Jump to content

Cars en Admins en Game


Recommended Posts

Ik een van de eigenaren van S&B zit al zo,n 3 jaar op mp ets2 .. ik heb een leuke tijd gehad ...maar sinds de auto,s in spel zijn gekomen zijn er eigenlijk 2 spelen in mp ets2 ,,,( eurotruck en racespel) ik vind die auto,s nergens op slaan ... ze zijn sterker dan een truck van 40/50 ton... ik weet niet wie dat bedacht hebt maar slaat echt nergens op .. Dan hebben we nog de kleine kinderen, en (jeugd) die als maar racen met de auto,s, staan gewoon bij een dealer te wachten, en als daar een truck rijdt hebt die pech want er komt weer zo kind aan gescheurd met ze autotje die een dartpijl maakt van een truck van 40/50 ton weer lachen he eigenaren van mp ..weer een truck rijder die zonder schade van a naar b wil maar onmogelijk wordt gemaakt door die autotjes ,,

 

Nog iets We tellen 59 admins ...leuk maar waar zijn ze . neem is admins die hele dagen thuis zitten en admins die nachten willen draaien... er zijn veel plekken waar behoorlijk opstoppingen zijn door pesterijen van jeugdige spelers , zoals blocking ramming en expres traag rijden en inhalen bij door getrokken strepen, door dit geval krijg je steeds meer tuig wat zich gaat mengen in zoeen opstopping... doe daar is wat aan .

 

en ik weet nu al dat er enkele ex admins hier op gaan reageren ...en zullen zeggen ga naar server 1 dan heb je geen last van die auto,s ... nee we willen niet naar server 1 we willen met zoveel mogelijk vrachtwagens een leuke trip maken van land naar land .. is de taak van de admins om de zaak leuk te laten draaien in servers .. 

 

Dan nog iets ...ik geef een pluim voor de makers van mp ets2 maar de ideen die er laaste tijd in komen maakt het spel alleen maar ongezonder .... ik weet veel van scripts af en het kan beter ... en overleg ideeen voor je iets inbouwt en overleg nu is dat je die auto er uit haalt of zodanig veranderd dat de auto,s total loss zijn als ze een vrachtwagen rammen .

 

Dan hebben we nog de vrachtwagen daf , Ik heb in het echt een daf xf gereden 420 pk 18 maanden lang heb ik heel europa gezien.... ik woog altijd rond de 40 ton totaal gewicht en ik kon elke berg makelijk op die ik maar wou. maar in het spel zijn ze erg sloom terwijl ze in het echt heel veel presteren ( ze worden ook voor zwaarwerk gebruikt omdat daf met paccar motoren werken wat een hoop mensen niet weten en paccar maakt zwaardere motoren dan volvo of scania ...maar dat doet er niet toe ...geef de daf meer koppel in het spel zodat ie meer tot ze recht komt, 

 

Ik hoop als S&B team lid dat er nu is wat aan gedaan wordt ...want het spel is geen truckers spel meer maar ordinair race spel . er zijn zat mogelijkheden om leuke server te hebben voor truckspel ..

 

MvG S&B Rubberduck

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo rubberduck

 

Ten eerste het ligt niet aan de autos maar aan de berijders ervan, je kan ook namelijk heel gewoon mee rijden en aan de regels houden. Ook al halen ze de autos eruit gaan ze gewoon verder in de trucks, maakt verder geen verschil erin, de auto zelf is gebaseerd op een truck, het is geen echte auto het gewicht is daarom hetzelfde als een truck. Dat is met iedere modificatie zo.

 

Ten 2de ja de admins een veel besproken onderwerp, hierin moet je rekening mee houden dat de admin volunteers zijn, het zijn ook mensen die een prive leven hebben en ook een willen genieten van de game geef ze eens ongelijk? De hoeveelheid werk dat ze doen is gewoon krankzinning veel, het feit is echter dat ze daarom niet altijd in-game kunnen zijn vanwege ook de andere verplichtingen denk aan appeals en web reports. Als ze niet reageren in-game betekend niet dat ze de reports negeren, vaak heeft C-D road meer prioriteit vanwege de hoge verkeersdrukte. Hier kan je natuurlijk ook voor kiezen om het op te nemen en later op de website te raporteren, en ja het kan lang duren voordat ze je report gechecked hebt maar belangrijkste is dat het uiteindelijk wel gedaan word en indien passelijke straf word uitgevoerd.

 

Ten 3de ja het klopt dat je op server 1 geen autos tegenkomt, en ik snap dat je op server 2 wilt spelen omdat die server de meeste spelers op spelen,maar dan kan je beter de drukte ontlopen, tenslotte er gaan meer wegen naar een stad en niet via de beroemde C-D weg dan vraag je erom, admins doen hun best om de servers speelbaar te houden, helaas worden ze hierin beperkt, admins moeten altijd teleporten en dan missen ze gewoon paar seconden op wat er gebeurt is, ze kunnen niet terugkijken, dus als er niks gebeurt op het moment dat de admin kijkt dan kunnen ze ook niks doen? 

