Jump to content

Recommended Posts

Jechałem sobie spokojnie nikomu nie robiąc krzywdy, przejechałem prawie 60% trasy gdy nagle jakiś kretyn polaczek cebulaczek nie chciał stać w korku i uderzył we mnie przy próbie nieudanego wyprzedzania, ciężarówka uszkodzona w 40% naczepa w 60, wciskam TAB ciężarówka się toczy klikam na nick kretyna który to zrobił, klikam report, mija minuta, chce dać F7 i nagle mam że ban na 4 dni za blokowanie drogi? moje pytanie jest następujące, czy ktoś dostał bana za darmo tu? skoro nic nie zrobiłem i dostałem bana to coś nie w porządku jest z administracją, nie jestem debilem i wiem jak się gra w ETS2, tym bardziej że gram w tą grę online od 2 lat ponad, raz w życiu dostałem bana słusznego za obelgi w strone jakiegoś kretyna, ok rozumiem, szanuję, przestałem wyzywać, a teraz to? ile można czekać w apelacji na odzew administratora który w grze siedzi zapewne i ma w dupie forum?...

20170615001610_1.jpgPS: screen zrobiony w pozycji jakiej dostałem bana, czy ta pozycja sugeruje blokade drogi? no proszę was...

Link to comment
Share on other sites

A to w tle co stoi to Twoja naczepa? Stoi w poprzek drogi gdzieś daaaaleko od Ciebie. Skoro to zdjęcie po otrzymaniu bana to musi to być Twoja naczepa. Więc jakie za darmo?

 

Według mnie ban jest jak najbardziej słuszny widząc to co widzę na tym zdjęciu, czyli Ty oddalony od swojej naczepy o około 300-500 metrów, która stoi w poprzek drogi. Najprawdopodobniej do teraz nie zauważyłeś tego, że odczepiłeś naczepę po wypadku (jeżeli ta wersja zdarzeń jest słuszna). Apelację napisałeś i to jest jedyna oficjalna droga postępowania w tym przypadku.

  • Upvote 2

rtrn263.png

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym przypomnieć, że forum nie jest właściwym miejscem do dyskusji na temat Twojego zakazu lub jakiegoś powiązania z tym tematem. To nie pomoże, ale może jeszcze gorzej zaszkodzić.