Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

NL-TK gedoe loopt nog steeds


Robin[NL]

Recommended Posts

In het begin van 2017 was er gedoe tussen Nederland en Turkije. Tot op heden merk ik nog steeds dat ik regelmatig word geramd door Turkse truckers. In september is dit al 4x gebeurd. Kan hier weer extra toezicht op komen? Sinds het gedoe in maart word ik nog elke maand geramd door Turkse truckers. Ik word hier gewoon schijtziek van. Ik report ze ook via de game zelf, maar ik heb het gevoel dat hier niks mee gedaan wordt.

Edited by Robin[NL]
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat dat altijd zo zal blijven maat. Ik krijg nog steeds elke dag te maken met Turken die mijn truck helemaal in elkaar rammen of truckers die er een tussen willen wanneer het niet past en dan gaan ze tegen je zijkant aanrijden. Het zijn natuurlijk niet alleen Turken, ik heb ook veel Nederlanders of Russen het zien doen maar het maakt de game er in ieder geval niet leuker op.

Link to comment
Share on other sites

Sinds ik weer terug op EU1 ben, heb ik bijna een maand lang niets te reporten meer. Ik kan het je sterk aanraden om alleen daar te rijden.

 

PS als je op youtube de ets2mp crash compilations bekijkt zul je zien dat je door turken geramd wordt niets te maken heeft met het nederlander zijn.

Link to comment
Share on other sites

Als je report niet in game wordt aangenomen dan raad ik je aan om een opname programma te pakken en het filmpje op een youtube kanaal of twitch upload en dan de link bij je report zet die je op website TruckersMP via je account plaatsen dan.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.