 

Ten 4de nogmaals de auto is niet de boosdoender het zijn de berijders ervan.

Veranderingen aan de auto zal niet snel gebeuren, de auto is en blijft gebaseerd op een truck qua gewicht en hanteerbaarheid.

 

Ten 5de de Daf hierin kunnen truckersmp niks aan veranderen, dat is eigendom van SCS dus dit zou je eventueel kunnen raporteren aan hun. Hou er ook rekening mee wat SCS getest heeft dat het misschien toch wel andere type DAF was geweest, na mij weten doet SCS er alles aan om zo realistisch mogelijk te maken net zoals in het echt.

 

Ten slot, misschien als economie komt zal er zeker wat veranderen en zal het rijden met vracht meer op 1 komen dit omdat je je geld moet verdienen en niet meer kan cheaten dus op gegeven raakt het geld op en daarmee ook de rammers en andere situaties hopelijk, dus nog even geduld en probeer gewoon het beste van te maken en report indien op de website voor betere verwerking hiervan.

 

Gegroet

Warrior

Edited by [S.PLH]Warrior
typegebrek hier en daar xd

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ga naar server 1, anders niet klagen. Je weet dat de trolls altijd drukste plek zullen opzoeken en dus kies je daarvoor.

 

Admins? Gewoon reporten, want het zal niks oplossen als ze komen omdat kwaad al geschied is. Neem plays.tv en report wat er gebeurd is met een video, kan soms door drukte paar weken duren maar er word dan gegarandeerd actie tegen ondernomen.

 

Ga soliciteren bij scssoft of maak het zelf beter. Je kan er niks aan veranderen en er is niks mis met de game. Het is geen echte simulatie aangezien het geen 1 op 1 schaal is. Dit veroorzaakt ook het rare gedrag van vrachtwagens. Hoe snel jij beweegt in het spel klopt niet met realiteit. Maar goed ook want dan zou europa niet te doen zijn gezien het formaat en tijd die het reizen in neemt. Zou jaren kosten om heel nederland alleen al te maken. 

 

Tevens scripts is wel even ander verhaal dan een game coden. Zeker het maken van een mod zoals MP die inhaakt op de game is geen makkelijk iets. SCs soft zit mij met een trip logger al vaak tegen omdat er weinig voor developers word gedaan. Kan me voorstellen dat het met MP nog veel moeilijker is. 

 

Buiten dit alles om, ze zouden wel harder mogen optreden om de servers op te ruimen. Ongelovelijk dat je non stop drama bij duisburg repair hebt en er nooit een admin rustig is gaat zitten en opruimen. Maar goed dit is wat je krijgt met vrijwillgers. Ze moeten er meer hebben maar dan is het admin abuse moeilijker in de gaten te houden. Kortom, niks zal veranderen en de drama's worden alleen maar erger. 

 

Enige oplossing...een echte simulator gaan spelen. In deze categorie zal je op flight sims uitkomen en dat is wel heel veel moeilijker om te leren en doen. Voor euro truck.. lekker naar single player en anders zal je in MP met de drama's moeten leren omgaan, ontkomen kan je het niet.

 

"We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby

 

https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Na horen en zeggen zal truckersmp door scs over genomen worden hoop dit ook gebeurd dan wordt het weer leuk om op MP te rijden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 19-6-2017 at 7:32 AM, [S.PLH]Warrior said:

@Ther BullDog dat is echt dikke onzin xd we worden door niemand overgenomen, trouwens scs heeft plannen voor hun eigen lokale multiplayer maar daar zullen nooit duizenden mensen op zijn. 

Daar komt SCS dan echt veel te laat mee, wetende dat TrucksersMP al bestaat met duizenden spelers. Dus inderdaad wat je al zegt: Er zullen nooit duizenden spelers op gaan spelen. Ze kunnen die tijd dan beter besteden aan het fraaier maken van Nederland :P xD.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

