Jump to content

Levende mennesker?


Recommended Posts

  • 4 months later...
2 hours ago, xw :) said:

Mit indtryk er bare, at der er meget få danskere, som spiller MP og endnu færre der skriver på forummet. Jeg tjekker det selv kun en gang om måneden eller sådan noget pga. den lave aktivitet - men ja, enig, kunne være fedt med lidt mere gang i den!

Enig hvis du har lyst kan vi måske lave en gruppe og skaf lidt mere aktivitet på det Danske forum? :)

 

  • Like 1

What are life when you don't have a truck? 

It's the experincies behind it

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 15/5/2018 at 4:55 PM, jiuras said:

Jeg spiller ret ofte MP, men synes aldrig jeg møder nogle danske lastbiler ^_^

 

Det er jeg dog begyndt på når jeg kører i Skandinavien. Mange har "Danmark", "Denmark" eller "DK" i sit navn eller tag, eller endda Dannebrog som sit profilbillede, så hilser jeg :P

 

1 hour ago, ganz said:

jeg er køre næster altid på  kanal 12. tror jeg næster aller dansker gør. håber jeg da he he 

 

Jeg slår faktisk altid min CB fra da den hele tiden aktiverer CB'en når jeg genoptager min Cruise Control fart.

KjhfSmo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne dog godt overveje at begynde at køre rundt i Danmark. Tror i der er større chance for at møde danskere der? :P

@Mika L., jeg kan da huske vi var til samme convoy fra Viva (RomaniaElit Birthday), så burde vel kunne se dig på trackeren.

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Mika L. said:

Jeg var ikke med til selve convoyen. Jeg ankom til truckfesten.

Kan kun huske jeg så dit navn, og at du vandt i en giveaway :P

Link to comment
Share on other sites

Hejsa. Jeg har lavet en discord til det formål om at samle lidt flere danske truckere.

Har i lyst til at joine? Nemt nok
Klik på dette link https://discord.gg/fRzN47v og enten log ind eller lav en bruger. Ez pz ;)

God fredag og god trucking

What are life when you don't have a truck? 

It's the experincies behind it

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Mads565j said:

Hejsa. Jeg har lavet en discord til det formål om at samle lidt flere danske truckere.

Har i lyst til at joine? Nemt nok
Klik på dette link https://discord.gg/fRzN47v og enten log ind eller lav en bruger. Ez pz ;)

God fredag og god trucking

 

kan være jeg lige kiggede ind og sige hej osv. her idag. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.