Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

je favoriete truck


lionel782

Recommended Posts

hallo truckers

 

ik vind het wel spijtig dat ik in euro trucks simulator 2 mijn favoriete truck ( 

Scania model T topline niet spelen in multiplayer 

ik mis die mods gewoon in multiplayer dan zou je mooie trucks zien 

ik mis dat toch een beetje wandt wat je nu tegen komt zijn gewoon standaard trucks

 

multiplayer zou toch iets meer mogen doen zoals :

 

meer verkeer op de baan zoals auto's zodat (de irritante truckers) niet in de tegenstelde richting kunnen rijden

je favoriete truck kunnen kiezen de v8 sounds

 

 

 

 

 

 

en ook dat je meer je truck kan pimpen zoals binnenkant als buitenkant 

dan zou het een  geslaagt spel zijn 

begrijp me niet verkeert dat is spel is zeker goed 

 

grtz lionel 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

hallo truckers

 

ik vind het wel spijtig dat ik in euro trucks simulator 2 mijn favoriete truck ( 

Scania model T topline niet spelen in multiplayer 

ik mis die mods gewoon in multiplayer dan zou je mooie trucks zien 

ik mis dat toch een beetje wandt wat je nu tegen komt zijn gewoon standaard trucks

 

multiplayer zou toch iets meer mogen doen zoals :

 

meer verkeer op de baan zoals auto's zodat (de irritante truckers) niet in de tegenstelde richting kunnen rijden

je favoriete truck kunnen kiezen de v8 sounds

 

 

 

 

 

 

en ook dat je meer je truck kan pimpen zoals binnenkant als buitenkant 

dan zou het een  geslaagt spel zijn 

begrijp me niet verkeert dat is spel is zeker goed 

 

grtz lionel 

 

Link to comment
Share on other sites

Het zou natuurlijk leuk zijn om je mooiste en beste truck te kunnen showen aan iedereen, ben ervan overtuigd dat het een hele toffe en kleurrijke boel zou worden.

Maar je begrijpt zelf waarschijnlijk ook wel dat het dan een grote knoeiboel gaat worden? Ten eerste zou iedereen alle mods moeten hebben die je medetruckers gebruiken, daarnaast zou iemand met een slechte videokaart de dupe worden en heeft die geen pret meer aan de multiplayer :(

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Enige wat ik echt mis is Michelin poppetjes, led lampjes voor de grille ofzo en het feit dat je luchthoorns of lampen niet kan plaatsen zonder balk, komt misschien nog wel. Ach ik ben blij met men Daf.

  • Upvote 1

عيشي بلادي عاش اتحاد امار اتنا عشت لشعب: دينه الاسلام هديه القران حصنتك باسم الله ياوطن بلادي بلادي بلادي بلادي

Link to comment
Share on other sites

Wellicht handig een topic titel te kiezen die iets meer te maken heeft met het onderwerp.

 

Bovendien zijn er al vaak genoeg redenen genoemd waarom mods (nog) niet toegestaan zijn, waaronder zoals hierboven vermeld het feit dat mods het spel kunnen laten crashen.

Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bovendien zijn er al vaak genoeg redenen genoemd waarom mods (nog) niet toegestaan zijn, waaronder zoals hierboven vermeld het feit dat mods het spel kunnen laten crashen.

 

Doch bestaan er multiplayer mods , zoals "metaltigersa". Zonder reclame te willen maken natuurlijk.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.