Jump to content
Sign in to follow this  
RaneMoro

Konkurencja dla ETS2

Recommended Posts

Generalnie na screenach wydaje się być fajnie zrobioną gierką ale na niektórych fotkach ten zestaw wygląda strasznie "sztucznie", w ETS'ie pod tym względem jest o wiele lepiej, zestawy są po prostu wpasowane w klimat panujący w grze, tutaj widać szczególne wyróżnianie się co według mnie jest na minus. Konkurencja? Wydaje mi się, że dla SCS'u nie ma konkurencji. Dlaczego? Ponieważ wykrzesują ostatnie poty z silnika gry, który i tak ma wiele na swoich barkach, co jakiś czas dodają fajne (według mnie) dodatki. Przykładem tego może być piękna Francja czy niebawem Włochy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żałosne jest to że zapaleni fani gry mającej w nazwie Simulator wychwalają grafike. Ten "symulator" nie ma nic z symulacji prócz możliwości podpięcia naczepy pod ciągnik. Deska rozdzielcza nie jest dostępna dla gracza, nie ma żadnych papierów cargo ani możliwości ustawienia parametrów np. temperatury chłodni. 

Osobiście licze że OTR będzie godną kokurencją z czasem dla ETS i pokaże, że gracze wymagają coś więcej niż głupie malowania czy kolejny kawałek mapy(który jest dawno dostępny dzięki moderom).

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, H&V I Willy said:

Żałosne jest to że zapaleni fani gry mającej w nazwie Simulator wychwalają grafike.

 

No ba.
I żaden nie zagra w OMSI albo w MaSzynę, bo "brzydka grafa, to jest fee, zabierz to". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm akuarat to, że mozemy klikać przyciski w kabinie to jest fajne ale lepiej jest to rozwiązane w grze Fernbus Simulator tam nawet okno możesz otworzyc klime włączyć i ustawic temperaturę niż w OTS tylko ze tam podróżujemy autokarem ale i tak gra jest bardzo fajna i ma takie smaczki które przydały by sie również w ETS,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...