Jump to content

Idé: Truck arrangementer (Convoys og truckfest)


ZefojGaming

Recommended Posts


Originalt Indlæg:


 

 

Hej!

 

måske ved nogen af jer, hvad Trucky og TruckyBot er.

 

For nogle dage siden begyndte jeg at tænke på at organisere en online begivenhed med konvojer og en truckfest, uden specifikke links til nogen vtc. Desværre kender jeg ikke direkte personer, der har event management erfaring eller med særlige færdigheder relateret til TruckersMP begivenheder. så jeg søger her folk, der ville komme om bord og have en aktiv rolle på arrangementet, såsom:

 

- Convoy Manager og Piloter: Enhver, der ved, hvordan plot sjove ruter og styrer en online konvoj

- Media Manager: Enhver, der ved at tage flotte fotos på nettet (måske lave en video ?: D)

- Streamer (Twitch eller TouTube?) Til vært for arrangementet?
- Andre positioner er normalt nyttige i en begivenhed? Søger efter forslag :)

 

Jeg kan tilbyde Trucky userbase (7k + brugere blandt Android og IOS) og TruckyBot brugere (flere 400 Discord servere sluttede). Disse brugere kan kontaktes af udsendelsesbesked på Discord og skubbe meddelelser på deres telefoner. Jeg tror, at en begivenhed som denne, hvis den er velorganiseret, kan samle mange mennesker.

jeg har brug for dig!

 

Hvis du vil tale om dette, kan du kontakte mig på Trucky Discord-serveren eller via pm.

 

@Mirrland er allerede ombord som hovedbegivenhedsleder!

 

Skål!

 

Hvis du ikke ved, hvad Trucky app og TruckyBot er kan du checke det ud her:

 

 

Der tages forbehold for eventuelle fejl, skriv gerne hvis der bør ændres i oversættelsen herunder.

Edited by ZefojGaming

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.