Jump to content

Danskere, rapportér!


Recommended Posts

Hej hvordan kan man køre mere en 90 km/t i Multiplayer ? det køre på langsomt.

 

Hej Sonzzo,

 

Vi har været tvunget til at sætte en fartbegræsning på 90km/t, da der var alt for mange ballademagere (aka. trolls), som valgte at bruge tiden på at hamre ind i folk med 150 km/t. Hvis du gerne vil køre mere end 90km/t kan du spille på EU#2 serveren, da der ikke er fartbegræsning på denne :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daws o7

 

Frysende Nakskovit melder in på en kold februar søndag.

 

Jeg har taget min Volvo FH16 "Fire Mage" med over på ETSMP:

http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/705147669188353448/546150333494BD201C58248CAAD68D7A57917208/

(Forumet giver mig ikke lov til at poste billedet direkte, så et link må gøre det)

 

Specs:

Series: FH16 Classic

Chassis: 6x4

Cabin: Globetrotter XL

Engine: 750hp (551kw)

Torque: 3550 Nm / 1050-1400 rpm

Gearbox: I-Shift ATO3512D R

Fuel tank: 800L

 

Paint job: "Fire Mage" fra en af DLC'erne.

 

Pladerne i forruden: "-THN-" og "Sharidan" - de bliver hvor de er, selvom jeg måske vælger at kaste en frisk spand maling på bæstet. (THN er et arkronym for RL firma - ETS2 versionen står for: "Total Hauling Needs") :D

 

Musik: 181 FM Kickin' Country (streamet via WinAmp: koster mindre CPU end hvis jeg streamer via in-game radioen)

 

IGN: =THN= Sharidan

 

Happy truckin'

o7

Link to comment
Share on other sites

Daws o7

 

Frysende Nakskovit melder in på en kold februar søndag.

 

Jeg har taget min Volvo FH16 "Fire Mage" med over på ETSMP:

http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/705147669188353448/546150333494BD201C58248CAAD68D7A57917208/

(Forumet giver mig ikke lov til at poste billedet direkte, så et link må gøre det)

 

Specs:

Series: FH16 Classic

Chassis: 6x4

Cabin: Globetrotter XL

Engine: 750hp (551kw)

Torque: 3550 Nm / 1050-1400 rpm

Gearbox: I-Shift ATO3512D R

Fuel tank: 800L

 

Paint job: "Fire Mage" fra en af DLC'erne.

 

Pladerne i forruden: "-THN-" og "Sharidan" - de bliver hvor de er, selvom jeg måske vælger at kaste en frisk spand maling på bæstet. (THN er et arkronym for RL firma - ETS2 versionen står for: "Total Hauling Needs") :D

 

Musik: 181 FM Kickin' Country (streamet via WinAmp: koster mindre CPU end hvis jeg streamer via in-game radioen)

 

IGN: =THN= Sharidan

 

Happy truckin'

o7

 

Cool nok volvo :-) 

 

Meeeen. Det jo ikke en Scania! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Tjah - det er den samme "religionskrig", som programmører har med foretrukne sprog. Personligt er jeg af den holdning, at det kan være ligemeget hvilket mærke der står på, sålænge den kan klare jobbet for hånden.

 

Jeg har en lille Scania stående i garagen, som en af mine arbejdere kører rundt i. Ligeledes en DAF (ugh! den skal udskiftes!) som en anden arbejder trisser rundt i. Jeg har ikke ramt level 25 med min karakter endnu, så jeg har ikke "erfaring" nok til at hente den store Scania, så med små 10 heste mindre må den helt store Volvo klare ærterne indtil videre. Det siges at Scaniaen har den bedste accelerations evne, men acceleration er ikke alt. Alt andet lige så er det jo ikke en ræser bil vi kører rundt i, men et fragt værktøj til godstransport. Om kronometeret siger 0-40 km/t på 10 sekunder eller på 12 sekunder med 25 tons på ryggen, gør næppe den store forskel :)

 

Al ære og respekt til begge lejre: Scania & Volvo. Jeg vælger at benytte mig af begge og lader andre om mærke "religionskrigene".

