Jump to content

why you will get banned?


The Djag21

Recommended Posts

  • Guest locked this topic
  • [S.PLH]Warrior unlocked this topic

Hey @wolfje99 ik zie geen ban op je profiel staan waarschijnlijk ben je gewoon gekickt van de server.

ik raad je aan om deze accessoires te verwijderen van je auto, je kan alleen de pilot accessoires gebruiken.

 

mocht je nog vragen hebben laat me dan weten

 

met vriendelijke groet

Warrior 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

ben verbanned nu want tja 1 word van 4 letters is blijkbaar al een week 

denk niet dat jij Smoky_TMP effe om kan praten voor die ban in te trekken

 

ben niet blij voel me zwaar klote maar dit kom alleen door 1 domme duitser die niet kan rijden https://truckersmp.com/appeals kan pas over 3 dagen appeal doen 

 

 

wolfje99

Link to comment
Share on other sites

@wolfje99 ik begrijp je frustratie maar dat geeft jou niet het recht om zo gewoon iemand uit te schelden. schelden mag maar dan tegen je beeldscherm zonder dat het in de chat komt.

wat betreft over het ompraten daar doen we niet aan, het is gewoon een eerlijke ban voor jou in tegenstelling op je wat je zei mag je nog van geluk spreken met een 1 week ban. 

 

En in plaats van schelden volgende keer gewoon rapporteren in-game of op de website als je iemand tegenkomt die in jou ogen de regels overtreed.

 

mvg 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12-9-2017 at 9:08 PM, wolfje99 said:

had ik ook gedaan en zij er wat van

maar hij reagerd van you are stupid daarom werd is boos <_<

 

 

groetjes man

 

In ETS2MP ben je geneigd om snel verkeerde woordkeuze te maken, door te reageren word het alleen maar erger dan dat je gewoon negeert.
Is hetzelfde als je op een avond regelmatig geramd word, zorg dat je record en gewoon via site rapporteren met bewijs dan zullen admins vanzelf straffen uitdelen.
Hier heb je de personen harder mee dan je gaat terug schelden.

 

tmplogo.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.