Jump to content

Danskere, rapportér!


Recommended Posts

og vi venter stadig, håber de snart er færdige med den  :mellow:

 

Håber de har udnyttet beta tiden til at lave forarbejdet ellers kommer vi nok til at vente længe endnu :blink:

 

Det tror jeg ikke du skal regne med D: - De har selv sagt før at betaen er ikke noget de kan arbejde med fordi der er stor forskel på betaen og den endelig udgivelse D:

- I'm not saying I'm Wonder Woman; I'm just saying no one has ever seen me and Wonder Woman in the same room together.

Link to comment
Share on other sites

Ja så kom den endelig.

 

Der fulgte bare lige en spand kold vand med, som jeg fik lige i hovedet :huh:

 

Får nemlig følgende fejl "\Euro Truck Simulator 2 Multiplayer\launcher.exe er ikke et gyldigt Win32 program"

 

Så nu vil jeg sætte mig hen i et hjørne med en pakke "Tudekiks" og vente på at de lige hurtigt laver en 32-bit client :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Jeg har spillet et par timer de sidste par dage. Bliver smidt af et par gange i timen, men jeg nyder når folk dytter og blinker når de kører forbi :D
Jeg er ny her, og jeg glæder mig til de kommer med en stabil version. Be patient... 

Oh, og så ville jeg lige 'rapportere' :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.