Jump to content

hello want you to do something to blocking and collisions and not good and too fast driving than admitted?


TinkerMaggie

Recommended Posts

Ik heb een keer gehoord en gezien in de herfst is geraakt en hij was gekruist omdat 1 van pech strip, dus hij moest uitwijken en moest toen remmen om volgende rit naar rammen en schuin rijden achter om meer 155 per uur te rijden en dat was ook stil omdat de persoon die ken ken moest stoppen omdat hij door die eerste truc met hem pestte en ik ben er zeker van dat ze samen hebben gewerkt om die persoon bij elkaar te brengen iemand blokkeert axpres en wie moet die persoon blokkeren die ik ken maar andere niet en zijn twee verkeerd gegaan om snelle en slechte woorden te rijden, en 1 op een road ride zonder pinkers. als we ondertekenden, zeggen een aantal spelers ook dat ze niets zullen doen !!!! soms gebeurde het al eens dat er geen tijd was om je garage in te rijden en te rijden, en de vrachtwagen volledig kapot gemaakt door meer vrachtwagens en auto's. als je je aanmeldt maar iemand die het opzettelijk met twee doet, dan blokkeren we ons en beperken we het creëren van snelheid? en eerste foto's bekijken en blokkeren. Ik ben er helemaal voor na na het zoeken naar iets om live te gaan of via video om te bewijzen dan dat de foto's ze laten gaan, omdat, zie de hulp geen kanten. aube iets doen. omdat er velen zijn die ook zeggen dat ze het zijn en dat leden van dat spel het erover eens zijn dat ze niet willen springen of kunnen en ja, hoe meer klachten die persoon heeft, dan weet je zeker dat dat doel is. groetjes tinkermaggie omdat er velen zijn die ook zeggen dat ze het zijn en dat leden van dat spel het erover eens zijn dat ze niet willen springen of kunnen en ja, hoe meer klachten die persoon heeft, dan weet je zeker dat dat doel is. groetjes tinkermaggie omdat er velen zijn die ook zeggen dat ze het zijn en dat leden van dat spel het erover eens zijn dat ze niet willen springen of kunnen en ja, hoe meer klachten die persoon heeft, dan weet je zeker dat dat doel is. groetjes tinkermaggie

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Hey TinkerMaggie, ik begrijp helaas niet goed wat je wilt zeggen. Kan je je tekst misschien een beetje herschrijven of verduidelijken zodat we je beter kunnen helpen?

  • Upvote 1

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het verhaal nu al 2 keer gelezen 

 

Maar ken er nog geen pap van maken eerlijk gezegd maar met engelse vertaling lijkt het ergens op 

 

On 4-12-2017 at 9:45 AM, TinkerMaggie said:

omdat er velen zijn die ook zeggen dat ze het zijn en dat leden van dat spel het erover eens zijn dat ze niet willen springen of kunnen en ja, hoe meer klachten die persoon heeft, dan weet je zeker dat dat doel is. groetjes tinkermaggie

 

Die zin staat er 3x al 

Thank me later :)

Link to comment
Share on other sites

On 4-12-2017 at 10:32 AM, scarface0359 said:

Hey TinkerMaggie, ik begrijp helaas niet goed wat je wilt zeggen. Kan je je tekst misschien een beetje herschrijven of verduidelijken zodat we je beter kunnen helpen?

a oke  das niet erg . in heb eerst in  engels gedaan maar door vertaling nu heeft blijkbaar tweee keer opgezet en was niet zo bedoeling is.

 

het was verband over   online spel euro truck simulator van truckersmp   vorige week waren veel mensen die jou expres omver rijden of tegen rijden en en vervuilende praat bezig.

omdat ome duur niet uit plaats van jou garage  en word je al aangereden . vorige  week de vrijdag is zo erg die ik ken  is in val gelopen door twee truckers,  1 was op pechstrook en op eens naar op weg gereden en 1 er schuin achter die persoon die ik ken die moest uitweken en remmen en  e eerst truck was zo hard remmen dat  die persoon die ken moest stoppen en achter  hem rijd zogezegd moest uitwijkbenen die laatste persoon rijd 166  per uur  dus is te snel  en normaal 90 per uur moet rijden. die persoon die ken is geblokkeerd en die nagekeken heeft wil niet toe geven en  de gebeurde  kan  via you tupe  bekijken . ik heb ook bijna ook voorgehad  maar niet blokkeer  maar waren 2 a 3 truckers hu blokkeren en dan aanmelden als je zelf moet remmen of gebokst en ik zelf heeft vele personen aangeven die expres doen en ze doen niks maar groep persoon die jou in val doen  hebben blijkbaar recht.  wat moeten we doen?  moet ik live gaan of filmen of via you tupe gaan om ele rit te rijden dat je ook bewijzen heb? foto's helpen niet.

2 hours ago, [NL]Chrisj1985[NL] said:

Ik heb het verhaal nu al 2 keer gelezen 

 

Maar ken er nog geen pap van maken eerlijk gezegd maar met engelse vertaling lijkt het ergens op 

 

 

Die zin staat er 3x al 

licht aaan engels vertalling . ik heb ondertussen ergens tussen schrijven.

 

Link to comment
Share on other sites

@TinkerMaggie het beste wat je kan doen is inderdaad je rit opnemen. en dan een report maken op de website.

je kan via playTV bijvoorbeeld 30 seconden opnemen als je een knop indrukt heel handig.

 

in-game Zie je de player Zijn ID, je kan via de chat in-game deze command typen: /pinfo (speler Zijn ID)

De spel ID is een andere ID en niet gelijk aan TruckersMP ID, na die command Zie je Zijn TruckersMP staan deze heb je nodig voor op de website.

upload de video inderdaad op Youtube of in playTV Zelf, kopie de link Zet deze op de juiste vermelde plek in het report.

 

mocht je meer willen weten vraag maar raak haha

  • Thanks 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Beste is gewoom live stream met opname doen zodat je via Twitch.tv of YouTube de link van je filmpje of live stream in je report kan zetten.

Link to comment
Share on other sites

Obs moet je zo gebruiken: je maakt een scene aan. daarna maak je in bronnen een 'gamecapture' aan en een 'monitorcapture' vervolgens vink je monitorcapture uit. Gamecapture stel je in dat hij alleen ets2 opneemt. Foto's staan er onder voor als het nog niet duidelijk is.

 

http://prntscr.com/i0cl39

http://prntscr.com/i0cl78

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Aangezien deze topic vrij inactief is, verplaats ik hem naar het archief. 

Mocht je toch nog een vraag hebben, maak dan gewoon weer een nieuwe post hier in het Nederlandse/Belgische subforum.

 

//Verplaatst naar het archief

  • Thanks 1

tfmpillow | Retired Team Member

Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.