zijn wil ik CEO LONGLINERV8 weer is een nieuwe start gaan maken voor de multiplayer. Ik heb in die 2 jaren dan ook niet stil gezeten.

Ik heb de VTC nu ook voor singleplayer in dat heb ik dan ook in die 2 jaren op gebouwd in mijn eentje met heel wat mods en skins die ik zelf gemaakt heb en ook dank zij andre mod makers. Om de rust in de vtc te krijgen met wat er in het verleden is gebuurd bij RdeJ. op 27-07-2018 heb ik een rit gedaan in de MP. En ik zag hoe de MP best wel veranderd was heb ook maar even 12 ritten gedaan om een event van world of truck binnen te halen. tot er bij mijn wat naar binnen schoot om toch nog een poging te wagen om weer is een door zetter te doen in de MP. de jaren gaan hard en dingen verranderen nu een maal DUS! welkom

 

Welkom op het topic van RdeJ Transport VTC

 

Wie zijn wij?

RdeJ transport VTC  is opgericht in 2014 en het is iegelijk een copy van een echt transportbedrijf genaamd  R . DE Jong transport BV.

Wij doen voor namelijk koel en vries transport door heel europa. En het meeste ritten rijden wij op norwegen denemark sweden italie en portugaal

wij maken ook gebruik van Discord en truckbooks wil wat meer info dan kan dat neem een kijk je op de site van van de vtc

RdeJ Transport VTC

 

Voor De REGELS van de VTC en zowel ETS2MP  en ETS2SP

kan je vinden door de link hier onder

REGELS KLIK HIER!!

 

Voor contact of om te joinen.

mail gerust en vrijblijvend naar

 

Email:  [email protected]

 

 

Het Team Van RdeJ

 

 

Eigenaar en oprichter

[RdeJ] LONGLINERV8 [OWNER]

 

Community ADMIN in DISCORD

[RdeJ] Maus [Admin]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LONGLINERV8.jpg


 


 


 


 


 


 


ghLuOCE.png?1

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.