Manike Posted July 16, 2017 Report Posted July 16, 2017 Finns det någon svensk spelare man kan träffa i TruckersMP här? Skulle vore nice att spela med andra svenska spelare!
VägAssLasse Posted July 18, 2017 Report Posted July 18, 2017 Hej ! Tyvärr finns det inte många svenska spelare på forumet. Du kan gå på Discord av TruckersMP, kommer du vara säker på att ha fler svar
Noxii Posted August 25, 2017 Report Posted August 25, 2017 On 2017-07-18 at 11:56 AM, VagAssLau said: Tyvärr finns det inte många svenska spelare på forumet. Det där vill ju jag egentligen dementera då jag inte anser att det är riktigt sant, finns en hel del svenskar här på forumet dock väldigt få av oss som faktiskt brukar checka denna delen av forumet(tyvärr). That's what desire is, the need for what we can't have. The need for what's readily available is called greed.
The real Viking Posted August 28, 2017 Report Posted August 28, 2017 Ja, så är det ... och ännu färre som törs skriva =(
FuzzBallHall Posted October 20, 2017 Report Posted October 20, 2017 Yupp! här en i alla fall! Har kört en del för att varva ner i från iRacing där jag kör och tävlar till och från med min McLaren MP4-30. TS3 verkar vara nere för att övergå till Dicord! Så kan någon vänlig själ försöka förklara hur man kopplar upp sig med discord online. Har tittat lite på hur man skall gå till väga, men får inte till det (Discord). M.V.H FuzzBallHall
FuzzBallHall Posted October 23, 2017 Report Posted October 23, 2017 YuuuP! Så då var det ordnat med Discord! Ligger just nU! online på svenska kanalen, kommer att göra det nästan varje dag! Hoppas att få se lite truckers där Göööt Moooos...
Guest Trucker Dashcam // Sweden Posted November 25, 2017 Report Posted November 25, 2017 jag kan köra lite vart som ligger ibland och nötar bara c-d vägen för träning bland andra spelare men jag kan också köra lite här och var
Tandre Posted December 22, 2017 Report Posted December 22, 2017 Jag kör gärna lite nu under eventet, var kan jag finna er?
Guest Posted January 24, 2018 Report Posted January 24, 2018 Finns en hel del av oss men inte här på forum
Guest Trucker Dashcam // Sweden Posted January 25, 2018 Report Posted January 25, 2018 @Dark Haus ehm jag är verkligen kvar här på forumet
Guest Posted January 25, 2018 Report Posted January 25, 2018 36 minutes ago, Gromm99 said: @Dark Haus ehm jag är verkligen kvar här på forumet Klart du är
Guest Trucker Dashcam // Sweden Posted January 25, 2018 Report Posted January 25, 2018 17 minutes ago, Dark Haus said: Klart du är Vi är ju tvugna att vara aktiva
Tеddy Posted June 15, 2024 Report Posted June 15, 2024 Greetings! Since your topic has been inactive for over fourteen (14) days, I will lock and move it to our Archive section. We apply these procedures, in order to keep the forum organized and structured. If you have any questions, feel free to DM me. //Locked & Moved to Archive Sincerely, Teddy Community Moderator Sincerely, Teddy Truckers MP - Community Moderator Create Report | Appeal Ban | Feedback System | Support System | Event Request | Rules | Meet the Team | Recruitment
Recommended Posts