 

Sharidan o7

Link to comment
Share on other sites

Vrøvloen (Volvo) jeg triller rundt i, ligger inde med 720 rå heste, hvilket jo kun er 10 hest mindre end den store Scania og man kan hente Vrøvloen fra level 20. Der har været lidt tid hist og pist i løbet af ugen til at trille nogle flere kilometer, så jeg har fået sneget mig op på level 25 og kan nu sende Vrøvloen på pension, til fordel for en yngre og frisk pimpet Scania. Jeg lagde dog ud med at ansætte et par folk mere og udskifte min første chaufførs gamle sure slidte DAF med en 620 hestes Scania, samt indkøbte endnu en af slagsen til shjafut nummer to. Jeg mangler at trille en tur eller to mere før lomme læderet tillader mig skiftet, men det kommer jo nok :)

 

Foreløbigt er der 3 "Fire Mage" lastbiler i min vognpark med en fjerde på vej et stykke ude i fremtiden. Det er nu godt med sådan en laber V8'er :D

Link to comment
Share on other sites

Havde man så bare kunne få en "Rigtig god V8 lyd" måske noget god lyd fra de dejlige store pibes man kan tilføje under chassis, istedet for de intet rigtig gør udover at se beast ud ;-)

 

Kun godt tænke mig en god scania V8 som bare lavede den vildeste lyd ;-) Men desværre. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...
  • Guest locked this topic
  • FirestarteR93 unlocked this topic
  • 1 year later...

jeg synes der skal være  fartbegræsning på 90km/t igen på alle server. folk kan jo ikke finder ud af det. mange tror det er GTA de spiller. 

og gør sådan det kun admin som kan køre de der biler. er så træt af møgunger skal lege politimand. 

køre ind foran en stop op.  som pisse mig meget af.

og en bil kan vælte en hele lastbil. på 50T. synes jeg heller ikke lige kan passe samme. 

 

og undskyld mit sure opstød 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 6/8/2018 at 1:30 AM, ganz said:

jeg synes der skal være  fartbegræsning på 90km/t igen på alle server. folk kan jo ikke finder ud af det. mange tror det er GTA de spiller. 

og gør sådan det kun admin som kan køre de der biler. er så træt af møgunger skal lege politimand. 

køre ind foran en stop op.  som pisse mig meget af.

og en bil kan vælte en hele lastbil. på 50T. synes jeg heller ikke lige kan passe samme. 

 

og undskyld mit sure opstød 

Kunne ikke være mere enig med dig

Link to comment
Share on other sites

Hvis de nu kunne lave det sådan at man ikke kan slippe for at få skader hvis man kører galt, tror jeg at det ville sætte en stopper for at der er nogle der med vilje kører ind i andre.
- eller det burde i alt fald kunne kraftigt begrænse disse vandalers aktivitet når de også selv får skader og derfor vil være nødt til at søge værksted når deres lastbil er skadet for meget til at de bare kan køre videre.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
On 6/8/2018 at 1:30 AM, ganz said:

jeg synes der skal være  fartbegræsning på 90km/t igen på alle server. folk kan jo ikke finder ud af det. mange tror det er GTA de spiller. 

og gør sådan det kun admin som kan køre de der biler. er så træt af møgunger skal lege politimand. 

køre ind foran en stop op.  som pisse mig meget af.

og en bil kan vælte en hele lastbil. på 50T. synes jeg heller ikke lige kan passe samme. 

 

og undskyld mit sure opstød 

 

+1

 

Hej Iøvrigt. Endnu en dansker her. :) 

Vi burde lave en dansker convoy snart :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 5/20/2019 at 4:41 PM, MrMim [DK] said:

ja kunne være fedt og gøre. men synes dog vi skal venter til mp er klar til 1,35 men alle som er fra DK er da velkommen til og hop på min discord. der ind spiller vi også ARK og GTA V mm. 

https://discord.gg/pnhXvzH 

+1

 

Hej Iøvrigt. Endnu en dansker her. :) 

Vi burde lave en dansker convoy snart :P 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.