Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Tachograf by Revi


[SPB] Revi

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Na początek może opowiem coś o sobie.
Mam na imię Marcin. Mieszkam w województwie Podkarpackim w okolicach Rzeszowa. Właśnie kończę studia informatyczne na Uniwersytecie Rzeszowskim na kierunku informatyka o specjalizacji "Aplikacje Internetowe". Możecie mnie kojarzyć z wirtualnej spedycji "PawBud", w której byłem VC-Szefem i WebDeveloperem. Dla tej firmy stworzyłem także "autorski tachograf", forum, stronę informacyjną oraz stronę internetową. Były to można powiedzieć początki mojej "webdeveloper'ki". Programowaniem zajmuję się od około 4 lat. Wcześniej pisałem aplikacje desktopowe, jednakże od około 1,5 roku zajmuję się głównie aplikacjami internetowymi (zdarza mi się napisać apkę na windowsa w ramach studiów :P).

 

Widziałem tutaj na forum post użytkownika @arusf2011 [PL/EN], który tworzy tachograf dla Was. Napisałem do niego PW, oraz na Discord w sprawie współpracy, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Gdyby jednak się zdecydował, chciałbym podjąć współpracę :)

 

W związku z tym, chciałbym stworzyć od zera, dla Was tachograf, oraz ciągle go rozwijać (o ile czas pozwoli). Zaznaczam również, że system byłby w pełni zabezpieczony z mojej strony(SQL injection, XSS atak itp.). Wszelkie błędy byłyby naprawiane jak najszybciej, bo wiadomo człowiek też popełnia błędy, a sam programista nie jest w stanie wszystkiego dostrzec. W związku z tym, kieruję do Was pytanie: Co chcielibyście, aby się znalazło w takowej aplikacji internetowe ?

Jakie funkcje/opcje ?

Ewentualnie, dla danej firmy, mogę implementować dowolne funkcje, o ile dam radę.

 

Jeśli ktoś chciałby zobaczyć system, który stworzyłem dla firmy PawBud, proszę o kontakt PW, wyślę dane dla testowego użytkownika.

Tylko zaznaczam, że był to jeden z pierwszych "systemów", które napisałem, więc nie przeraźcie się :P.

Pozdrawiam,

Revi

Link to comment