Jump to content

Geen jobs in singleplayer?


Derguzies43

Recommended Posts

Hallo!

 

Ik heb een "groot" probleem... Ik dacht bij mezelf dat ik opnieuw ging beginnen met Euro Truck simulator 2... Maar als ik een nieuw profiel aan maak kan ik alleen de standaard begin opdracht doen, daarna zijn er nooit meer jobs bij het "Snelle Opdracht" wat ik dan alleen nog kan... Hopelijk kan iemand mij helpen want het is zeer vervelend...

 

Groeten

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, chipmunk179 said:

you can either sleep or jump to garage or C:\Users\(your pc)\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles then find the save game you have then click that and youll see a fiel called config.cfg then uset g_force_economy_reset "0" look for that its 8th from the top if youve gotten that far change the 0 to a 1 then save 

start the game like normal it will pop up your truck has been reset to your home garage then your ready 

Dutch/Flemish Discussion :/ 

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer
42 minutes ago, chipmunk179 said:

Je hebt verschillende keuzes, je kan slapen op een slaapplaats of "snel rijden" naar een garage.

 

Wat je ook kan doen is gaan naar de volgende locatie op je computer:  C:\Users\(your pc)\Documents\Euro Truck Simulator 2\profiles . Als je er bent moet je desave game vinden die je gebruikt hebt.. In die map van de save game staat een bestand dat config.cfg heet. In dat bestand ga je ergens dit tegenkomen: uset g_force_economy_reset "0". Als je dit gevonden hebt, manueel of via ctrl + f, moet je de 0 veranderen naar een 1. Vervolgens sla je het bestand op, en als je dan het spel opstart gaat er een melding opkomen. Als laatste moet je terug gaan naar config.cfg en die 1 van   uset g_force_economy_reset "1" veranderen naar een 0 terug.

 

Dag @Derguzies43, ik heb even @chipmunk179 zijn reactie zo goed mogelijk proberen vertalen voor je, want dit is inderdaad de oplossing voor het probleem in de meeste gevallen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Als je weer geen vrachten hebt raad ik je aan om over de garage te jumpen één keer is al genoeg liefst zo ver mogelijk dan na een garage gaan doe ik ook steeds als ik niks heb of je kan world of trucks opdrachten doen .

Link to comment
Share on other sites

Vrachtcentrum werkt bij mijn online profiel al maanden niet. In eerste instantie pakte ik WoT opdrachten, want die deden het wel.
Maar nu rij ik gewoon naar een bedrijf en haal daar de meest opleverende opdracht. 
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met garage te jumpen, economie te resetten en dat soort onzin :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Het is bij mij zeer wisselend. 
Wat bij mij vaak is, dat is bij de eerste start van ETS2 het dan niet wil om via vrachtcentrum opdracht te selecteren in de wereldkaart zeg maar.
Maar als ik eerst naar een bedrijf ga en dan er een pak en ga rijden, dan wil het daarna wel.
En wil het dan ook niet, dan pak ik een World of Trucks opdracht, als ik veel wil verdienen.
Nadeel is dan 90 km /h, maar voordeel is dat je bijna schadeloos rijdt tenzij er iemand roekeloos tegen je aankomt :)

Link to comment
Share on other sites

Ja dat valt mij ook op. Daarom kun je soms beter World of Trucks opdracht kiezen.
Komt omdat in MP iedereen voor het grote geld uiteraard gaat. 
World of Trucks kiezen niet zoveel omdat je dan maar maximaal 90 kunt rijden, wat velen te traag is. 

 

57 minutes ago, Dubbeledraaideur [NL] said:

Ook kom ik geen helicopter of boot vrachten tegen...


Heb je ETS2 wel geupdate? Sindsdien zitten ze erin. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.