Jump to content

[ARCHIVED][Ned] Hoe het rapport Systeem gebruiken + Rapport Systeem Veel Gestelde Vragen


Guest

Recommended Posts

Hoe het Report Systeem gebruiken

 

 

1. Ga naar https://www.truckersmp.com

nDr7QC95SXWptcIPHsBZqQ.png

 

 

2. Klik op Login en voer je email adres en wachtwoord in. Deze gegevens zijn dezelfde als die voor op het forum & de game in te loggen.

RsPL0081TGukyiKYIFvHog.png

 

 

3. Eens je bent ingelogd, zal je terug de thuispagina (homepage) van TruckersMP zien. Klik vervolgens op "Mijn Account" en dan op "reports".

cpqpOMTtSaqmerc5r7o9Rg.png

 

 

4. Een tabel komt tevoorschijn, alsook een knop die ervoor zorgt dat je een "Nieuw Rapport" kan maken. Druk op de "Nieuw Rapport" knop.

  • Je kan zien hoeveel reports je nog kan maken, alsook het maximum van reports dat je in het totaal kan maken.
  • Je kan je huidige open, geaccepteerde en geweigerde reports zien.
  • Je kan klikken op de "Nieuwe Rapport" toets om een nieuw report te maken.

_LDQ1A8XQxWEv2mKsMfFYw.png

 

 

5.  Op dit punt zal je de informatie over de speler die je wil rapporteren kunnen invullen.

  • Je kan hier vinden hoe je het TruckersMP ID van iemand kan te weten komen
  • Zorg ervoor dat je alle details invult over wat er is gebeurd, relevante tijdsaanduidingen en links naar bewijzen.
  • Vergeet niet das bewijs in de vorm van een schermafdruk niet acceptabel is voor de meeste reports, want het toont vaak niets van tijdsduur. Schermafdrukken kunnen gebruikt worden voor schelden, vulgair / ongepast taalgebruik / gebruikersnaam / Tag en reports voor auto met trailer.
  • Elke bewijs dat ter beschikking wordt gesteld moet beschikbaar zijn voor de lengte van de ban + 1 maand. Bans kunnen teniet verklaard worden wanneer het bewijs te vroeg is verwijderd, wat ervoor kan zorgen dat je mogelijkheid tot het rapporteren van spelers wordt opgeheven.
  • Notitie: Als je het TruckersMP ID van een lid van het team ingeeft, zal je een waarschuwing zien. Als je een ID invoert dat gelijk is aan 3500 of lager zal je ook een waarschuwing zien die je vraagt om de ID's nog eens na te kijken of ze wel overeenstemmen.

l-gq2RLMRMaI5f-owIvb_Q.png

 

R1wNc6IhSL_liW0LyPbvHQ.png

 

Je kan hier hier voorbeelden vinden van een report:

Spoiler
  • Kijk na dat de correcte gebruikersnaam wordt getoond na het invullen van het TruckersMP ID

  • Zorg ervoor dat je geldige links naar bewijzen toevoegt 

  • Eens je hiermee klaar bent, klik op "Rapport Indienen"

47TkR9qGSW6vaw0IShZn9w.png

 

 

pSEaqj7vRVqbc0cPIpKA-g.png

 

 

6. Na dit zal je teruggestuurd worden naar het report dat je net hebt gemaakt. Het zal eruit zien als het volgende..

  • Je kan de status van je report hier vinden. Je kan ook de commentaar van een admin zien of het report is geweigerd en waarom.
  • Je kan niet zien of de admin je een positieve of negatieve beoordeling heeft gegeven over dit report.
  • Je kan ook de status van je reports terugvinden als je gaat naar "Mijn account" -> "Reports".

 

MrWt-slNQWmJuVdc7sCRrw.png

 

Zoals je hier kan zien, is het aantal resterende reports met 1 verminderd wat aantoont dat er 1 report in afwachting.

hbM2yTcAS_iUYGZZL4h9_A.png

 

Report Syteem Vaak Gestelde Vragen

 

 

V: Ik heb een report gemaakt, waarom is dit nog niet beoordeeld?

A: Op sommige momenten kan de wachtrij groot zijn, wat ervoor zorgt dat de antwoordtijd ook oploopt. Maar maak je geen zorgen, elk report wordt beoordeeld. Geen enkel wordt niet beoordeeld.

 

V: Als mijn report is geweigerd, gaat mijn beoordeling / aantal reports dat ik kan maken naar beneden?

A: Niet altijd. De admin beoordeeld de kwaliteit van je report, niet het resultaat ervan. Er zijn verscheidene redenen waarom een report kan geweigerd worden, maar positieve beoordelingen kunnen wel nog steeds worden gegeven. Bijvoorbeeld wanneer je iemand hebt gerapporteerd die al reeds was verbannen.

 

V: Ik krijg een waarschuwing te zien dat het ID laag is. Betekent dit dat mijn report niet correct is?

A: Neen, dit betekent dat je eens moet nakijken dat de ID's wel overeenstemmen. Kijk na dat je het TruckersMP ID invoert, en niet het InGame ID, want dit is bijna nooit het TruckersMP ID.

 

V: Ik krijg een waarschuwing te zien die zegt dat ik een team lid wil rapporteren. Betekent dit dat mijn report niet correct is?

A: Ja, het systeem zorgt ervoor dat je team leden niet kan rapporteren. Als je vindt dat een team lid iets verkeerd heeft gedaan, of je twijfels hebt, moet je een mail sturen naar de feedback met bewijs.

 

V: Waarom kan ik maar 10 reports maken?

A: Admins worden gevraagd om de kwaliteit van de reports te beoordelen. Dit is toegevoegd om de meerderheid van nutteloze reports tegen te gaan. Hoe meer goede reports je maakt, hoe meer reports je zal kunnen maken in de toekomst. Hoe meer slechte reports je maakt, hoe minder reports je zal kunnen maken, tot het punt waar je er geen meer kan maken.

 

V: Ik heb mijn limiet op het report systeem bereikt, wat moet ik doen?

A: Je moet wachten totdat sommige van je openstaande reports zijn beoordeeld. Wanneer meerdere reports een goede beoordeling krijgen, zal de limiet verhogen.

 

V: Ik ben verbannen van het report systeem. Wat moet ik nu doen?

A: Je kan meer informatie vinden hoe je de hogere staff kan contacteren.

 

V: Mijn report is beoordeeld. Kan ik nu de bewijzen verwijderen van mijn sociale media accounts? 

A: Neen. Het bewijs moet beschikbaar zijn voor de lengte van de ban + 1 maand. Dit is om ervoor te zorgen dat de gebruiker een goed beroep kan maken op zijn ban. Weet wel dat het eerder verwijderen van het bewijs ervoor kan zorgen dat je rechten op het maken van reports worden ingetrokken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
  • 2 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.