Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Windows 10


Flashylights

  

41 members have voted

  1. 1. Hou jij van de nieuwe Windows 10?

    • Ja
      32
    • Nee
      9


Recommended Posts

Het eerste jaar kunnen gebruikers van Windows 7/8/8.1 gratis upgraden naar Windows 10 en deze versie blijft dan gelden. Na dit eerste jaar moet je sowieso betalen om gebruik te kunnen maken van Windows 10.

 

Ik denk wel dat het een hit gaat worden. Niet per se vanwege het startmenu, maar vooral omdat ik enkele features heb gezien die multitasken erg makkelijk maken. Ben alleen nog niet bereid om over te stappen vanaf Windows 7.

Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC

Link to comment
Share on other sites

Het eerste jaar kunnen gebruikers van Windows 7/8/8.1 gratis upgraden naar Windows 10 en deze versie blijft dan gelden. Na dit eerste jaar moet je sowieso betalen om gebruik te kunnen maken van Windows 10.

 

Ik denk wel dat het een hit gaat worden. Niet per se vanwege het startmenu, maar vooral omdat ik enkele features heb gezien die multitasken erg makkelijk maken. Ben alleen nog niet bereid om over te stappen vanaf Windows 7.

Ik ben nu een beetje confused dus als je upgrade naar windows 10 deze jaar krijg je gratis en als 2016 begint moet je betalen als je nog steeds in windows 10

zit of is het windows 10 al heb na de eerste jaar hoef niet betalen?

                                                     

                                                  

Link to comment
Share on other sites

Het eerste jaar kunnen gebruikers van Windows 7/8/8.1 gratis upgraden naar Windows 10 en deze versie blijft dan gelden. Na dit eerste jaar moet je sowieso betalen om gebruik te kunnen maken van Windows 10.

 

Ik denk wel dat het een hit gaat worden. Niet per se vanwege het startmenu, maar vooral omdat ik enkele features heb gezien die multitasken erg makkelijk maken. Ben alleen nog niet bereid om over te stappen vanaf Windows 7.

Link? Ik zie op geen 1 pagina dat je moet betalen na 1 jaar?

Link to comment
Share on other sites

Link? Ik zie op geen 1 pagina dat je moet betalen na 1 jaar?

 

http://www.zdnet.com/article/microsoft-to-make-windows-10-free-to-windows-7-8-1-and-windows-phone-8-1-users/

 

Quote:

"The rumors were right: Microsoft is going to make Windows 10 available for free to users running Windows 7, Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 on their devices. But there's a catch, at least so far: The Windows 10 update will be available for free for one year from the date that Windows 10 is commercially available."

Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC

Link to comment
Share on other sites

http://www.zdnet.com/article/microsoft-to-make-windows-10-free-to-windows-7-8-1-and-windows-phone-8-1-users/

Quote:

"The rumors were right: Microsoft is going to make Windows 10 available for free to users running Windows 7, Windows 8.1 and Windows Phone 8.1 on their devices. But there's a catch, at least so far: The Windows 10 update will be available for free for one year from the date that Windows 10 is commercially available."

Ik ga toch bij de nieuwe jaar nieuwe laptop kopen en als je windows 10 heb geupgrade deze jaar dan hoef je niet betalen

als je al bij windows 10 maar als je nog steeds bij windows 7 of windows 8.1 dan moet je kopen

                                                     

                                                  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Even weer wat leven in gooien :D

 

Ik draai nu een maandje met de Windows 10 Technical Preview en moet zeggen dat deze redelijk stabiel is naast dat je de updates niet kan uitzetten, wat eigenlijk wel irriterend is.

Een echt mooie startmenu heb ik nog niet gezien en lijkt nog steeds op die van Windows 8(.1).

 

Echte grote foutmeldingen heb ik niet gehad, wel een keer dat mijn hele pc een keer vastliep waar ik de oorzaak nog niet van weet.

 

Alle programma's die ik gebruik werken ook gewoon goed en snel.

Opstarten gaat ook snel maar komt ook doordat ik een SSD schijf gebruik.

 

Het irritante in Windows 10, wat Windows 8 ook heeft, standaard wordt onedrive (voorheen skydrive) geïnstalleerd en geactiveerd.

Ik vind eigenlijk dat deze optie selectbaar gemaakt moet worden dat je deze kan uitschakelen of verwijderen.

 

Al met al, zal ik deze na-zomer/herfst (verwachte uitkomst) wel de gratis versie downloaden en installeren.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

oke maar waar kan je eigenlijk windows 10 downloaden?

 

Beetje slim zoeken op google en je klikt de eerste resultaat aan, staat stap voor stap beschreven hoe je de download binnen kan halen.

En ja, is Nederlands, Nee is geen schone installatie maar een upgrade van je huidige systeem

 

http://lmgtfy.com/?q=windows+10+download

Link to comment
Share on other sites

Beetje slim zoeken op google en je klikt de eerste resultaat aan, staat stap voor stap beschreven hoe je de download binnen kan halen.

En ja, is Nederlands, Nee is geen schone installatie maar een upgrade van je huidige systeem

 

http://lmgtfy.com/?q=windows+10+download

 

niet helemaal als je 10 installeert kan je niet meer downgraden naar vorige windows dan moet je helemaal opnieuw installeren 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

niet helemaal als je 10 installeert kan je niet meer downgraden naar vorige windows dan moet je helemaal opnieuw installeren 

Logisch toch, dat als je wil downgraden dat je een nieuwe installatie moet doen xD

Ik raad trouwens iedereen aan als ze windows 10 installeren een nieuwe installatie doen.

 

en ik ga zowiezo naar windows 10 overstappen.

Waarom? weer betere dingen in, sneller, start menu is trug (maar wat voor een)

Weer een windows dat eigelijk de vorige had moeten zijn.

Goed bezig Microsoft... NOT

.//> Scania Emplyoee <\\.

.//> Driving Status: image.png- Location @ Map
logo.png

Link to comment
Share on other sites

Logisch toch, dat als je wil downgraden dat je een nieuwe installatie moet doen xD

Ik raad trouwens iedereen aan als ze windows 10 installeren een nieuwe installatie doen.

 

en ik ga zowiezo naar windows 10 overstappen.

Waarom? weer betere dingen in, sneller, start menu is trug (maar wat voor een)

Weer een windows dat eigelijk de vorige had moeten zijn.

Goed bezig Microsoft... NOT

microsoft heeft om de zoveel tijd een OS die bagger is zoals ME/vista/8/8.1

  veteran3.png.00cc537938db70681c433a3de1c

78feccb3735d4d601c213217d51504ad.png In Game Status:status.png

5bdbc323038b92f79529c309a81d3847.png   ||  50b10f433129aa1b36b61c39f11c9548.png  ||  6713a22eca15b698d909cd3166af3950.png

Link to comment
Share on other sites

                                                     

                                                  

Link to comment
Share on other sites

Zou graag willen overstappen op Windows 10, ziet eruit als een mix van Windows 8 en 7, hou ik van maar ik wacht tot er een stabiele en officiele versie van uitkomt.

Windows 7 gebruikers en hoger geloof ik of vanaf Vista weet t niet meer die kunnen een jaar gebruik maken van Windows 10.

 

Ook leuk :D

1om5x4.jpgpawanv8.pnglogo-wotr.png

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.