Jump to content

Hjælp! ETS2 multiplayer fryser


Recommended Posts

Hey kan nogen hjælpe mig?:( når jeg skal spille Euro Truck Simulator 2 Multiplayer så fryser og når jeg laver jobliste så står der at spillet ikke svarer men den fryser altså når jeg skal sove, transportere mig til værkstedet eller hoppe hen til en af mine garager....spillet i sig selv når jeg køre kører meget bedre end det gjorde før jeg fik omkørt maskinen hvilket skete her i weekenden så den er ret clean nu:rolleyes:...jeg tænker måske at det har noget at gøre med at jeg har garager i alle byer næsten og at den måske har svært ved at loade spillet?:unsure: hvad tror i?:mellow: og hvad kan afhjælpe problemet?:huh:

Watch me on Twitch! ;)  

 

 

Link to comment
Share on other sites

Højst sandsynligt fordi du har for mange chauffører ansat, de virker ikke særligt godt i multiplayer.

I single player arbejder dine chauffører når du bruger fast travel eller sover, i multiplayer ændres tiden ikke når du gør disse ting og derfor går der et eller andet galt med at loade status på dine chauffører. Enten fyr alle dine chauffører eller hav en anden profil du kun bruger til multiplayer.

If you can't impress people with your knowledge, confuse them with your nonsense.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har formateret din pc og efter installation af ETS2 igen, hvorefter du så har kopiret alle dine tidligere profiler osv. ind igen, kan den godt have svært ved at indlæse dem :)

 

Prøv at slette din mappe fra dokumenter som hedder euro truck simulator 2(gem evt. mods, profiles map) 

Slet ETS2 fra steam, geninstallere det igen. Derefter går du hurtigt ind i spillet for så bare at gå ud igen. Så har den selv genoprettet en Euro truck simulator 2 mappe igen, i dokumenter.

Når den er oprettet igen, rykker du din gemte "profiles" mappe over i den(Så der kun er profiles mappe i eurotrucksimulator2 mappen) og så går du ind i spillet igen og loader den profil du vil spille på. :) Prøv det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.