Jump to content

ets2mp


Guest

Recommended Posts

beste drivers ik heb het kunnen instaleren en dan moet ik inlogen ik kan mijn emailadres ingeven tot dat ik mijn @moet ingeven en dan werkt het niet ik kan geen aapestaartje ingeven @

 

Link to comment
Share on other sites

@jeroenkyana Dit is een gekend probleem. Om dit op te lossen schrijf je volledig email adres even in word, notepad of een random tekstveld op een webpagina, kopieer je dit en plak je het in het email veld in het login scherm in-game.

Indien dit te onduidelijk klinkt bekijk je best het volgende filmpje, het is al wat verouderd maar de gebruikswijze is hetzelfde.

 

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wat je kan doen is hier de apenstaartje intypen en dan vervolgens kopiëren en plakken dan zal het als het goed is werken. 

 

Ook de video die boven gestuurd is zal je enorm helpen en ik hoop je hierbij genoeg dan ook te hebben geïnformeerd. 

 

Veel succes!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.