Jump to content

Hoe video rapporteren en hoe start ik een bedrijf?


Recommended Posts

Ik zit met twee vragen. 
De eerste is een frustratie puntje.
Ik rijdt gewoon zoals het hoort, dan wordt je door een stel Poolse Truckers klem gereden waardoor je vracht flink wat schade krijgt.
Vervolgens gaan ze ineens voor je neus stoppen en de boel blokkeren. 
Dan houd ik me maar even in met rijden en dan komt er weer beweging, maar zodra ik rijdt gaan ze me weer rammen en klem rijden.
Ik wil erdoor en ga de fout maken door ook te rammen en een laten kantelen zodat ik erdoor kan. Gaat een 3e Pool zich ermee bemoeien en dan heb ik het helemaal gehad.
Nu is mijn vraag, als ik een video maak hoe kun je dit dan het beste gaan rapporteren? Aangezien het een tekstvenster is.

Is mijn andere vraag, wie kan me uitleggen hoe ik een bedrijf (company) kan starten en dat mensen gaan werken, lijkt me erg leuk.

Mijn Engels is slecht, dus wellicht zal dit ergens al staan, maar heb geen idee, dus als iemand me in het Nederlands kan zeggen dan ben ik blij.
 

Link to comment
Share on other sites

Wat ik heb gedaan is Plays.TV gedownload. plays is een programma dat automatisch je games opneemt. ook kun je bij plays een soort opslagmanagement instellen. dit houdt in dat je instelt dat je 75GB ter beschikking wilt stellen voor video's. wanneer die 75GB is bereikt, delete plays automatisch de oudste video's. wanneer je geramd wordt in-game doe je /pinfo {speler id} vervolgens kun je bij plays een bladwijzer plaatsen. als je dan je game afsluit is er een stuk van je video geselecteerd. als je dan op "upload to plays.tv" klikt upload hij het geselecteerde gebied. wanneer hij klaar is met uploaden kun je de link kopiëren en in het tekstvak  van het reportsysteem plakken.

 

Hier een voorbeeld van een van mijn video's voor een idee van de kwaliteit: http://plays.tv/video/5908437570619dff1e/report-896363?from=user

Hier kun je Plays.TV downloaden: http://plays.tv/download

 

Ik hoop je hiermee genoeg geïnformeerd te hebben.

 

oh ja ik heb gewoon een account aangemaakt op http://virtualtruckingmanager.com/

daar heb ik gewoon een vtc of vtm gestart. of dit de juiste manier is weet ik ook niet helemaal. maar het is een idee.

Edited by Sam Kerstens / TOZB
ik was het vtc gedeelte vergeten
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik heb het zelfde probleem de laatste tijd vooral in server 1.
Waar wij dan voor kiezen is niet wat wij graag willen maar dan gaan we toch al heel snel in de No Collision zonde zitten.

Hoe vaak ik het wel niet mee maak dat ze mij met een dure lading van de weg drukken is gewoon niet leuk meer.

On 2-5-2017 at 5:51 PM, [S.PLH]Warrior said:

Hier kan je lezen hoe de website werkt

 

Mocht je meer vragen hebben dan horen we het wel ;)

Toch fijn dat er wel degelijk iets mee gedaan wordt al kom je zelden een admin tegen op de weg waar het vrij vaak gebeurd

Link to comment
Share on other sites

@[SRT] Tilburg [NL] we doen ons best, en via de website is er een hogere slagingskans dat deze persoon sneller een ban zal ontvangen.

ook als je geramd word kan je een oudere savegame laden. als je eens in de 10min gaat stoppen bij benzinestation ff je game saven dit kan je gebruiken dan

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.