Jump to content

Terugkoppeling op reports?


Purrie

Recommended Posts

  • Community Manager

Hoi,

 

Ik ben pas sinds kort bezig met multiplayer en op sommige dagen gaat dat heel goed maar op andere dagen - zoals vandaag - wordt je aangereden, geblokkeerd of wordt er op een andere manier roekeloos gereden waar je dan schade door ondervindt. En dan vermijd ik bewust de hele drukke gebieden zoals Calais, Duisburg en Rotterdam.

 

Nu heb ik sinds kort de report knop gevonden in game (wel lastig want je moet dus eerst je truck even veilig aan de kant zetten en dan hopen dat je nog weet wie het was en dat hij nog op je tabblad staat).

 

Maar krijg ik nog terugkoppeling? Heeft het uberhaubt zin om te rapporteren? Hoe lang duurt het dan voor je terugkoppeling krijgt?

 

Of krijg je alleen terugkoppeling als je het via de site rapporteert?

Groet / Sincerly,

 

Pascal (Purrie)

Link to comment
Share on other sites

Hai,

 

Je kan eigenlijk het beste via onze website reports maken. Daar wordt vaker en soms beter met reports gehandeld. In-game reports zijn lastig te behandelen omdat ze na 10 minuten alweer verdwijnen van het portaal. 

 

Als je bijvoorbeeld jouw ritten opneemt, kan je altijd /pinfo [ID] doen en het later terug kijken, en dan een report maken. 

Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met terugkoppeling, maar als je zoiets als feedback bedoeld, dan krijg je dat alleen via de website. Meestal krijg je dan een berichtje zoals 'Thanks for the report :)', dat betekent dan meestal dat jouw report goed was en dan wordt ie dus geaccepteerd. Ook krijg je dan een positieve rating, waardoor je meer reports kan maken. 

 

Persoonlijk vind ik het fijner om via de website te reporten, maar ieder zijn mening.

  • Thanks 1

tfmpillow | Retired Team Member

Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Link to comment
Share on other sites

We doen ons best om alle reports te bekijken in-game, maar helaas lukt het niet altijd.

we krijgen best veel reports binnen, en deze worden vanzelf automatisch verwijderd en krijg je de bericht dat je beste op de website kan rapporteren 

 

enne in-game rapports worden niet altijd genegeerd Zoals craZypillow beschreef, klopt niet helemaal.

  • Thanks 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hoe zit dat eigenlijk met hoeveel admin per server of mag elke admin zelf bepalen waar hij gaat dat is eigenlijk een vraag die me rijst 

 

Want zit regelmatig op eu1 en ben haast nooit een admin tegen gekomen en game regelmatig en al bijna 2 jaar niet dat erg is maar voor toezicht lijkt me het wel handig om te weten 

 

 

Thank me later :)

Link to comment
Share on other sites

Er is geen tijdschema, dit simpelweg omdat we met een volledig team van vrijwilligers zitten. Admins zijn vrij om te kiezen welke servers ze selecteren wanneer ze online gaan, maar we proberen toch ervoor te zorgen dat ze wat verspreid zitten over alle servers. We gaan uiteraard nooit zeggen of er effectief een admin online is of niet, omdat deze informatie wel eens op een slechte manier gebruikt kan worden.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, scarface0359 said:

We gaan uiteraard nooit zeggen of er effectief een admin online is of niet, omdat deze informatie wel eens op een slechte manier gebruikt kan worden.

 

Dat begrijp ik ook wel politie zou ook niet zeggen wanneer ze een controle houden maar het was gewoon een nieuwsgierige vraag dus dacht stel hem gewoon 

 

Maar bedankt me vraag is opgehelderd 

Thank me later :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.