Jump to content

Lite Fågor.


Recommended Posts

Hej!

 

Jag är nybörjare inom ETS2 MP kanske mina frågor är lite löjliga men ni får stå ut med de, alla har varit nybörjare någon gång, eller hur?

1. Vilken knapp är till för att chata med andra förare?

2. Vilken knapp är till för att prata i radio med andra förare?

3. Finns det andra knappar som jag borde känna till?

4. Jag såg på en youtube klipp att man kan ändra kanal på radion. Har den nån betydelse eller är bara på skoj?

Det är allt för tillfället men jag kommer säkert med fler frågor.

Tack på förhand.

Link to comment
Share on other sites

Hej ! :)

 

Välkommen till TruckersMP ;)

 

För att svara på dina frågor :

 

1 | Om du vill använda chatt, tryck på "Y" -knappen

2 | Om du vill använda radion, håll ned "X" -knappen

3 | För att visa spelarna runt omkring dig, tryck på "Tab". För att växla chatt, tryck på "F9" -knappen och för att växla namntecken, tryck på "F11" -knappen.

4 | Grund radiokanalen är kanal 19. Du hittar alla spelare på den kanalen. Du kan ändra det för att prata med dina vänner ( vänner måste vara på samma kanal )

 

Ha det bra ! ;)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, VagAssLau said:

Hej ! :)

 

Välkommen till TruckersMP ;)

 

För att svara på dina frågor :

 

1 | Om du vill använda chatt, tryck på "Y" -knappen

2 | Om du vill använda radion, håll ned "X" -knappen

3 | För att visa spelarna runt omkring dig, tryck på "Tab". För att växla chatt, tryck på "F9" -knappen och för att växla namntecken, tryck på "F11" -knappen.

4 | Grund radiokanalen är kanal 19. Du hittar alla spelare på den kanalen. Du kan ändra det för att prata med dina vänner ( vänner måste vara på samma kanal )

 

Ha det bra ! ;)

Tack för de snabba svaren!

 

Men jag har fortfarande några funderingar.

1. När jag klickar på Arbetsmarknad så finns det inga jobb att välja på Godsmarknaden eller på Snabbjobb bara Externavtal. Ska det vara så eller gör jag någonting fel? I.s.f. vad?