je kan toch altijd print screen maken en zo in het report systeem op deze website ingeven. Gewoon het "evidence" bijhouden en vervolgens wachten tot ze er iets mee doen. Zoals warrior eerder aanhaalde. Het is voor niemand fijn en ze gaan verder in de trucks. Maar als ik kijk hoeveel admins er al zijn en nog steeds te kort komen. Dit is gewoon beetje lucht wat je niet buiten kunt houden. Dit soort spelers zullen altijd in eender welk spel dan ook zijn waar je in kan rijden en / of rammen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het is een oud topic maar wil toch even reageren hier op, ben het in grote lijnen wel met S&B Rubberduck NL eens wat hij aangeeft.
Vind het kort door de bocht om te zeggen ga op EU1 rijden, speel ETS2MP sinds dag 1 en altijd op EU1 gereden met veel plezier.
Door onbekende reden werd EU2 de favoriete server voor vele die ETS2MP doen en dit resulteerde er in dat EU1 ging leeg lopen.
Uiteindelijk heb ik zelf ook EU2 gaan kiezen omdat je met meer spelers in een Server wilt zitten en niet zoals EU1 dat je bent aan rijden en uren niemand tegen komt want dit gaat vervelen.
Sinds de komst van de auto's is EU2 drastisch veranderd, voorheen werd je ook wel geramd door Trucks maar sinds de auto's is dit verdrievoudig en denk dat vele hier mee eens zijn.
Het zal ook met leeftijden te maken hebben, als je mijn dochter van 14 jaar ETS2 laat spelen die zal ongetwijfeld ook een auto kiezen en zij heeft helemaal geen ervaring hoe vrachtauto's in elkaar zitten en denk dat dit ook probleem is voornamelijk op EU2 het zijn vaak jongere die pas ETS2 hebben en nog niet nadenken met wat ze doen en wat gevolgen kunnen zijn.

Ik heb niks tegen hard rijden doe dit zelf ook regelmatig op EU2, ik stream en record altijd als ik aan rijden ben maar heb genoeg ervaring om in te schatten wanneer het wel of niet kan en houd rekening met medeweggebruikers als ik in de buurt kom.
Zelf zou ik ook graag zien dat EU1 weer druk bezocht werd, helaas begin ik altijd pas laat op avond en dan is EU1 vrijwel leeg dan is er weinig keuze nog dan EU2 te gaan rijden.
Over de admins, ken zelf een admin en weet hoeveel werk ze hebben maar later op de avond/nacht zijn er vrijwel geen admins te vinden op de servers, misschien zijn ze er wel maar merk er vrij weinig van.

ETS2MP is niet meer zoals voorheen maar dit zal ook te maken hebben dat de game in afgelopen jaren toch aantrekkelijker is geworden en meer mensen de game nu spelen als in begin tijd, dus meer mensen ook meer ongelukken enzo dit is met iedere online game zo.
Ga CoD of Battle Field spelen, deze hebben dezelfde problemen als wij hier met ETS2MP je hebt altijd mensen die het proberen te verzieken voor anderen enige wat je kan doen is recorden en rapporten en hopen dat ETS2 Admins hiervoor straffen uitdelen.

 

Edited by [DND]Bull[NL]

 

tmplogo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Is het niet mogelijk voor truckersMP ervoor te zorgen met men een eigen server kan opzetten of huren? Volgens mij zijn er genoeg mensen/VTC's die dat maar wat graag zouden willen. Je eigen server, eigen regels, eigen modificaties enz enz. Eventueel met de mogelijkheid de software zelf op een server te hosten en te mogen gebruiken door het aanschaffen van een licentie.

 

Ook ik wil graag een drukke map maar zonders beukers en trollen.

Link to comment
Share on other sites

On 28-9-2017 at 9:40 PM, Kevintransp said:

Is het niet mogelijk voor truckersMP ervoor te zorgen met men een eigen server kan opzetten of huren? Volgens mij zijn er genoeg mensen/VTC's die dat maar wat graag zouden willen. Je eigen server, eigen regels, eigen modificaties enz enz. Eventueel met de mogelijkheid de software zelf op een server te hosten en te mogen gebruiken door het aanschaffen van een licentie.

 

Ook ik wil graag een drukke map maar zonders beukers en trollen.


Denk dat dit met EuroTruck2 niet gaat werken, kijk hoe groot de mappen zijn dit is ook een reden waarom veel mensen op EU2 rijden omdat die server drukker is.
Over mods enzo ben ik wel eens zou wat meer variatie in mogen maar als je vergelijk ETS2 in begin en nu is het een behoorlijke vooruitgang kwa veranderingen.
Zou ook graag de wegen van promods zien of andere truck opties zoals RJL maar als dit zo makkelijk was dan hadden ze dit wel ook in ETS2MP gedaan.
Denk dat ze bij ETS2MP afhankelijk zijn wat de orginele makers uitbrengen en dat de MP Servers hierna worden aangepast zodat wij de nieuwe veranderingen online kunnen spelen.
Kan ook wel indenken dat ETS2MP zich ook aan bepaalde rechten moet houden en niet zomaar iets op de Servers kan of mag installeren.

Games als Call of Duty of Battle Field kan je dit makkelijk doen om zelf servers te huren omdat daar maximaal 64 spelers zijn op een Server, in ETS2MP zijn servers +2000 spelers dit kost aardig wat. 

 

tmplogo.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.