Jump to content

Video programma´s


Arys

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb op dit moment Playtv en heb ongeveer 44min aan speeltijd in die tussen tijd werd ik geramd en dit is niet per ongeluk. Hoe kan ik dit het beste doen zonder 44min volledig te uploaden?
Ik snap totaal niks van die playtv zou fijn zijn als iemand een duidelijk en goede uitleg geef hoe ik dit moet doen. Liefst met een filmpje haha.

 

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer

Ik gebruik OBS, daar kan je een "replay buffer" activeren die zogezegd heel de tijd je scherm opneemt, maar toch maar een bepaald aantal seconden opslaat (dit kan je zelf kiezen). Je bent bijvoorbeeld aan het rijden, en drukt dan op een knop als iemand je ramt, dan zal OBS 15 seconden opslaan van wat er gebeurd is van voor de crash tot je op de toets drukt. Je kan best hiervoor een tutorial op youtube opzoeken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Zal in kort uitleggen hoe je hier snel mee kan werken. Hou van dit programma.

 

  1. Laat playstv lekker opnemen.
  2. Er gebeurd iets, druk linker CTRL + F2. Hiermee word een bookmark gemaakt.
  3. Zorg dat je de speler ingame report. Hierdoor zal ook zijn steamid, mpid etc in beeld komen en is nodig als bewijs voor de admins bij support.
  4. Na het spelen klik je de opname aan, je zal icoontjes zien waar je allemaal CTRL + F2 gedaan hebt. Dit is standaard 30 seconden. Door de randen te pakken kan je het korte/langer maken. 
  5. Tevreden dan doe je upload. Kort hierna kan je hem bekijken.

Nu moeten we het indienen.

  1. Op truckersmp log je in en ga je naar reports.
  2. Geef de juiste informatie op. De Multiplayer Id kan je vinden in je video waar je hem report, dit dus wel in de video laten zien ook. Hiermee word de juiste persoon gereport.
  3. Zet de video link in de beschrijving en laat deze MINIMAAL tot 1 maand NA de ban verlopen is nog online. (regels TMP) 

Hou rekening mee dat soms weken tot zelfs een maand kan duren voor een ticket afgehandeld word. Echter over een maand of nu, indien geldig zal de persoon ervoor gestraft worden. 

hou ook rekening mee dat admins willen zien hoe iets gebeurd is. Dus niet je videos super kort maken, maar duidelijk laten zien wat er gebeurd is en dat je ze report ingame laten zien. (Belangrijk!)

 

Dan blijft er nog maar 1 ding over. Af en toe kijken of ze verwerkt zijn en genieten van het feit dat je MP weer wat veiliger gemaakt hebt.

  • Upvote 1

"We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby

 

https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, The Fabby said:

Zal in kort uitleggen hoe je hier snel mee kan werken. Hou van dit programma.

 

  1. Laat playstv lekker opnemen.
  2. Er gebeurd iets, druk linker CTRL + F2. Hiermee word een bookmark gemaakt.
  3. Zorg dat je de speler ingame report. Hierdoor zal ook zijn steamid, mpid etc in beeld komen en is nodig als bewijs voor de admins bij support.
  4. Na het spelen klik je de opname aan, je zal icoontjes zien waar je allemaal CTRL + F2 gedaan hebt. Dit is standaard 30 seconden. Door de randen te pakken kan je het korte/langer maken. 
  5. Tevreden dan doe je upload. Kort hierna kan je hem bekijken.

Nu moeten we het indienen.

  1. Op truckersmp log je in en ga je naar reports.
  2. Geef de juiste informatie op. De Multiplayer Id kan je vinden in je video waar je hem report, dit dus wel in de video laten zien ook. Hiermee word de juiste persoon gereport.
  3. Zet de video link in de beschrijving en laat deze MINIMAAL tot 1 maand NA de ban verlopen is nog online. (regels TMP) 

Hou rekening mee dat soms weken tot zelfs een maand kan duren voor een ticket afgehandeld word. Echter over een maand of nu, indien geldig zal de persoon ervoor gestraft worden. 

hou ook rekening mee dat admins willen zien hoe iets gebeurd is. Dus niet je videos super kort maken, maar duidelijk laten zien wat er gebeurd is en dat je ze report ingame laten zien. (Belangrijk!)

 

Dan blijft er nog maar 1 ding over. Af en toe kijken of ze verwerkt zijn en genieten van het feit dat je MP weer wat veiliger gemaakt hebt.

Allemaal super bedankt.

 

Dus als ik het goed begrijp @The Fabby ? Gewoon automatische laten opnemen zo als die dat altijd doet, en als er iets gaat gebeuren CTRL + F2 doen?

Heb je hier een mooie video van misschien @The Fabby?

Edited by Arys
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
On 6/4/2017 at 4:56 PM, Smoky_TMP said:

Ik gebruik OBS, daar kan je een "replay buffer" activeren die zogezegd heel de tijd je scherm opneemt, maar toch maar een bepaald aantal seconden opslaat (dit kan je zelf kiezen). Je bent bijvoorbeeld aan het rijden, en drukt dan op een knop als iemand je ramt, dan zal OBS 15 seconden opslaan van wat er gebeurd is van voor de crash tot je op de toets drukt. Je kan best hiervoor een tutorial op youtube opzoeken.

Thanks

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.